Ik heb echt het gevoel dat Bonnie een stiekeme affaire met Boudewijn heeft.
Ja? O hahaha.
Ik ben ook lid bij dat B est S ecr.et maar krijgt Monica nu iets van commissie als mensen op haar link klikken?
Want ik kan mensen uitnodigen en krijg dan punten of iets dergelijks als ze lid worden. Zou ze daar niet iets over moeten melden?
Haha ja natuurlijk, maar Monica zegt nooit of iets spon is of niet
Die caption ook “met mijn Hollandse bleke huid is smeren zo onwijs belangrijk” hahaha alsof het voor de donkere huid ook niet belangrijk is
Haha met een hoofdletter ook echt
Volgens mij zegt ze wel hoe het werkt als jij je aanmeldt, en dat jij dus extra punten krijgt als mensen zich via jou aanmelden en dingen bestellen, dus daar maak ik uit op dat zij die punten ook krijgt. Had ze op zich wel iets duidelijker kunnen benoemen.
Klopt idd van Monica. Toen ik de vlog keek ging ik meteen kijken of het spon was, maar er stond niets. Ik vind altijd wel dat je het kan merken als er over verteld wordt. Je ziet dat er geknipt is in de stukjes waar ze over die webshop verteld (meer voorlezen eigenlijk, heel nep dus)
Hmm ik vind het raar om te speculeren over “affaires” met Bonnies vrienden. Ze hebben gewoon een hechte vriendschap. Vind het echt irritant als je bijv met een jongen goed omgaat als meisje, dat je daar meteen meer bedoelingen bij hebt ofzo. Je kan toch gewoon vrienden zijn! Beetje ouderwetse gedachte.
Misschien niet qua verbranden zoals een lichte huid maar mijn vriend is donker en smeert zich net zo goed in als ik. Als hij verbrand zie je dat niet maar dan gaat hij uiteindelijk vervellen. Dus ook met een donkere huid is smeren belangrijk. Al zal het misschien minder vaak of met een minder hoge factor nodig zijn.
Ohja en ik ben ook altijd jaloers inderdaad want ik sleep in de zomer overal en nergens zonnebrand mee en voel me de hele dag vies vettig en glimmend hahah want oh wee als ik me even een uurtje niet in smeer
Mijn vriend zegt dit ook altijd als ik een vlog van Bonnie aan het kijken ben waar hij in zit haha! Maar ik probeer hem te overtuigen dat ze gewoon goede vrienden zijn
Jaa echt “plakt niet”… nou het zal wel aan mij liggen dan maar ik ben een magneet voor zand etc hahha…
Misschien is dit allang gereageerd, maar jet lijkt op deze foto net alsof haar hoofd er los op is gezet. Heb een hele tijd gekeken en ik vind dit er zó raar uitzien, deze pose.
Ik zit dat eerder in dit topic geplaatste filmpje te kijken van Marije. Maar ik dit me zo te ergeren. Die Max is echt de broer van Krekor gewoon, net zo vervelend. En ik weet niet wet welk accent die Marije praat maar het klinkt zo onprettig en onnatuurlijk. Sorry als ik nu mensen beledigd met hetzelfde accent haha.
Dee is op vakantie in Frankrijk en ze is voor een filmpremière even terug gevlogen naar Nederland om de volgende ochtend weer naar Frankrijk te gaan, ik vind dit echt belachelijk.
Inderdaad wat @sneakers zegt. Daarnaast komt huidkanker ook gewoon bij de donkere huid voor (wordt ook nog eens minder vaak herkend en opgemerkt), dus ook voor de lange termijn is smeren verstandig.
Ja maar gewoon zo’n irritante uitspraak van de letters L en R. Kan ook echt niet plaatsen waar dit vandaan komt? Of is het een mengeling van accenten. Heel apart.
Vind haar in die video’s van ditgebeurderals heel zeurderig en nooit een challenge echt afgemaakt volgens mij…
Ik snap die nieuwe vlog van Shifra niet. Kind volop in beeld in haar zwempakje en dan even later tóch haar hoofd blurren, terwijl dat daarvoor hartstikke duidelijk zichtbaar is. Sowieso snap ik écht niet dat je je kind half naakt op social media zet.
Als ze die challenges nu eens serieuzer aanpakte, was ik meteen fan… Ik vind dit soort uitdagingen supertof en ik speel zelf al lang met het idee om iets dergelijks te doen, maar ze maakt er volgens mij nooit 1 af (ik kan mis zijn, ik ben hierdoor afgehaakt, dus ik heb ze niet allemaal gezien). Ze is ook nooit voorbereid, waardoor de kans dat ze faalt, sowieso al een stuk groter wordt. Echt jammer.
Nja de kans op huidkanker bestaat nog steeds! Ik heb een donkere huidskleur en ben bijvoorbeeld ook allergisch voor de zon + verbrand ik ook heel erg snel