Het andere Youtubers-/bloggerstopic #6

Geen idee wie Jeg is, dus nee… en het woord hyena’s is in de afgelopen dagen meerdere keren gevallen dus vandaar dat ik hem gebruik :blush:

Jaa een boot die ook ongeveer even groot is als een hottub. Vet leuk! En dan hadden zij ook nog eens allemaal b&j ijs

1 like

Gevoelsmatig heb ik dat idee

1 like

Ik denk dat het door de tong komt @Zemraluani

1 like

Maar die linker is zo gemeen :pensive:

1 like

Ja omg en een ijs goodiebag :drooling_face:

1 like

Ik ga gewoon er tussen door posten waarvoor dit topic is.

Ik snap deze broekjes gewoon niet en vind het een stomme insta hype.


En zij is net zo oranje als haar shirt.

Sorry ik wilde betere input maar kon nu even niks vinden en probeer de cyclus hier te doorbreken.

43 likes

Die broekjes zijn wel echt comfy! Laf it!

4 likes

Met VIER IJSJES!! Jaloers

Mijn favo vlogger op het moment. No shame.

25 likes

Is er geen Tinaforum oid waar je dan beter terecht kunt?

4 likes

alsjeblieft

2 likes

@lipkip @kika als jullie onderling een gesprek willen voeren, kan dat via pb.

5 likes

Dankje voor je antwoord! Ik bedoelde alleen meer of het tegen de forumregels is/je het kunt melden als iemand zegt ‘die en die youtuber is echt aangekomen/tedik/te dun/etc. Persoonlijk ben ik daar in ieder geval wel klaar mee.

2 likes

Maar dan zouden we een soort kliekje vormen, en dat is nou precies waar @lipkip problemen mee heeft…

(sorry, ik verveel me, maar ik zal ophouden)

4 likes

Co with the Flow heeft een gesponsorde insta post, heb er verder geen mening over maar ben wel heel benieuwd hoe zij zich verder gaat ontwikkelen in dit wereldje.

Ik vind haar zo onwijs leuk omdat ze zo lekker normaal en ook grappig is en niet zo insta gurly oeh oeh kijk me Photoshop perfect zijn.

Ik hoop dat ze doorgaat zoals ze nu doet en lekker dicht bij zichzelf blijft, dan gun ik haar echt ontelbaar abonnees :blush:

3 likes

Nee hoor je kan goed gelijk hebben, zo veel volg ik ze niet. Valt wel tegen dan dat nieuwtje.

Love alle discussies die nu door elkaar lopen

25 likes

Moet dit nou? Je kan er ook boven staan door hier even niet meer op te reageren.

4 likes

Ik zie hier dat je probeert te dissen. Alleen was jij de gene die vond dat er kliekjes waren en er al ideeën over had welke dat waren. Zoveel moeite kost dat niet om die op te noemen.

7 likes