Ik heb me dit vroeger ook altijd wijs laten maken en ik vraag me nu af: zijn meisjes bewezen slechter in beta vakken dan jongens?
Nee dus Pfff, de crap die meisjes toch wijs wordt gemaaktâŠ
Ik heb me dit vroeger ook altijd wijs laten maken en ik vraag me nu af: zijn meisjes bewezen slechter in beta vakken dan jongens?
Nee dus Pfff, de crap die meisjes toch wijs wordt gemaaktâŠ
Ik denk nu eerder dat haar man plotseling is overleden eigenlijk. In haar laatste post zegt ze dat buren en vrienden bij haar blijven etc. (Van Twist me pretty dus.) Zo ergâŠ
Impopulaire mening maar voor je persoonlijke doelen vind ik een moodboard maken echt handig. Niet dat je dat dan maakt en dat het daarmee uitkomt, maar het is wel motiverend om steeds naar iets te kijken wat je aan je doelen herinnert.
@Shaaar
Persoonlijk denk ik dat de mensen die een huis hebben gekocht om er echt in te wonen en dat dan na een paar jaar verhuren daar best recht op mogen hebben. Je hebt het dan in ieder geval niet met dat doel gekocht en je verhuurt op kleine schaal. Deze mensen zijn doorgaans ook best goede huurbazen is mijn ervaring.
Waar ik werk (net buiten Amsterdam) worden echter bijna alle nieuwe appartementen opgekocht door een paar mannen uit een bepaald land die het vervolgens enkel verhuren aan mensen uit dat land en dat is zo schadelijk voor de markt en ook voor de sfeer eigenlijk. (Want die mensen huren het en zijn er vervolgens het grootste deel van het jaar niet.) âPandjesbazenâ klinkt altijd een beetje als een paar mannen die grachtenpanden splitsen en het voor te veel geld verhuren aan studenten, maar het is een zo veel groter probleem dan dat. Kan me hier dus echt heel druk om maken⊠Ik vraag me af waar het ophoud. Of straks alles van Purmerend tot Utrecht onbewoonbaar is voor de ânormale mensâ.
Boncolor gaat op koningsdag langs bij haar nichtje die samen met familie op een kleedje zit te verkopen. Het begint te hagelen âoh kijk nou wat een paniek ohhh wat ergâ Mens leg je camera neer en help even mee
Ik ken haar niet maar keek even op haar Instagram. Maar bij haar laatste foto staat dit (aan het einde van een hele lap tekst) âAmidst all the darkness and chaos I have found joy and I hope you can see yours too because itâs there. Happy Sunday friends, tomorrow is another day!â
Ik neem aan dat je dat niet zegt als je man is overleden. Hoop ik tenminste.
edit: ik ben niet gelovig dus misschien lees ik het niet goed hoor.
edit2: dit bedoel ik niet als sneer naar gelovige mensen!
Haha ja ik ook. Zo sneu al die knuffeltjes die aan het verregenen waren
Noem me suf maar waarom heeft ze die foto verwijderd vraag ik me af? Omdat op een openbaar forum haar foto wordt vergeleken met die van een bekende influencer? Maar bijna al haar fotoâs lijken op die van Noor toch, dan kan ze haar instagram wel opdoeken.
Zou het? Dat zou helemaal afschuwelijk zijn.
De recente fotoâs van haar man zijn nu ook verwijderd van Instagram! En zijn profiel is wel weer zichtbaar!
volgens mij waren er al 4 of 5 man aan het helpen, er lag toch alleen wat oud speelgoed dus in de tijd dat je je camera hebt weggelegd is het al in de doos gegooid door de rest.
Oh nee inderdaad, dan lijkt het me niet dat hij is overleden. Dan haal je niet de fotos van jullie samen eraf. Nou ja, we zullen het nog wel horen wanneer ze er klaar voor is.
Wie is dit?
Mascha
Wat is er met maan en Anna gebeurd? Ze volgen elkaar niet meer, heb ze ook al langgg niet meer bij elkaar gezien terwijl ze toch altijd zo knuffelig en vriendinnies van elkaar waren?
O anna volgt haar nog wel
Hahah wtf ik zet Monicaâs vlog aan, bijna meteen gaat het over een man op het vliegveld die hun een complimentje heeft gegeven over hun uiterlijk en daarbij zei âeindelijk eens dames die hun best doenâ. En Monica is helemaal blij dat hij zo lief was en dat hij hun zo een complimentje gaf. Fak die kerel echt.
Dit is toch gewoon aardig?
Nou nee. Hij vindt dus kennelijk dat andere vrouwen er slonzig uit zien en daar wat aan moeten doen. En waarom moeten dames hun best doen? Zodat we altijd leuk zijn om naar te kijken? Ik ben niet op de wereld om het hem naar de zin te maken.
En die kerel zou zich niet helemaal niet moeten bemoeien met het uiterlijk van een vrouw, positief of negatief.
Ik denk zelf dat door haar âgemaaktheidâ mensen haar onaantastbaar wanen. Mensen hebben géén idee wie ze is en kwaadwillenden denken dat ze een soort niet-menselijk iets is waardoor de grenzen van fatsoen verdwijnen.
Over Annaâs insta; ik belandde afgelopen weekend in haar 100 stories tijdens het eten bij de moeder van koen kardashian (?denk ik) en daarin liep ze de hele tijd Zus Zus. Maar vond het zo cringy? Heeft iemand anders dat ook? Bij Monica of Koen past het wel ofzo, maar bij haar komt het zo geforceerd over? Alsof ze de oprechte humor hiervoor mist?
Hoe durven ze, die andere dames?! Beetje met vet haar en in hun oude kloffie op een openbare plek rond gaan lopen. Beetje rekening houden met de heren aub.