Ik weet wel zeker dat dit het stigma aanwakkert. Dit reduceert een angststoornis tot een beetje bang en extra alert zijn. Ik heb een soortgelijke ervaring gehad (drie uur vast in een lift) en daar ook nog steeds last van. Herken haar verhaal ook heel erg, maar zie het zelf echt niet als iets wat je écht in het dagelijks leven belemmert. Het is mooi dat er aandacht voor is, maar ik denk dat we dit soort grote campagnes moeten gebruiken voor de grote groep mensen die veel meer baat hebben bij begrip en wiens problematiek veel vergaander is. Juist ook omdat een buitenstaander met extra informatie en bewustzijn iets voor die groep mensen kan betekenen. Hoop dat ze als dit een filmpjesreeks is ook aandacht gaan besteden aan ergere vormen.
Uhh ik kijk rustig m’n Instastories, komt Lisanne echt heel willekeurig vol in haar bh voorbij.
Vreselijk hè! En dat filmpje met dat T-shirt en de lach. Ik kan er echt niet tegen! Net een klein kind ?!
Lisanne geeft je altijd cringe, vind ik. Klaar. Makkelijk.
En haar verloofde vraagt zich meerdere keren af ‘waar de opwarming van de aarde nou blijft’. Wauw.
Heeft iemand de video gezien van Josh over het baby nieuws? Zoja wat is het nieuws?
Ik heb de reacties gelezen en volgens mij krijgt haar zus een kindje.
Ja dit idd, en Josh organiseert de gender reveal party dus zij weet nu als enige het geslacht
Over al die foto’s op IG:
“Ik krijg ook wel eens dm’s van meisjes die zeggen: ja, ik vind het echt vervelend want ik word er onzeker van. Maar dat vind ik een hele andere discussie want dan is niet aan mij. Dat probleem ligt bij een ander.”
En even later:
“Dat mag iedereen vinden maar hoe meer jullie het zeggen hoe bloter het wordt en hoe vaker ik dat doe.”
Nee oké, Anna. Er is zoveel te zeggen over zo’n onderwerp en je zou natuurlijk ook zelf wat verantwoordelijkheid kunnen nemen. Dit klinkt gewoon kinderachtig.
Hahahahaha
Dat is toch niet heel raar? Jamilla woont daar, Lotte is daar voor het eerst. Dan vind ik het vrij logisch dat ze daar een keer naartoe gaan als Lotte dat graag wil.
Ik snap het commentaar op de Amerika vlogs van Lotte ook niet zo, ik vind het juist leuke vlogs en heb echt het idee dat Lotte heel goed op haar gemak is bij Jamilla (en andersom). Ik zie gewoon een leuke vriendschap en in dat licht vind ik het gedrag van Lotte of haar opmerkingen ook helemaal niet vreemd
Yep ik ook, lang geleden!
biechtIeder zijn ding maar ik trok die tatoeages niet, ik persoonlijk vind ze lelijk
Jessie probeert gewoon de Nederlandse versie van Jeffree Star te worden.
Ik heb écht genoeg van die plastic Voldemort, z’n lilleke makeup en gestoorde minions. UGH.
That escalated quickly
Tja, is ook een businessmodel he
Slagharen geen pony’s meer? Ik zag laatst nog een heleboel Shetlanders met kinderen op hun rug…
Is dat niet in het park / camping ernaast? Als kind ben ik vroeger regelmatig daar geweest, eerst inderdaad op de pony’s in Slagharen zelf en later konden we buiten het park shetlanders huren voor een ritje. Achteraf gezien was dat zo’n slecht idee :’) Weet nog dat ik eigenlijk een beetje bangig was en niemand van ons had ervaring en volgens mij waren onze ouders niet direct in de buurt, bleven op het terras ofzo? Wat er allemaal kon gebeuren wil ik niet weten haha.
Monica heeft een nieuwe tas van Dior gekocht en die laat ze in haar nieuwe vlog zien rond 14 minuten. Ze is hem aan het uitpakken en toen zag ik iets afschuwelijks en toen zag ik een blauw handvat dus ik dacht oh het is de verpakking maar. Alleen het was toch de tas zelf, wat een wansmaak.