Leuk en origineel idee! Maar ik begrijp dat de uitwerking wat matig (amateuristisch?) is? Het lijkt me wel een grotere productie dan wat ze hiervoor hebben gedaan met Jachtseizoen en De Kluis. Dus hopelijk iets waarin ze kunnen doorgroeien voor een volgende serie! Ik vind dit soort spelshows leuk om te volgen.
Laatst heb ik op Insight TV alle series gebingewatched, echt een aanrader als je houdt van spelshows waarin mensen het tegen elkaar opnemen en elke aflevering iemand afvalt. Daar zijn de deelnemers internationaal dus ook altijd wel een Nederlander. Nieuwste serie is Thru waar twee teams een route moeten afleggen waar ze letterlijk âthruâ obstakels onderweg heen moeten, ze mogen niet afwijken van de route. Dus door woningen, moerassen, gebouwen, water, etc. heen. Heel leuk. In het eerste seizoen doet Milou van Womenshealth mee en in het tweede seizoen Lienke van Dear Good Morning! Er is ook een ander spelprogramma waarin Laura (Brijde / Running Lau) meedeed, maar ze viel heel snel af. Aanrader!