Vind je dit geen oprecht lach dan?
Maar echt hoor, wat is dit voor gezichtsuitdrukking?!
Hahaha zo droog ook dat ze dat glas zo omhoog houdt en in een beetje afwezig in dat taartje zit te prikken terwijl ze compleet een andere kant op kijkt.
Juultje Tieleman - Gio is toch ook het ultieme voorbeeld aka Nina - kalvijn en Dee-enzo
Dikke vette influencer geworden, bekend
geworden om? Juist: Gio
Ik kan het moeilijk ontkennen iig
En kijk maar naar Gregor! Die is ook mega succesvol door zijn vrouw.
Oh wacht…
Wat ik zo goed vind aan Karamo is dat ik elke keer geen zin in hem heb en denk: Ugh daar komt die gladjakker weer. En dan TOCH elke keer weer zit te janken haha.
Ik ook af en toe
hahahahahah ga echt stuk om dit gifje, blijkbaar is dit mijn humor haha
Nu begrijp ik opeens waar Tyra Banks op doelde wanneer zij bij ANTM naar die modellen riep dat ze moesten smizen
Haha ja altijd van dat jammerige gejengel of zoiets intrumentaals waar dan opeens heel “spannend” een beat onder komt. Ben dat ook wel een beetje zat, maar ik spoel al die sfeerbeelden en timelapses altijd door en dan merk je er niet meer zo veel van :’).
Het is ook nooit goed hè
Haha ja… inderdaad.
Idd
Ze is vast ook fan van The Baseballs aangezien elk nummer dat ze gebruikt een vertyfde versie is van een oprecht leuk nummer. Zie ook The bosshoss
Doet Chantal Janzen Romy hier na?
Nou ze lijkt er wel op zeg…
Dat snap ik
Dit was precies wat ik dacht van de week! Ik dacht even dat ik romy per ongeluk was gaan volgen
Wow Volgens mij is er geen 1 YouTuber zo lief voor zijn jonge fans als Enzo.
Omg hij is zoooo leuk haha! Zo leuk voor dat meisje ook.