Het andere Youtubers-/bloggerstopic #6

5 likes
  • said no one ever
2 likes

Kleine samenvatting van deze video van Telegraaf:
RTL zegt in een verklaring dat dit fragment waarin Juultje te zien is, pas later is opgenomen. Dus alle beelden die niet met de prank zelf te maken hebben, nemen ze op na de prank (anticlimax en dit kan best kloppen. Doen ze vaker bij tv). Juultje heeft in het screenshot een zwarte trui aan met de tekst ā€˜genaaidā€™ erop. Die trui krijgen alle mensen die genaaid zijn door concentrate

Edit: oh nvm na bericht hiervoor haha.

Hadden jullie hier die reactie van Serena gezien? Gezien bovenstaande ontdekking lijkt het me vrij logisch waarom die van Juultje meteen offline ging en die van George niet :joy:

18 likes

HAHA lekker genant voor zielsvel (ha ha wie kent hem nog) om zo duidelijk online te hebben dat 'ie is ontslagen door rtl. Thanks Sereen, toppertje. Trouwens ook een beetje hypocriet hoor, want zij zat zelf in het complot van die video van haar en sjors

37 likes

Huh maar ze deed toen zelf toch ook mee aan die prank

1 like

Wat voor prank deden ze toen bij George dan?

1 like

Ja iets vaags met een gaslucht (edit: in hun huis) ofzo en dat sereen in de ambulance zat (en die lucht had ingeademd) en dat de katten nog binnen waren. Toen was hij helemaal in paniek natuurlijk

Ik heb heel die prank nooit gezien eigk haha d8 ik screenshot het even voordat die reactie straks verwijdert word.

1 like

Serena zegt daaronder dat het over een andere video gaat. Op iemand die zei dat ze hem zelf had geprankt.

Ik weet echt niet waarom maar ik moest bij het zien van deze foto meteen aan het bokkenrijders-schilderij uit de Villa Volta denken

schilderij

26 likes

Heb dit kanaal eergisteren ontdekt en heb al zo veel videoā€™s gekeken haha, misschien dat iemand het ook leuk vond. Kanaal bevat fashion/life/random dingen

9 likes

Jaa, ik heb haar laatst ook ā€˜ontdektā€™ en vind haar ook leuk! Vooral haar outfitinspiratie en thriftflips.

1 like

Vind dat Rebecca Denise dit ook goed doet hoor. Die is ook erg open over haar depressie, antidepressiva en therapie. Is dan wel een kleiner kanaal maar heb veel bewondering hoe ze alles doet en zo open is

2 likes

Hahaha ja maar dat is wel de verbon stylo toch
Doen haar zussen en ouders ook altijd

9 likes

Die sietse daaronder ā€œik vondtā€ :woman_facepalming:

13 likes

Jaa, love Ashley, wel zot dat ze in korte tijd naar 1,5 miljoen subs gegaan is ook

Hangt zoā€™n Laura Ponticorvo vibe om haar heen. Ik weet niet precies wat het isā€¦

2 likes

Ze schrijft in ieder een ā€˜een bedrijf datā€™. Een hele vooruitgang

3 likes