Het andere Youtubers-/bloggerstopic #6

HUH

11 likes

“Als we ons best doen om chagrijnig te kijken is het editorial”

1 like

Fleetwood Mac in a bad way…

6 likes

Ik herken haar bijna niet zonder bril! Of het ligt aan deze foto…

1 like

Wat is de juiceeee :tropical_drink:
Ja ze speelt ook heel erg in op de “”trend”” dat slecht voor jezelf zorgen supercool is!! Shane Dawson doet dat ook, heel irritant

1 like

Fotografe is ook nog maar een jong meisje die na de academie een portfolio opbouwt, Wil&Tien wisten het wel mooi te verkopen :wink: Misschien kan Tom Paape even de tekst nalopen voor haar… (sowieso… co-owner zijn van een fotograaf? Huh)

13 likes

Maar die blur over de foto heen? Ik snap het echt niet? Ik moet echt denken aan die oude foto’s met ook tijgers enzo erop, snapt iemand wat ik bedoel?

4 likes

Heeft mijn moeder dit geschreven of zo?

34 likes

Ik vind het wel een mooie foto! Ik denk ook dat het is wat zij wilden met die fotoshoot

Ik krijg echt kriegels van die tekst.

3 likes

Ok, ik durf al de hele tijd niets te posten want dan komt er zo’n ongemakkelijke ‘Amarens heeft al zoveel dagen niets gepost’-melding’…

Maare Annemerel en haar ‘Tuur’ zijn weer lekker op dreef. :frowning:

54 likes

HAHAHA
Dit wilde ik niet weten

Maar fijn dat ze het zo leuk hebben samen

20 likes

Omggggfg

2 likes

Gaat FOUT!

Vind het een hele vreemde foto.vooral martine herkende ik bijna niet. Hoe langer ik er naar kijk hoe vreemder het word.

1 like

de gezichten zijn geblurd. Check het verschil met de hoofden en martines handen. Sowieso rare overloop in Willie’s gezicht naar haar haar.

Hoezo heeft ze paarse plukken in haar haar?
de hoofden lijken smaller gemaakt te zijn? En de neuzen lijken op die van voldemort. Bad photoshop. Terwijl de andere fotos mooier zijn. En Martine echt een knappe vrouw is.

16 likes

Die onderkaak van tien steekt opeens 20cm uit

7 likes

Ja ik gun haar alle liefde van de wereld en ben blij voor dr dat ze die gevonden heeft, maar als ik ze dan naast elkaar in de auto zie zitten denk ik het zou zo je vader kunnen zijn. EN DAT GE-TUUR EN MEERTJE ECHT GADVERDAMME.

10 likes

Haha ja, dat! Ik gun het haar zó, maar ik kan er dus niet naar kijken.

Dit is net zo’n tekstje als van die Britt die een paard had gekregen, maar die doet het denk ik omdat ze het grappig vindt en deze weet niet beter :face_with_hand_over_mouth:

1 like