Ik werd er ook helemaal gefrustreerd van. Denk dat het te maken heeft met het dat ze zo min mogelijk wilt knippen erin, maar ze was nu toch al onderbroken. Kon ze net zo goed even 2 minuten de deur opendoen en haar pakket aannemen.
Wow, āafval der aardeāā¦
Afval der aarde⦠Heftig woordgebruik, eerder een omschrijving voor een seriemoordenaar.
Want ander werk ligt ook voor het oprapen 
Doet me een beetje aan Haagse Rachelās manier van reageren denkenā¦
āIk heb haar even verteld datā
Hopelijk ben je nu ook trots op jezelf 
Ja echt dit hĆØ. Stoer hoor.
Ik weet oprecht niet hoe je zoān callcenterpersoon respectvol maar HEEL SNEL kan afkappen. Ze houden gewoon niet op met doorpraten. Ik voel me dan zo naar om op te hangen. Maar meestal hou ik een snelle monoloog: āHi. Ik weet waarvoor je belt. Ik heb geen interesse. Dus ik ga nu de verbinding verbreken, fijne dagā¦ā TUUT TUUUUT TUUUT opgehangen.
Iemand tips?
Exact dit, en ze proberen ook gewoon geld te verdienen om hun huur te betalen. Denk dat niemand die in zoān outbound callcenter zit, daar voor zijn plezier zit, dus ik vind het echt extreem onnodig en ook behoorlijk aso om zo iemand uit te maken voor āafval van de aardeā, en dat vervolgens ook nog eens trots op social media te verkondigen.
@Manis Dat is toch prima, ze weten zelf ook wel dat bijna niemand op ze zit te wachten. Maar ze uitschelden lijkt me nou ook weer een ander uiterste en compleet onnodig.
Ik zie die tweet van haar nog wel staan hoor
Ja ik zie het nog steeds hoor haha, ook na refreshen. Kinderachtige opmerking wel van haar zeg.
Volwassen 
My god, zij kwam laatst bij mij op het werk (bekende koffiezaak) koffie halen, en toen was ze ook mega onaardig en uit de hoogte dus het verbaast me overigens niet 
Ik vind het best komisch dat zij deze callcentermedewerker voor āafval der aardeā uitmaakt. Twitter wordt namelijk vaak het āafvoerputje van de maatschappijā genoemd omdat veel mensen via twitter hun totaal ongenuanceerde shit maar de wereld in slingeren. En deze tweet van Toeps is daar weer een perfect voorbeeld van.
Je hebt je twitter account weggestreept, maar het is (voor mij) nog wel leesbaar. Dacht ik zeg het even 
gaat iemand het boek van diana leeflang aanschaffen?
Nee
En @Shaaar
Die Toeps schrijft dat ze maar ander werk moeten zoeken, net alsof dat zo makkelijk is. En iemand uitschelden voor āafval van de aardeā omdat ze je telefonisch wat proberen aan te smeren? Dat lijkt me meer een term die je gebruikt voor mensen die kinderen misbruiken oid, niet voor iemand die ook maar gewoon zijn werk doet. Zoals ik al eerder zei, ik betwijfel dat iemand in zoān outbound callcenter er voor zijn lol zit, ze weten zelf ook wel dat het kut is wat ze doen. Maar dan kun je dus ook gewoon zeggen dat je geen interesse hebt en ophangen, je hoeft ze toch niet meteen uit te schelden?
Bianca vind ik een geval apart.
Ook toen ze op het forum zat.
Heb hem vorige week even snel doorgebladerd en er staat in ieder geval heel weinig tekst in volgens mij. Zo op het oog leek het een beetje zoān doe-boekje die je vroeger misschien als kind had.
Nooit tegen toeps ingaan dat hebben we hier toch wel geleerd