Het andere Youtubers-/bloggerstopic #6

Haar kennende had ze dat in geuren en kleuren verteld in video’s, dus denk het niet haha

1 like

Het einde van de eerste trouwvlog van Nienke is echt heel schattig

Frenky Dean zegt uit zichzelf in de camera: kijkertjes, we gaan een feestje bouwen :heart_eyes:

13 likes

Hier wordt Bram toch wel overtroffen in bedoelde ongemakkelijkheid door Henry. Zo droog allebei.

14 likes

God ja. Ik zou daar echt geen seks mee durven te hebben, ben dan bang dat ie je recht aankijkt en dan op rustige toon vraagt wat je aan het doen bent.

50 likes

volgens mij kan het best gezellig zijn met henry, echt een fuifnummer

12 likes

Ahh ik wil Henry zo graag bij het songfestival hebben en dat iedereen in de greenroom dan doodsbang is om aangesproken te worden door hem hahaha.

17 likes

Hahaha jaaa dit nummer wordt steevast ongeveer 10 keer per avond gedraaid. Ik hou er van

1 like

En zachtjes in je balletjes hapt niet te vergeten.

De hond dan dus. Niet Henry zelf.

Ik ben voor Henry in de greenroom. Wel samen met Bram dan.

3 likes

Wil is ook consistent in haar ~uitnodiging/spon~ :roll_eyes:

Prima dat je uitgenodigd of gesponsord wordt en ook goed dat het erbij staat. Maar waarom bij de eerste post dan alleen uitgenodigd en bij de tweede dan spon?

4 likes

Gouden duo dit :ok_hand:t3:

1 like

Awww ik zit de verlovingsvideo van Nienke Plas te kijken (eigenlijk van Res dus) en ik vind het zo cute! Echt leuk voor ze. Van dat jurkje dat ze aanheeft heb ik net de blauwe versie bestelt, misschien gaat m’n vriend nu ook wel op z’n knie hihihi.

2 likes

Ik kijk een video van Nina Warink waarin ze met Mascha in Florence is, maar ik vind Nina echt niet leuk. Ik weet niet waarom maar ik vind haar echt onuitstaanbaar.

8 likes

Een poosje geleden ging het hier over Eugenia Cooney. Een Youtubster die al jaren extreem dun is. Haar volgers maakten zich ook ernstig zorgen om haar. In haar laaste video zag ze er zo enorm slecht uit dat haar volgers zelfs afscheid aan het nemen waren in de comments. Toen is ze eindelijk professionele hulp gaan zoeken en is ze tot nu toe niet op social media verschenen. Nu heeft haar haarstylist een foto van haar geplaatst op zijn insta.

Ze ziet er zo veel beter uit!

39 likes

Wow wat fijn om te zien!! Dacht echt dat het niet meer ging goedkomen met haar.

6 likes

Ik vind hun altijd wel eerlijk in de spon dingen. Waarschijnlijk krijgen ze niet voor hun stories betaald of misschien voor 1 vernoeming van het park. Dan zet ze voor de volledigheid overal uitgenodigd bij en dan is het ook niet goed? Vraag me af hoe ze het dan moeten doen. Want als er niets bij zo staan was het ook niet goed.

5 likes

Ik vind het ook goed dat het erbij staat (zei ik ook in mijn vorige bericht) maar het viel mij gewoon op dat de ene post uitgenodigd heeft en de andere spon terwijl er wel dezelfde hashtags gebruikt worden (wat toch vaak is bij spondeals)

Ik verbijster me er wel echt over dat instagram dit soort foto’s toestaat maar dat armen met littekens van automutilatie worden verborgen

Tw: eugenia cooney

2 likes

holy shit

2 likes

Echt bizar inderdaad!

Ik heb dit account al meer dan eens gerapporteerd, maar was volgens instagram nooit terecht.

Hoop echt dat het beter gaat