Ik begrijp nu niet helemaal waarom je in de slachtofferrol kruipt? Je bent gewoon heel netjes aangesproken op het woordje ‘mokkel’, het is niet alsof je wordt aangevallen door een stelletje hongerige Hyena’s.
Joejoe
In een split-second dat ik heel even dat ze een pop was doordat haar mond een beetje zo open staat. En dan zo’n mannequin wat we gebruiken op het werk als we medische handelingen moeten trainen .
Als je op die bovenste foto klikt dan klapt hij uit, ging erover dat Jessie geportretteerd werd op een manier waar ze het niet mee eens is.
Mosterd na de maaltijd: mijn vriend noemde mij liefdevol mokkel . Volgens hem een semi-positief woord in Vlaanderen.
Gelijk heeft ze! Glamour maakt het ook echt niet beter met “waarin jij jouw transitie naar vrouw met je volgers deelt”. Had het toch gewoon bij transitie gehouden, nu staat het er zo lullig van “nja voordien was je gewoon een vent hooowr!”
Haha nee niet echt, misschien regionaal?
Er zijn mensen die Jessie niet kennen en als er alleen transitie had gestaan, zou dat dan geen vragen oproepen welke kant de transitie op gaat?
Ik ben neutraal, maar ik vind het van beide kanten ontzettend dubbel.
In de excuus-post onder de Instagram post vind ik die verduidelijking toch niet nodig haha.
Maar verder hebben ze het toch gewoon over ‘zij’ en ‘haar’? Lijkt me al wel duidelijk genoeg op zich, en als het andersom was zou iemand zich denk ik niet snel zo ‘vrouwelijk’ op de foto laten zetten (full face, lange nagels etc)
Ik stuitte net per ongeluk op het vreemdste instagramaccount ooit
Volgt nog iemand Angel op Instagram. Ik ga helemaal stuk van haar verhaal 23u geleden hahaha. Dat ze steeds moet huilen doordat ze ongesteld is en dat ze dan verteld dat die moeder een dansles had aangevraagd en ze weer keihard begint te janken. Zo herkenbaar .
Goed verhaal he. Ga maar gewoon even kijken als je haar volgt, is geappig.
De schrijver van het stuk heeft gereageerd op de insta van zeikschrift edit: en op Jessie Maya zie ik net
Huh, maar jij bent dan dus niet zonder auto verhuisd want je had een busje gehuurd?
‘super vervelend dat jij dit zo ervaart’
Oké doei
Waar haalt hij trouwens vandaan dat zij een podium krijgt van hem. Ze heeft 278.000 subscribers, zij heeft haar eigen podium gemaakt thank you very much.