Het andere Youtubers-/bloggerstopic #6

no way

2 likes

Mascha doet het niet heel veel beter dan Teske met een gelijk aantal abonnees op Vloggloss en gemiddeld evenveel kijkers?

1 like

Bij de foefjes? Ik denk dat mensen langzaamaan steeds minder klikken op haar video’s doordat ze ongeïnspireerd en slecht geproduceerd zijn.

Ik had nooit verwacht dat ik me zou abonneren op Enzo, maar toch sinds een paar maanden kijk ik elke dag zijn video’s. Terwijl ik de onderwerpen niet eens altijd boeiend vind. Het is gewoon dat hij er elke dag iets van maakt en het interessant op beeld brengt.

Heel graag zou ik dat bij mensen zoals Mascha ook zien want ik weet 100% zeker dat er dan weer mensen zouden gaan kijken.

edit: @Charliee Ja om eerlijk te zijn verbaasd het me dat ze redelijk gelijk gaan qua views en abonnees. Voor Tekse vind ik het veel en voor Mascha weinig?

8 likes

Algoritmes zijn nooit “fout” he, hoogstens erg ongunstig.

3 likes

't Is Antoni, niet Anthony.

4 likes

Sorry maar hoe wint Anthony deze poll? Hij is duidelijk de meest vervangbare.

Bobby
Tan
Jonathan
Karamo
Anthony

Is de juiste volgorde.

5 likes

Sorry, maar

Karamo - mental reset
Jonathan - voor jezelf zorgen
Bobby - voor je huis zorgen
Tan - voor je buitenkant zorgen
Antoni - avocado smashen

Is de juiste volgorde. (Desondanks is Tan alsnog mijn fave, ik ben een oppervlakkige kut die van kleren en Britse accenten houdt)

4 likes

De mannen van Queer Eye, ga het kijken, het is beter dan welke youtuber ook :two_hearts:

4 likes

Bobby verdient #1 omdat hij het meeste werk doet, hij verbouwd een heel huis in de tijd dat Jonathan 1 kapsel knipt en iemand verteld dat ze op een jonge Brad Pitt lijken en ze pommade aansmeert.

Karamo is in sommige afleveringen #1 maar in andere afleveringen doet hij minder.

Maar eens met Anthony als aller aller laatste. Hij’s cute maar useless.

8 likes

Oh ik had gestemd op basis van persoonlijkheid en dan vind ik Tan het leukst, super optimistisch en lief en ik heb het idee dat hij ook wel intelligent is, al is dat niet echt ergens op gebaseerd. Probeer mezelf altijd een beetje toe te spreken in Tan-modus als ik sta te balen onder het TL-licht van een kleedhokje.

Overigens zou ik Antoni juist scharen onder goed voor jezelf zorgen (qua eten) en vaak dan ook nog eens in de vorm van een sociale aangelegenheid.

2 likes

Ik heb toch wel het vermoeden dat dat verbouwen door een heel team wordt gedaan, en Bobby alleen met het idee komt en voor de camera’s een lampje ophangt. Niks tegen Bobby verder hoor, vind ze allemaal heel lief en leuk, zelfs mega-extra JvN.

@anon81733682 Ik heb ook op Tan gestemd!
Als Antoni de dingen die hij in zijn instastories maakt zou laten zien zou ik het met je eens zijn, maar wat hij in QE laat zien vind ik vaak zo saai en basic.

Ja ik vind jonathan mega extra, maar hij lijkt ook wel heel oprecht, I like!

1 like

Die Bibi Breijman is ook echt een moederkloek geworden. Heel haar leven gaat alleen maar om dat kind. Lijkt me vreselijk als dat dan je vriendin is.

8 likes

Ze heeft absoluut veel te danken aan Kelvin, zo ook een Dee aan Enzo bijvoorbeeld.
Maar kijk naar Foefje en zijn mancave kanaal? Dat bewijst wel dat de vriend(in) zijn van niet voldoende is. Het helpt natuurlijk enorm om iets van de grond te krijgen, maar daarnaast moet je zelf ook wel wat te brengen hebben wil je het echt succesvol willen maken (en relevant blijven oid)

2 likes

Met het verschil dat foef geen lekker wijf van begin 20 is en Mas haar volgers geen hormoongeile jongens van 14-22 zijn.

73 likes

Hahaha true, Maar er bestaan dus meer mensen die geïnteresseerd zijn is een “lekker wijf van begin 20” (ook al heeft ze een rotstem en nul personality of likebility, maar dat is in mijn optiek). En minder mensen die zitten op een dertigjarige vent die praat als een baby over sneakers.

Nu ik er zo over nadenk; Foefje en Nina richten zich waarschijnlijk op dezelfde doelgroep :joy:
Misschien moet hij haar uitnodigen voor een sneakerreview op zijn kanaal? Gratis tip van mij Krikkel!

7 likes

ff dubbel, sorry

Ik heb die video niet gezien, maar door wat ik wel heb gezien van die Nina vind ik haar sowieso een onsympathieke troela. Sowieso, waarom ontkennen dat je het merendeel van je volgers via je vriend hebt? Zonder die Kelvin zou ze waarschijnlijk niet eens yt doen?

4 likes

Zomervakantie? Hhhahahhahahahha
I wish.

:sob::drooling_face::drooling_face:

2 likes

Ze heeft dezelfde kleur als de tafel. What happened met sayyestothemelkfles?

22 likes

Je tanden laten zien betekend niet dat jhr lacht.

90 likes