Het andere Youtubers-/bloggerstopic #6

Ja ik ken het wel van vroeger hoor (omg. Haarlem), maar alleen kleine kinderen zeggen dat in mijn ervaring. Nu hoor ik het nooit meer.

Ja ik kom uit de achterhoek!

1 like

En dan na het zwemmen een boterhamzakje kopen met een schuimpje, banaantje en niet te vergeten een trekdrop (of was dat alleen in ons dorp zo?).

10 likes

Ik kom daar ook vandaan, hoor het wel vaak idd maar zelf zeg ik het eigenlijk nooit zo, meestal kofferbak

1 like

Ik ken dit ook!! was echt een groot feest als je na het zwemmen zo’n zakje mocht kopen!

1 like

Wij zeggen dat ook! (kom oorspronkelijk uit Overijssel)

4 likes

Brabant represent! Wij zeggen ook kattenbak :slight_smile:

9 likes

Ooh diana doet dat ook de hele tijd nu, met sie hond. Can’t handle

4 likes

Ik had dit precies bij dit stukje ook!! Ik heb de vlog toen maar uitgezet want ik kon op dat moment echt niet meer bedenken waarom ik het keek haha.

1 like

Maar deze Brabander zegt kofferbak haha!

3 likes
  • Kattenbak
  • Kofferbak
  • Achterbak

0 stemmers

Wij konden onze eigen zakjes samenstellen. Drie kikkers voor vijf cent, twee stukken trekdrop voor tien cent, etcetera. Er stond natuurlijk altijd een lange rij want die kinderen konden niet kiezen.

10 likes

Oké heel interessant duit in het zakje

Stationwagen heeft een kattenbak
Normale auto heeft een achterbak

Bij ons :slight_smile:

4 likes

Ik spoel die stukken altijd door. Voelt altijd heel satisfying want dan ben je er sneller doorheen. Wat een beetje vaag is want ik kijk het voor m’n plezier.

4 likes

Ik vind dit echt alle 3 kunnen en ik weet niet wat ik het meeste zeg. Zat hardop te oefenen haha :grimacing:

3 likes

welkom in de wereld van de nooshies! dushis! tralalal

1 like

Ik vind interessant hoe Dee is begonnen met vloggen en dat ze toch al aardig grote samenwerkingen heeft.

Ik denk door haar Instagram volgers, ze heeft toch een naam opgebouwd door Enzo

1 like

Ja dat denk ik ook.

Het verbaasde me laatst dat Dee meer volgers heeft dan bijv Monica Geuze.

Had ze ook al toen ze nog met Enzo had, komt inderdaad daar haar instagram.