Het andere Youtubers-/bloggerstopic #6

Ik word alleen al moe als ik naar de vlogs van Anna kijk. Haar leven is volgens mij zo druk.

Ik kijk die luxe mukbang van Anna en Koen Kardashian en hij zegt dat hij helemaaaaal niet ijdel is, hij kan gewoon de hele week IN EEN TRUI VAN DE H&M lopen!!! Omg.

49 likes

Ik vind dit zo grappig en op de een of andere manier begrijp ik wel waarom je eraan moest denken :joy:

2 likes

Dit kunnen ze 100 x vertellen en ik sta daar nog pal voor die deur zo van "Welke richting?? " tok deur tegen mn neus.

6 likes

Wie zei hier ook alweer dat Noor altijd haar neus bedekt? Ook op haar boek dus, vind het een vreemde foto


3 likes

Ja dat was ook mijn eerste gedachte

Ik vind het een belachelijke foto. Zit ze met haar neus in zo’n nep schapenkleedje van ikea of in een knuffel ofzo? En waarom dan?!

13 likes

Ik vind het een leuke cover, maar ik hoop dat niemand dit boek koopt. Wat een bullshit.

2 likes

Misschien dat ze denkt dat ze op deze manier de aandacht trekt? Dat mensen zich gaan afvragen wat er in staat als het zo’n cover heeft? :sweat_smile::joy:

1 like

Is mysterieus.

Nelly met zn pleister
Noor met dr neus

19 likes

Nee helemaal niet, maar ja insecurities zijn 9 vd 10x toch omdat je iets extremer maakt in je hoofd dan werkelijk is? Dat maakt het zo rot

Ze heeft voor de cover wel de glamourversie van hand voor haar mond gedaan met dat kleedje, maar ik snap niet dat je een boek maakt wat voor niemand anders interessant is dan je fans en je vervolgens je halve hoofd bedekt :grimacing:

1 like

Sophie Hol koopt het boek sowieso

18 likes

Ik vind het wel heel jammer dat een glow up blijkbaar betekent dat je af moet vallen en/of moet gaan sporten? Waarom kan een glow up niet gewoon een kilo highlighter op je bek smeren zijn

(that said ik heb de video niet 100% gekeken dus misschien zegt ze er nog iets over maar als je een titel hebt als “glow up - I exercized for this” dan geeft dat eigenlijk al direct aan dat ze blijkbaar vond dat fit worden bij een glow up hoort en dat vind ik een stom idee)

11 likes

Dat laatste was voor mij een reden om niet te kijken.
Ben benieuwd


2 likes

Ik heb gekeken, Annemerel ‘grapt’ over het boeket op een bruiloft vangen en dat trouwen zo leuk is en haar vriend doet net of ze een gruwelijke operatie in detail beschrijft zo ongemakkelijk zit hij erbij, en mompelt op een gegeven moment iets van ‘het gaat zo snel doe even normaal’.

5 likes

Voor een project voor mijn studie ben ik op zoek naar (Nederlandse) influencers die een eigen merk zijn gestart, maar ik kom niet zo ver omdat ik ook niet veel mensen ken.

Ik heb nu:

  • Jiami - Xili
  • lizzy vd ligt - Le Cafe Noir Studio
  • Moderosa - thedit
  • noor en monica met hun pyjama dinges
  • die twee zusjes met opgespoten lippen, amber en ???

Ik bedoel dus geen samenwerkingen met een merk maar echt iets zelf gestart.
Kunnen jullie me helpen? :cry:

Vergeet niet de Mascha Planner hahaha!

2 likes

Cynthia heeft een webshop gehad. Of moeten de bedrijven nog bestaan?

nnoosh van Anna Nooshin

Het merk van die 2 zusjes heet LA Sisters!

Volgens mij heeft Cynthia structuurjunkie uitgebouwd tot een merk inclusief copyright. Maar weet t niet zeker!