Me balle… auw.
Mijn vriend en ik zeggen dit echt op de meest random momenten tegen elkaar en elke keer gaan we weer helemaal stuk.
Me balle… auw.
Mijn vriend en ik zeggen dit echt op de meest random momenten tegen elkaar en elke keer gaan we weer helemaal stuk.
Gelukkig heeft Youtube een ‘geen interesse knop’. Zoveel ‘alles kopen wat’… videos. De Bellinga’s nu ook al. Ze kopen alles wat hun kind van 1 jaar aanraakt. Vind dat zo’n slecht voorbeeld voor die jonge kijkers.
vind haar ook walgelijk, ze komt heel erg nep en niet oprecht over. Die video met Noor spande echt de kroon.
Ik ben echt in shock door Masha’s kledingopruimvideo… zij heeft zoveel jurken als ik kleding heb. Wel een chille video om te kijken.
Aangezien de eigenaar FB is, verbaast mij dat niks.
Maar wel fijn dat het met haar beter lijkt te gaan.
Deze foto, hoe zou die zijn gemaakt? Je ziet geen telefoon in de spiegel dus hhhmmm… Zou Noor dit echt zelf bewerkt hebben?
Zo lijkt het alsof er geen spiegel/glas in zit en dat je gewoon voor de auto staat en door een gat een foto gemaakt hebt naar achteren toe.
Maar buiten de spiegel match het niet met binnen de spiegel. En een autospiegel is massief aan de achterkant dus het glas eruit halen werkt ook niet. Ik vind dit overigens oprecht wel een toffe foto, mooi bewerkt ook. Iig beter dan met een tuinstoel in een grasveld en gespiegelde schapen op de foto gaan
Je ziet dat de spiegel gekanteld is. Denk dat dit wel gewoon kan.
ik vind het helemaal niet zo’n bijzondere/mooie foto, die spiegel voegt weinig toe
Het lijkt gewoon een zonnebril zonder glas dat ze voor de lens tegen de auto aan houd🤣
Ff over Jamie Faber, Vriendin van Josh en volgens mij ook af en toe op youtube. Weet iemand wat er aan de hand is? Ze heeft ineens een heel ander figuur en volgens mij ook (cosmetisch?) van alles laten doen, vind het zo sonde…
Ze had een super mooi lijntje. Of speelt er meer?
Huh dit lijkt inderdaad een compleet ander persoon
Edit: ze heeft een boobjob gehad
In ieder geval veel photoshop rondom haar heupen.
Denk gewoon de ene foto in de spiegel geshopt.
Monica is met Femke, zie instastories. Vind ik leuk!
Femke werkt bij Danique in de winkel, ook leuk!
Ohja nog steeds hoor maar wel op een andere manier, andere vormen etc, ook haar navel lijkt gefotoshopt ofzo. En misschien nog zwelling van de operatie hier en daar. Ik bedoelde ermee dat ze al prachtig was dus dat ik die keuze van haar niet snap.
Zoiets als dit: http://www.travelweek.ca/news/people-are-using-toilet-seats-to-pull-off-the-fake-plane-challenge/
Zag laatst een betere foto, maar die kan ik nu niet meer vinden.
Is weer is wat anders dan de saussage challenge van een paar jaar geleden: https://www.dailymail.co.uk/news/article-2405133/Hot-legs-hot-dogs-Its-internets-daftest-craze.html