Het andere Youtubers-/bloggerstopic #6

Dat gegiechel van Wil en Tien aaaahhhh

1 like

Wat ik jammer vond aan de video van Wil en Tien is dat ze aan het begin van de video hun volgers verwijten dat ze geen vragen durfden te stellen of stellingen durfden in te nemen, pas wanneer het anoniem in de stories is, dan wel. Maar waarom geven Wil en Tien dan niet zelf het voorbeeld door een beetje uit hun comfort zone te treden. In plaats daarvan vond ik ze hier en daar zelfs een beetje puberaal overkomen. Zal wel de norm zijn bij dit onderwerp, maar als je zo ‘baanbrekend’ wil zijn, doe het dan ook.

13 likes

Wil en Tien durven zelf ook amper iets te zeggen, heel veel gegiechel en zichzelf contant moekes noemen, dit is toch helemaal niet spannends.

En Wil kijkt de hele tijd als Michael van The Office in de camera als iemand anders iets zegt, vet oncomfortabel.

24 likes

Hahaha ja, dat laatste maakt het nog ongemakkelijker.

1 like

Ze zeggen helemaal niets concreets over hun eigen seksleven en stellen zelf ook geen vragen die ‘uit het leven gegrepen’ zijn. Baanbrekend hoor, zo kan ik ook wel een seksserie maken. Als je dan zo graag een pioneer wil zijn, ga dan ook iets meer met je eigen billen bloot. Hihihihi grappig in deze context, hilarisch. Het is net alsof ik naar twee dertienjarigen zit te kijken en die seksuologe lijkt het soms ook irritant te vinden. I don’t blame her.

7 likes

Ik vind de seksuologe wel prettig om naar te kijken, maar ben wel verbaasd over hoe weinig Wil en Tien weten (of doen alsof) over bijvoorbeeld squirten etc.

9 likes

De video wordt aangekondigd met de teaser ‘zo braaf zijn Wil en Tien niet!!!’ Het enige wat we vervolgens te horen krijgen is dat Martine het belangrijk vindt om diepe gesprekken met haar man te hebben anders kan ze geen seks met hem hebben (?) en dat Wil nat wordt als ze een bos bloemen krijgt van haar vent. Vervolgens is ongeveer het enige wat ze de hele tijd zeggen OH WAT FIJN OM TE HOREN DAT IK NORMAAL BEN OMDAT IK NIET ELKE DAG SEKS HEB en OHH IK WIST ECHT NIET WAT SQUIRTEN WAS IK HEB DE MEMO GEMIST. Ongelooflijk.

51 likes

Is deze video het alsnog waard om te kijken. Ik heb wel zin om even te cringen, of raden jullie het af? Haha

1 like

Is dat hetzelfde als masturbatie?

4 likes

De reacties zijn tot nu toe ook lovend. Ben ik dan zo van god los of hebben Wil/Tien volgens een heel simpel seksleven.

1 like

Beide? Haha!

1 like

Lekker vingeruuhh!!

Ik word altijd een beetje recalcritant van dergelijke oei ik groei seksvideo’s op yt🙄

3 likes

Ik wil alleen maar skreeuwen: ‘WIL EN TIEN LAAT MEER VAN JE SEKSLEVEN ZIEN!!’

(Ok nee waarom.)

5 likes

Omdat je Flamoes heet!

6 likes

Hahaha nee ik bedoel: waarom willen we allemaal zo veel weten over hun seksleven?

Haha snap ik. En nee dat willen wij niet!
:joy:

2 likes

Vond dit wel een leuk filmpje, een beetje 18+ Villa Achterwerk. De giechelende Wil en Tien skip ik maar.

9 likes

Zou voor een paar hier ook wat zijn, Dream School
:roll_eyes:

1 like

Ja, vooral sommige mensen die semischeldwoorden gebruiken en daar geen kwaad in zien.

2 likes

Ik vind “Mokkel school” wel wat voor jullie.