Het andere Youtubers-/bloggerstopic #6

Kristina K - fashion flavour
Rebecca Denise - my meraki
Charlotte Blitzblum - commemoi

Monica heeft ook een bedrijf met Danique toch?

Haha, zij is echt de enige instagrammer die ik heb ontvolgd. Al die foto’s van zichzelf en dan allemaal van 1 en dezelfde fotoshoot, steeds die ‘sportvideos’ met een paar booty exercises maar dan echt alle apparaten misbruiken zonder enige progressie/gewichten te gebruiken. EN allllll die booty foto’s. Ik vond haar iig echt irritant haha.

4 likes

Wauw die locatie van Fleekday event van Mo en Danique in die kerk is wel echt gaaf!

Kan me daar wel iets bij voorstellen inderdaad, haha

1 like

Aimee en Leonie hebben ook een sieradenlijn geloof ik

Ik ben helemaal niet de doelgroep en heb niets met beauty, maar vind het wel cool hoe zij dingen organiseren!

Haha ik volg haar ook en vraag me af hoe ze aan dat lichaam komt want zie haar ook nooit gewichten gebruiken oid? Misschien filmt ze dat wel niet haha.

Ja same! Als ik een jonger zusje had, had ik me vrijwillig aangeboden om mee te gaan haha

Hahaha. Maar in plaats van maar 1 deel van het gezicht (oog) heeft Noor juist haar gezicht min 1 deel, haar neus. Maar ze leert je wel echt hoe je jezelf kan zijn op insta hoor!!!

Ik kende haar niet dus opende ff haar instagram en het is inderdaad wel een beetje heftig. Al vind ik deze foto wel echt tof: https://www.instagram.com/p/Bw1PyPsH1ZH/ ik heb zelf ook last van cellulite op m’n bovenbenen (echt al jaren, zelfs toen ik nog spillebeentjes had) en baal daar zo erg van. Ik weet niet, wel fijn dat ze dit gewoon zo post.

3 likes

Plus de taalfouten, ik kan er echt niet tegen haha

1 like

Ze trekt haar bikini broekje nog net niet tot onder haar oksels :see_no_evil:

3 likes

Ja ik snap die hype niet? Ik vind dat er zo 80’ies uitzien, toen die fitnessmode zo in was. Je krijgt er ook een heel raar figuur van vind ik, je heupen lijken veel breder en je romp wordt ultrakort.

Ik vraag me dan altijd af wie dit is begonnen en waarom mensen dan denken ‘oh ja helemaal leuk ga ik ook doen’. Net zoals al die influenza’s die dan poseren alsof ze soort van hun broekje ophijsen? :woman_shrugging::woman_shrugging::woman_shrugging:

7 likes

Ik word echt onzeker van het feit dat het blijkbaar goed is dat ze ‘dit’ ‘gewoon’ laat zien??? Ik zie een prachtig lichaam waar de cellulites me niet eens was opgevallen

20 likes

Oh dat moet je niet persoonlijk opnemen, ik projecteer gewoon mijn eigen onzekerheid. Ik vind er ook helemaal niks raars aan, maar ik ben daar zelf onzeker over. Zij heeft het echt minimaal, maar ze had het makkelijk kunnen bewerken en plat kunnen strijken. Ik zie iig vrijwel nooit putjes, cellulite of striae op instagram. Daardoor lijkt het bijna abnormaal, alsof niemand dat heeft. Dus ik vind het wel tof en fijn om te zien!

5 likes

Apparaten zonder progressie/gewicht of niet
 ze heeft een goed afgetraind lichaam dus blijkbaar doet ze toch iets goed :stuck_out_tongue:

2 likes

Hm ja maar ze poseren er dan ook altijd mee alsof ze 'm zogenaamd ophijsen ofzo. Ik kan het niet zo goed uitleggen, maar als ik er eentje spot zal ik 'm aan je laten zien :stuck_out_tongue:

Brr, zoveel cringe op de stories van Lisanneleeft :confounded: haar vriend mag zijn kinderen niet meer zien. Super kut, maar zal daar geen stories over maken. Zou me eerder gedeisd houden 
 zeker als vriendin zijnde.

11 likes

Dat zinnetje ook :joy:

1 like