Ja dat denk ik ook.
Het verbaasde me laatst dat Dee meer volgers heeft dan bijv Monica Geuze.
Ja dat denk ik ook.
Het verbaasde me laatst dat Dee meer volgers heeft dan bijv Monica Geuze.
Had ze ook al toen ze nog met Enzo had, komt inderdaad daar haar instagram.
Oooh ik liep hier vandaag langs en er stond een superlange rij tot de hoek om buiten blegh
Laatst werd op basis van een IG foto van Noor gespeculeerd of ze lipfillers heeft. Nu zit ik vlog 321 te kijken en ik weet het zeker: haar gezicht is volgens haar opeens opgezwollen vanwege het hotel (???) Maar volgens mijn ogen zijn alleen haar lippen behoorly “plumpy” en rechtsboven (voor ons) zie je duidelijk het lipfiller plekje.
Vanaf 10:47
Het lijkt ook alsof ze niet weet hoe ze moet drinken/eten. Maar ik kijk nooit naar haar dus misschien is dat altijd zo
Haha ik dacht dus precies hetzelfde! Ik denk wel dat het door de lipfillers komt, het ziet er zooo stuntelig en oncomfortabel uit.
Ik vraag me bij Noor naast haar lippen ook altijd weer af hoe lang de goudvis in haar kantoor geleefd heeft. Ze is daar nooit dus wie geeft hem dan eten. Ik heb hem ook nooit meer gezien. Was zeker leuk voor instagram
Nog even over ikvrouwvanjou.
Die hadden dus voor hun kindje was geboren regels opgesteld over hun kind op social media. Daar stond in dat ze hun kind op maximaal de helft van hun foto’s op instagram zouden zetten. Het merendeel zou zonder baby zijn.
Ik heb net even gekeken naar hun laatste 15 foto’s:
Lekker bezig zo, eerst een artikel plaatsen waarin je beweert dat je de privacy van je kind heel belangrijk vindt en dat je daarom van tevoren al duidelijke regels hierover opstelt, en vervolgens dit.
Oh hier is het inderdaad duidelijk!
Ah vandaar. Kom oorspronkelijk ook uit de achterhoek en zeg dit ook nog steeds. Ze moeten uit de zin maar opmaken of het om de poepplek vd kat gaat of de kofferbak.
Steeds meer influencers zeggen dus dat hun kinderen voor hun “gekozen” hebben. Laatst die Suz al, maar ik lees het nu in één dag ook al bij Esmeenoëlle en de Huismuts. Vind het echt zo’n nare bewoording en zo losstaan van de werkelijkheid
Wel lief, dat je nog steeds hoop hebt en zo verbaasd kunt reageren
Het verbaast me niet, het verwondert me.
zo, bullshit is wel in he, op het moment?
Of kinderen die door ouders worden mishandeld en/of verwaarloosd. Lekker dan dat je dat op jezelf hebt afgeroepen blijkbaar.
So true! Vind het eigenlijk zelfs een beetje onverantwoord dat mensen met dergelijke grote platformen dit soort dingen zeggen. Waarschijnlijk beseffen ze niet eens wat ze écht zeggen, maar denken ze alleen maar over hoe mooi/emotioneel/diepgaand dit klinkt
oh ja daar zeg je wat! sommige mensen zijn echt heel slecht in ouders selecteren, ha ha. incompetente sukkels zijn het!
Het is eigenlijk zo’n bizarre boodschap… Alles lijkt maakbaar en binnen handbereik door dit soort types, terwijl dat natuurlijk helemaal niet realistisch is. Heel mooi en leuk als het wel allemaal goed gaat, maar hoe praat je dit recht als je leven even niet zo gaat zoals gepland? Lijkt me heel lastig.
Jij mag hier wel in de kattenbak komen liggen hoor
Als het niet goed gaat stappen ze denk ik over op een andere “theorie”.