Pff wat heftig wat Dee nu zegt in haar nieuwste vlog.
Geen zin om te kijken, wat zegt ze?
Ze stond met een vriendin op de bus te wachten (of ze liep daarheen) en toen heeft een jongen Dee in haar kont geknepen en haar broek omlaag getrokken en vervolgens gingen mensen het filmen schijnbaar.
Ja toen ik stage liep heb ik zelf een keer opgezocht of ik pagina’s niet in zwart/wit kon bekijken omdat het forum er dan ‘serieuzer’ uitzag dus ik begrijp wel waar het vandaan komt
Hahaha yes Djordie
Huh! In de nieuwste vlog van Yara gaat ze met haar vriend naar een huis kijken om te gaan samenwonen. Terwijl ze al maaaanden bezig is om haar eigen huisje te verbouwen en in te richten naar eigen smaak.
Wtf… sommige mensen zijn echt niet goed bij hun hoofd.
Hahahaha. Vanaf nu ben jij mijn spirit animal.
Alles voor de moneyzzzz.
Volgens mij hangt dat interieur van samenwerkingen aan elkaar dus die aanpassingen zullen wel laagdrempeliger voor haar zijn, maar bijzonder is het wel ja!
Echt belachelijk dat iemand zoiets doet, mannen (en mensen in het algemeen) moeten met hun poten van anderen afblijven. Maar, ligt het aan mij of doet ze in het filmpje alsof ze moet huilen? Ze maakt de hele tijd die indruk maar heb geen traan gezien. Niet dat het daarom gaat hoor, maar vond het zo gek om te zien haha
Yara had het er vorige week nog over dat ze de keuken gaat vervangen en dat balkonnetje, zal dan wel investering zijn inderdaad voor verhuur. Ik wil wel😍
Teske: kijk deze plantenpot is van kokos want plastic is slecht!!
Also Teske: hier komt een hele muur van nepplanten
Ik heb een leuke serie ontdekt op youtube! Tim (één van de jongens van Streetlab) gaat met zijn 89-jarige opa op pad om dingen te doen die de opa nog graag in zijn leven wil doen. Ik moest vooral lachen vanaf 06:05 min.
Haha zeker net als Diana alleen aan 't “oriënteren” en dan in de volgende weekvlog zeggen dat ze een huis hebben gekocht
Ik erger me echt KAPOT bij de gedachte dat ze er een airbnb van gaat maken. Echt Yara doe me een lol en verhuur je huis voor een “normale” prijs die hier komt wonen ipv dat je de meehelpt de woningmarkt over de kop te jagen en 14 toeristen per maand in je appartement zet
Weet iemand eigenlijk of Monica nog met haar oude vriendinnen/huisgenoten (Anthea en Femke heetten ze geloof ik) omgaat? Zie haar net op insta iets liken van Anthea en besefte me dat ik ze eigenlijk nooit meer terug heb gezien in de vlogs
Ja en Noor? Of is dit al lang en breed opgehelderd? In dat geval heb ik onder een stel pizzadozen geleefd denk ik maar ben echt benieuwd.
Lekker creatief hoor, een paar natte worsten in je panty…