Het andere Youtubers-/bloggerstopic #6

Haters will say it’s photoshop

133 likes

Heeft iemand dit gezien??

5 likes

Vond ‘m ook vies! Hun red velvet is zoveel beter.

1 like

Ik heb net gekeken (ik kan toch niet slapen) en ik vind het wel heerlijk. Ik heb verder nog nooit iets van die Tim gezien, maar het is wel grappig om een meer nuchtere en sarcastische blik te zien op dat hele vloggers-wereldje. Het is ook allemaal zo oppervlakkig. Ik vind Herman’s boeken iets te plat, maar ik kan hem als persoon wel appreciëren.

Het zijn ook echt 2 heel verschillende personen, allebei soms shockerend en grof, maar daar houdt de vergelijking op.

“Meg-me-gotver-megagolisch, zo, ja, megagolisch, dat is een heel moeilijk woord, ik weet in godsnaam niet wat het betekent eigenlijk” (=melancholisch).

“Misschien ga ik wel een keer een columnpje van u lezen” - “ja, ja, 'k zal een heel kort columnpje schrijven binnenkort” :joy:.

10 likes

Jaaaa, had er hoge verwachtingen door, maar helaas!

Weet iemand hier meer over die webshop B.est S.ecret (zo heet het geloof ik)? Daar kun je merk kleding/sieraden enz kopen tegen hele hoge kortingen (beweren ze). Een tijdje geleden kwam die bij Serena al voorbij en kon je met een speciale link die Serena gaf lid worden. Want via een andere maniet kan je niet lid worden, alleen via een aanbeveling van een vriend :roll_eyes:
Nu was ik de vlog van Monica aan het kijken nu zit het ook in haar vlog. Ik vertik het om me aan te melden via zo’n link maar bem best nieuwsgierig wat het nu is :grimacing:

1 like

Stond na die video van de week met die reep in mijn handen, want klonk allemaal heel lekker. Maar € 2 voor 100 gram!! Blij te horen dat ik niks heb gemist.

1 like

Alleen maar eerlijk toch dat ze zegt dat ze niet fulltime kan bieden?
Mensen lopen niet alleen stage omdat het vanuit studie moet, maar ook uit eigen beweging om meer ervaring op te doen (tijdens of vlak na hun studie). Dan lijkt 2 dagen me top, kun je daarnaast nog studeren/werken.

2 likes

Lijkt me een scam. De meeste influencers doen vaak geen research naar het merk. Zolang het merk leuk klinkt en ze spul krijgen maken ze graag reclame.

1 like

Jammer, maar niet onverwacht. Ik snap de reep ook niet. Van wat ik lees en hoor smaakt de reep niet eens naar birthday cake?

1 like

Er staat op die reep iets van ‘van de youtuber Marije’. Daar is toch helemaal geen extra reden om die reep te kopen?

Nee, smaakt naar goedkope chocolade met een soort aardbeien stukjes.

Beetje gekleurde stukjes moeten denk ik de birthday cake voorstellen .

1 like

Aardbeien in een birthday cake… ok :neutral_face:

1 like

Het is gewoon een echt webshop met outlet producten, je kunt alleen niet zomaar op de site komen. Dat kan dus via een uitnodiging, dan lijkt het exclusief en bijzonder.

2 likes

Ik ben geloof ik een keer via Anne.merel lid geworden omdat ik ook nieuwsgierig was naar de super hoge kortingen op exclusieve producten. Maar dat viel echt enorm tegen. Aanbod is klein en de kortingen niet zo heel erg hoog als ik verwacht had. Heb me erna meteen weer afgemeld.

Ze doen het wel goed want iedereen is nieuwsgierig en meld zich aan.

4 likes

Maar… zou deze advertentie met Vichy echt zijn? Kan me niet voorstellen dat zij hiermee akkoord gaan? En er staat af ipv ad :grimacing:

Dat stukje van Best sec.ret bij Monica mist ook de hashtag #ad geloof ik. Staat niets in de video of tekst over vermeldt toch? :-1:

1 like

@Vaiana

Bestaat al een aantal jaar in Duitsland. Het is inderdaad gewoon een soort Designer outlet zoals zalando lounge.

1 like

Ja of Otrium is ook zoiets. Maar vind het een soort van belachelijk dat ze dat secret heaven gedoe ervan hebben gemaakt. Iede re webshop wil gewoon omzet en zoveel mogelijk dozen schuiven. Ga dan niet zo hypocriet doen alsof het een exclusief en een geheim moet blijven, je wordt gewoon genept.

7 likes

Nee erg hè? Hij begint vijf keer opnieuw, alsof ze de insteek niet konden kiezen.

2 likes

Fijne review op Bol:

6 likes