Shirley wie?
Haha, met dat onderschrift erbij
Ik verveelde me dus ik ging eens kijken op Linkedin. En dit stond er bij Willemijn:
“Sinds 2008 maak ik samen met mijn beste vriendin en collega Martine online content over alles wat wij vinden dat vrouwen moeten weten over relaxed moederschap en positief leven. Je vindt ons hier:”
Maar in 2008 schreven ze echt nog niks over het moederschap, toen ging het allemaal over beuty. Dat is toch gek om het zo te omschrijven?
Haha hoe vaak verandert Yara haar slaapkamer echt! Voor mijn gevoel is ze er altijd mee bezig, wel heel leuk om te volgen overigens vind ik.
Wauw ik ben absoluut geen ster in decor maar dit zou zelfs ik een beetje schaamtelijk vinden om te delen haha. Dat bankje?? Hoe staat die lamp daar stabiel op?? Dat pastelblauw met donkerblauw? Die vloer?
Had zij geen spondeal met Westwing?
Hahaha ja
Dank je wel voor het lieve complimentje (ook @Prikkelbaar)!
Ik denk dat Lotte het zo zei omdat ik geen vlees eet! Ik kan altijd nog overal eten dus ik vind het alleen maar leuk om haar dingen te laten zien, in-n-out is natuurlijk echt Californisch!
Een schilderij van deze?
Haha zo leuk dit stukje, zie 6:50. Die Nick
Ik was echt fan van UitPaulinesKeuken, en toen ging ze persoonlijke blogs plaatsen… met mega selfies. Stop daarmeeee!
In alle drie de fotos lacht ze nep. Ik vind dat zo irritant. Je mondhoeken optrekken does not equal glimlachen. Alleen op die eerste doet ze nog een beetje haar best.
Meestal krijgt Sophie Hol commentaar maar de nieuwste video met haar ouders over hun sekswebshop en überhaupt het onderwerp seks in een relatie (als gelovige!) vind ik erg goed en leuk. Ze praten er een stuk volwassener en meer gelijkwaardig over dan Wil en Tien met de seksuoloog.
Enige puntje van kritiek is het terugkerende stukje ‘huwelijk tussen man en vrouw’. Er zijn tenslotte meerdere mogelijkheden. Maar ze vertellen het vanuit hun religieuze overwegingen dus dan is dit een beetje azijnzeiken. Of niet. Of wel.
Al irriteert mij dat minder aangezien ze het niet ontkennen zoals een Willemijn en Martine die doen alsof ze niet weten hoe ze aan zelfverdediging moeten doen.
Hahaha, zelfbevrediging ja. Hij maakte er nu zelfbevestiging van. Masturbatie. We maken er gewoon masturbatie van.
Op die middelste foto lijkt haar lippenstift er ook een beetje klaar mee en alvast aan de grote verdwijntruc begonnen?
Hahaha! Ik vond die comment over dat dat recept in totaal 75,- kost ook wel leuk. Natuurlijk niet echt zo maar Mozes wat knikkert zij veel in dat recept.
Volgt iemand creachick? Ik vond haar video’s eerst heel leuk maar ze koopt steeds meer troep via Ali en ik vind het video’s steeds kinderlijker worden. Ik mis de oude journal video’s en de volwassenere feeling een beetje
Slechte poging tot grappig doen?
Tja hier denk ik ook vooral dat het jongere publiek meer wordt aangetrokken. En dat die ‘belangrijker’ zijn om te groeien en zo meer spon te krijgen. Meer Ali troep kopen en te ‘influencen’ om die jonge kijkers ook meer Ali troep te kopen.
Nah denk ik niet. Ze is altijd erg open over haar photoshop gebruik. Volgensmij noemt ze het zelf zelfs kunst?,