Het andere Youtubers-/bloggerstopic #6

Ik vond het dan wel weer jammer dat ze niet heel erg in ging op die seksuele blauwdruk. Ze vertelde wat voor types er waren en daar bleef het dan een beetje bij. Dat was nou een mooie kans geweest om ergens wel wat meer de diepte in te gaan, maar dat viel (net zoals de rest dus) dan weer tegen.

1 like

Maar als je een paar keer verder klikt ook “mollige vrouw/dik kind/lekker ding”. Ik ken het woord zelf iig alleen in negatieve context, vandaad dat ik zei dat ik het vreemd vond om zo’n woord te gebruiken om iemand te omschrijven. Kun je hypocriet vinden, maar ik laat me persoonlijk alleen sporadisch kritisch uit over bepaalde context die geplaatst wordt door bloggers/youtubers en ben verder ook niet verantwoordelijk voor meerdere reacties van mensen die het ook een vreemde term vinden. Snap dat het vervelend is als meerdere posts dezelfde boodschap brengen aan 1 forummer, daar niet van.

12 likes

That’s what she said

3 likes

Lekker nöken*

Huh??? Wat bespreken ze daar dan? Beha maten? :joy:

Hahahaha, zo noem ik haar voortaan: Wil Sensueel. :joy:

2 likes

Doe dan gewoon sensuwil want qua uitspraak klopt dat wel.
Soe, stijling, eitem, koostes etc

29 likes

Ik heb geen idee, zag een advertentie erover voorbij komen op fb maar heb hem niet geluisterd, dit keer was de podcast met Jessie Jazz

1 like

‘Waarmee kun je het beste door je huis rijden tijdens een pyjamaparty’?
a. Een zeepkist
b. Een winkelwagentje
c. Een step
d. Iets anders, laat het weten in de comments!!

2 likes

HahahaHa hilarisch

Onlijn

3 likes

Zou je dat ook willen?

2 likes

Echt wel! Hoef het niet met hem eens te zijn, maar het lijkt mij zeer interessant.

Mij ook! Hij is behoorlijk gehaat, ben benieuwd hoe hij daarmee omgaat en wat dat met hem doet.

Vind het best bizar dat dit hem is gelukt. De meeste ministers en hoge ambtenaren maken al niet zo snel tijd vrij voor iets irrelevants

2 likes

Ik volgde ineens een instagramaccount over die podcast, maar dat was dus eerst @tipsvoorjehuis ofzo die dode insta. Ik vind dat altijd zo stom. Alle reacties zijn ook “waarom volg ik dit”
Edit: Bonnies reactie was ook echt “Ja dan hoef ik geen nieuw emailadres aan te maken!!” Sure jan en die 3000 volgers die je erop had hadden er niks mee te maken?

8 likes

Monica heeft het ook zo, zowel op YouTube als podcast. Ik vind het wel slim! Denk dat veel jongere volgers (nog) niet naar podcasts luisteren?

Dit is eigenlijk gewoon een verkapte Q&A of kletsvideo, maar omdat het woord podcast eraan hangt zal het wel meer kijkers trekken. De vormgeving is ook “te mooi” voor een podcast en er is ook wel in geknipt maar ja, ze heeft er er wel veel tijd en moeite in gestopt dus dat vind ik wel leuk.

Maar eet gvd die popcorn op dan

7 likes

Ik heb die video niet gezien. Maar volgens die instagram is het een podcast om uit te zoeken hoe feministisch ze is qua bepaalde thema’s hmm.

Ik vind dat feministische aspect er een beetje random bij ofzo. Weet niet, ik heb hem gekeken (idd meer een verkapte q&a met die vormgeving enzo) en dat feminisme vond ik een beetje uit de lucht komen vallen alsof ze dat er graag bij wilde plakken om maatschappelijk betrokken te zijn en mee te gaan met de feministische podcasttrend? Voor een echt feministische podcast vind ik het niet echt diep genoeg gaan en zijn er wel betere opties denk ik. Oke vaag verhaal haha en ik vind het opzich altijd goed als er aandacht aan feminisme wordt besteed maar ik vond het bij deze podcast een beetje geforceerd.

17 likes

Ja oa Alwin.

In podcasts wordt over het algemeen ook geknipt.

1 like