Volgens mij de keren dat het hier over hen is gegaan was alleen maar positief?
Google verwijst mij naar Viva forum. Over die Nagelkerkjes.
Iemand toevallig de vlog van Manon Tilstra gezien? Met als titel: “dit heb ik jullie nooit verteld”.
Ik ben nu dus nieuwsgierig maar verwacht ergens dat t gewoon stomme clickbait is.
Ik ga helemaal stuk om de podcast van Monica met Vjeze Fur en Kay. Ze hebben het over drugs en ze hadden vroeger samen een cactus gekocht die ze moest koken om vervolgens te kunnen gebruiken waardoor je zou gaan spacen. Uiteindelijk hebben ze hem gebakken met knoflook omdat koken te lang duurde
Ik vind gabi super leuk overkomen in de nieuwe video van concentrate!
Zij is echt zo’n voorbeeld dat al die fillers echt lelijk zijn. En dat haarextensions ook gewoon te zien zijn door je eigen haar heen. Echt zonde
echt heel erg die fillers bij haar. vraag me ook echt af waar het mis is gegaan? zijn het haar lippen? zijn het haar wangen? hebben ze teveel onder haar lippen gespoten?
zou echt bijna bang worden van fillers als ik dit zo zie.
ze praat ook gewoon anders en moeilijk door die lippen.
Allebei denk ik
Was net Manon Tilstra aan het kijken want ben ziek thuis en bij de laatste drie video’s staan allemaal de reacties uit? Kan alleen geen juice vinden
Bij Stellig (Darcy) ook! Apart.
Denk dat dat is omdat hun kinderen in de video’s zitten, YT schakelt dan de reacties uit.
Is dat sinds kort? Want daarvoor kon je toch wel reageren?
Ja is nieuw, tot er een plan/oplossing is bij YouTube volgens mij? Maar bij Monica kan je bv wel weer reageren… dus snap het niet helemaal!
Oh wel een goede ontwikkeling opzich! Maar zo plotseling en dus ook niet erg consequent?
Bij Joy (Beautynezz) haar video’s was het ook, weet niet of het nu nog zo is.
Je kan handmatig de comments aanzetten als youtuber.
Dat vraag ik me af. Want Kim van Alboe gaf aan het echt heel vervelend en jammer te vinden. Anders had ze zelf wel weer aangezet denk ik dan?
Vind haar ook wat hebben van Fajah Lourens haha.
Volgens mij waren het Willemijn en Martine die in een volg zeiden dat het kon, maar veel werk was. Tijdje terug toen dat net ineens bij iedereen uit stond. Weet niet meer welke blog het geweest is.
Kalvijn en zijn vriendin hebben 3 dagen een winactie aangekondigd (een weekendje weg in Groningen). Het enige wat je moet doen is garnier kopen, het op je gezicht smeren en het delen met de hashtag #noskinfilter. Tot nu toe heeft er nog niemand mee gedaan haha .
Ergens wil ik nu wel meedoen, puur voor die grote winkans