Het andere Youtubers-/bloggerstopic #6

Nah, hoeft niet toch? Ze is niemand een antwoord of verantwoording schuldig.

3 likes

Ik volg haar ook! Wel verbazingwekkend hoeveel leuke tweedehands kleding zij tegenkomt. Haar recept voor wafels is trouwens ook echt een aanrader

2 likes

Ik kan me vaag herinneren dat ze dat al een keer echt voor elkaar heeft gekregen. Volgens mij gingen ze toen een weekend weg en hadden ze een campingbedje oid voor Zara besteld, maar deze zou pas geleverd worden als ze al onderweg waren. Ik geloof dat de bezorger toen speciaal 's ochtends als eerste naar haar huis was gereden.

(Als ik het me goed herinner).

HĂš, maar hebben dan niet alle andere mensen hun pakket later?
Misschien kan het gewoon, dan is het wel slim en handig, maar ik zou denken dat alle andere bezorgingstijden dan niet meer kloppen in tnt enzo?

1 like

Hahahahahhahahah wat een entitlement.

Wijzig je route maar, de chauffeurs schema naar de klote, andere mensen die moeten wachten, hele logica eraan zodat een derderangsvlogger een video kan opnemen.

38 likes

De hele wereld draait toch niet om haar :exploding_head:

Zegt ze in de vlog ook of de chauffeur ook daadwerkelijk eerder is gekomen?

Anderszijds is de postbezorger ook misschien wel blij dat hij die shitload aan pakketjes die zij altijd krijgt, kwijt is. Anders kan ie dat ook weer mee terug zeulen :stuck_out_tongue:

1 like

Correct me if I’m wrong, maar volgens mij moeten bezorgers dat in hun eigen tijd regelen of de volgende werkdag weer meenemen.

Dit. En ze krijgen betaald per afgeleverd pakketje. En volgens mij maakt het ook nog verschil waar (dat ze bij een pakketpunt minder betaald krijgen dan aan de deur, zoiets). Dus ja, voor die man is het wel fijner als 'ie het kwijt is @HvO.

Edit:
“We krijgen per pakketje betaald”, zegt hij. “Het bedrag dat we krijgen, hangt af van het formaat, gewicht en of je meer pakketjes in de straat hebt. Als je bij mensen zelf of hun buren bezorgt krijg je 100 procent van het bedrag. Als mensen niet thuis zijn en je het pakket weer mee terug moet nemen, krijg je maar 50 procent. Dus als niemand de deur open doet, kan dat wel even zuur zijn.”
(https://www.rtlnieuws.nl/geld-en-werk/artikel/353336/deze-pakketbezorgers-willen-even-jouw-aandacht)

1 like

Zei ze niet dat ze had gezegd dat ze tegen een deur aan was gelopen en dat het eigenlijk fillers waren?

1 like

Jiami zei dat ze gestoken was door een insect, of een allergische reactie had ofzo :joy:

19 likes

Ze had toch keer lip liner laten tatoeëren wat fout was gegaan?

1 like

Geef mij maar zo’n smakkerd tegen de deur of zo’n insect @Banananana :joy:

1 like

Sommige mensen gaan echt gek met lipfillers. Fucking heftig gefillde lippen.

1 like

Ik vind haar op insta sowieso vaak leuk, als ze die positieve instelling nou ook op twitter door zou zetten
 Volgens mij is ze namelijk wel echt een leuke meid in het echt, maar ze is op twitter altijd zo ontzettend negatief over alles en iedereen. Oh, en ze mag dat hele twittermetsanne ook stopzetten wat mij betreft, 8 van de 10 keer snap ik niet wat er fout is aan wat de jongen zegt

1 like

Sowieso ook die afstandsbediening in haar hand weer.

1 like

Dan had ik die vieze randjes tussen de tegels ook even witgesoept :grimacing:

3 likes

Waarom staat dit op 12 in de Bestseller 60 :expressionless:

1 like

‘Authentieke influencer’ is een contradictio in terminis.

44 likes