Het andere Youtubers-/bloggerstopic #6

Sjit ik had moeten aandikken :smile:

1 like

Ik heb het geluid maar even uitgezet.

Nou hebben zij sowieso al de neiging tot het opzetten van gekke stemmetjes in de vlog, wat ik nogal irritant vind. Ook tegen elkaar praten ze vaak met zo’n hoog babystemmetje, zo ongemakkelijk om naar te kijken!

1 like

Ze praten inderdaad constant met een stemmetje. De hele tijd. Ik vind dat zo debiel & irritant klinken.

2 likes

Ik vind het helemaal prima dat ze zo tegen elkaar praten, moeten ze lekker zelf weten, maar ik vind het zo gek in een vlog.

Het idee dat je de camera aanzet, op jezelf richt, om vervolgens met je partner zo’n lievewoordjesgesprekje op een babystemmetje te gaan houden, echt heel ongemakkelijk!

1 like

Nee dat is spreektaal. Een kattenbak is waar een kat zn behoefte doet :grin: Zeggen niet alleen kinderen dat?

3 likes

Wij zeiden ook kattenbak! Maar jij komt ook uit de Achterhoek toch? :grin:

7 likes

Ja ik ken het wel van vroeger hoor (omg. Haarlem), maar alleen kleine kinderen zeggen dat in mijn ervaring. Nu hoor ik het nooit meer.

Ik kom daar ook vandaan, hoor het wel vaak idd maar zelf zeg ik het eigenlijk nooit zo, meestal kofferbak

1 like

Ik ken dit ook!! was echt een groot feest als je na het zwemmen zo’n zakje mocht kopen!

1 like

Wij zeggen dat ook! (kom oorspronkelijk uit Overijssel)

4 likes

Brabant represent! Wij zeggen ook kattenbak :slight_smile:

9 likes

Ooh diana doet dat ook de hele tijd nu, met sie hond. Can’t handle

4 likes

Ik had dit precies bij dit stukje ook!! Ik heb de vlog toen maar uitgezet want ik kon op dat moment echt niet meer bedenken waarom ik het keek haha.

1 like

Maar deze Brabander zegt kofferbak haha!

3 likes
  • Kattenbak
  • Kofferbak
  • Achterbak

0 stemmers

Oké heel interessant duit in het zakje

Stationwagen heeft een kattenbak
Normale auto heeft een achterbak

Bij ons :slight_smile:

4 likes

Ik spoel die stukken altijd door. Voelt altijd heel satisfying want dan ben je er sneller doorheen. Wat een beetje vaag is want ik kijk het voor m’n plezier.

4 likes

Ik vind dit echt alle 3 kunnen en ik weet niet wat ik het meeste zeg. Zat hardop te oefenen haha :grimacing:

4 likes

welkom in de wereld van de nooshies! dushis! tralalal

1 like

Ik denk door haar Instagram volgers, ze heeft toch een naam opgebouwd door Enzo

1 like