Het andere Youtubers-/bloggerstopic #6

deze video is zo cringyyyyyyy
en waarom noemen mensen zichzelf ineens zo veel stylist, designer etccc. hoe oud is dat kind, 20? :upside_down_face: gaan ze naar de bershka bijv en pakt die stylist de meest standaard mainstream trendy artikelen, omg

al die termen:
wit sneakertje
laf it
fitje
outfitje
chunky schoentje
'yAss"

18 likes

Hmmm. :thinking:

Lol

68 likes

Ik vind het fascinerend om te zien hoe erg zij met de jaren is veranderd. Sowieso alle YouTubers. Ik keek voor het laatst oude Beautygloss filmpjes terug en dan valt het echt op hoe iedere YouTuber verandert

1 like

Ja echt he! Herken dr amper terug…

Ik vind haar er altijd zo ‘vies’ uitzien. Kan mijn vinger er niet precies op leggen. :thinking:

25 likes

Haha ja ik denk omdat ze heel erg met bronzer poedert op haar voorhoofd. Ze ziet er sowieso best wel poederig uit en niet echt ‘fris’ daardoor denk ik

Zo zien al die foto’s van Delorean (oid.) uit… Niet flatterend vind ik.

5 likes

Ahh oke. Dan was het waarschijnlijk niet een lightroom filter, maar vond het alsnog best ironisch :stuck_out_tongue:

1 like

In de veronderstelling dat haar getuite lipjes het gevolg zijn van fillers:
Heb je wel recht op klagen over nepheid als je gezicht inherent nep is?

Als dat haar natuurlijke mond is heb ik niks gezegd verder.

5 likes

Ik denk niet dat dat haar natuurlijke mond is…

21 likes

Ik durf met 100% zekerheid te zeggen dat dit niet haar echte lippen zijn.

Heeft ze niet ooit gezegd dat ze indd haar lippen heeft laten doen? Of vergis ik me met jiami

Sophie heeft idd 100% zeker lipfillers, daar wordt al zo lang over gespeculeerd, maar ze heeft tot nu toe alles genegeerd :’)

Was Jiami! Bij haar duurde het ook een tijdje voor ze het uitsprak

1 like

Ik heb laatst een video gezien van haar en Xelly en daarin zegt ze dat ze ze heeft laten opspuiten hoor, ook dat ze nep haar heeft en wimperextentions. Ze is in die video best wel open. Aan de andere kant waarom zou je moeten laten weten dat je dat hebt laten doen, zolang je niet zegt dat je niks hebt gedaan terwijl je dat wel hebt gedaan.

7 likes

Haha jaaa Ik vind het ook fascinerend hoe ik ben veranderd ben jij niet veranderd met de jaren? Omg ik was echt ugly en nu ben ik fab (ok valt mee) ik kon me jaren geleden ook echt zo goed identificeren met Mascha op haar roze kamertje en hammie de hamster :exploding_head:

2 likes

Oh dat heb ik gemist, dan heeft ze recent dus eindelijk toegegeven

Edit: En mwah ik vind best dat ze het eerder gewoon even luchtig had kunnen zeggen, onder haar videos en insta comments stond het een tijdje helemaal vol over d’r lippen. Dat had niet zoveel gehoeven als ze het gewoon ff had gezegd.

Ooo ja nommie!

1 like

Ik heb mij laatst geabboneerd op het youtubekanaal van Sofie Senden. Ze heeft echt leuke video’s en veel over duurzaamheid, vegan eten etc en ze heeft met haar moeder een dierenopvang! Aanrader.
En ze is Vlaams dat vind ik ook heel leuk haha

15 likes

Een fucking short voor 25. “Hij is wel een beetje aan de dure kant voor de Bershka.” Dan ga je lekker naar de Preimart om je “lookje” compleet te maken en festival ready voor de dag te komen.

3 likes