Het andere Youtubers-/bloggerstopic #6

Boncolor gaat op koningsdag langs bij haar nichtje die samen met familie op een kleedje zit te verkopen. Het begint te hagelen “oh kijk nou wat een paniek ohhh wat erg” Mens leg je camera neer en help even mee :crazy_face:

26 likes

Heb de vlog niet gezien maar als ik zo iemand bij mn kraampje had staan die alleen maar met de camera stond te zwaaien zou het maar zo kunnen dat ik ‘per ongeluk’ zo hard tegen haar aan botste dat haar camera op de grond lag.

5 likes

Ik ken haar niet maar keek even op haar Instagram. Maar bij haar laatste foto staat dit (aan het einde van een hele lap tekst) ‘Amidst all the darkness and chaos I have found joy and I hope you can see yours too because it’s there. Happy Sunday friends, tomorrow is another day!’
Ik neem aan dat je dat niet zegt als je man is overleden. Hoop ik tenminste.

edit: ik ben niet gelovig dus misschien lees ik het niet goed hoor.

edit2: dit bedoel ik niet als sneer naar gelovige mensen!

1 like

Haha ja ik ook. Zo sneu al die knuffeltjes die aan het verregenen waren

Noem me suf maar waarom heeft ze die foto verwijderd vraag ik me af? Omdat op een openbaar forum haar foto wordt vergeleken met die van een bekende influencer? Maar bijna al haar foto’s lijken op die van Noor toch, dan kan ze haar instagram wel opdoeken.

1 like

Zou het? Dat zou helemaal afschuwelijk zijn.

De recente foto’s van haar man zijn nu ook verwijderd van Instagram! En zijn profiel is wel weer zichtbaar!

1 like

volgens mij waren er al 4 of 5 man aan het helpen, er lag toch alleen wat oud speelgoed dus in de tijd dat je je camera hebt weggelegd is het al in de doos gegooid door de rest.

Oh nee inderdaad, dan lijkt het me niet dat hij is overleden. Dan haal je niet de fotos van jullie samen eraf. Nou ja, we zullen het nog wel horen wanneer ze er klaar voor is.

2 likes

Het zou me ook niet eens zozeer om het helpen gaan. Lijkt me gewoon irritant dat je druk bent je spullen te redden en dat er dan iemand met zn camera toe staat te kijken

1 like

Wie is dit?

Mascha

1 like

Wat is er met maan en Anna gebeurd? Ze volgen elkaar niet meer, heb ze ook al langgg niet meer bij elkaar gezien terwijl ze toch altijd zo knuffelig en vriendinnies van elkaar waren?

1 like

O anna volgt haar nog wel
:thinking:

1 like

Ik ben het gedeeltelijk met je eens. Enerzijds vind ik dat je die vrijheid moet hebben, anderzijds vind ik het heel verkeerd voelen om in tijden van enorme woningschaarste en gekte op de huizenmarkt je huis aan te houden om anderen een beetje uit te melken voor eigen gewin. Het verschilt ook weer per geval, als je een goede huisbaas bent vind ik het al minder verwijtbaar

@anon50301661 ik erken ook zeker dat het een goede investering is. Je wordt slapend rijk momenteel, maar dat maakt het niet ineens moreel aanvaardbaar. Een huis zou namelijk geen lucratieve investering moeten zijn en het is idioot dat we het tolereren. Ik erken het dilemma hoor: wij hebben een gammel huisje gekocht dat als ik kijk naar vergelijkbare huizen in de omgeving straks bijna een ton overwaarde heeft, maar het voelt niet oké.

Wat auto’s betreft: Je kan bijv door het stimuleren van p+r’s aan de rand van de stad (bijv door goedkope ov-abbonementen, scherpe parkeer tarieven) ervoor zorgen dat men wel met de auto naar het werk kan (ook lager opgeleiden) zonder dat de auto daarmee asociaal veel ruimte in de stad claimt (de verhouding parkeerruimte/woon/leefruimte is in veel steden erg scheef) en is daarnaast behoorlijk vervuilend. Of ik de plannen. van de gemeente A’dam echt goed vind weet ik niet, maar autoluwere steden vind ik wel erg bevorderlijk. Daarnaast hebben de meeste grotere steden ov-verbindingen waarbij je met het ov ook in de slechtere wijken behoorlijk veel sneller van deur tot deur reist dan met de auto. Uitzonderingen daargelaten.

3 likes

Hahah wtf ik zet Monica’s vlog aan, bijna meteen gaat het over een man op het vliegveld die hun een complimentje heeft gegeven over hun uiterlijk en daarbij zei ‘eindelijk eens dames die hun best doen’. En Monica is helemaal blij dat hij zo lief was en dat hij hun zo een complimentje gaf. Fak die kerel echt.

48 likes

Dit is toch gewoon aardig?

1 like

Nou nee. Hij vindt dus kennelijk dat andere vrouwen er slonzig uit zien en daar wat aan moeten doen. En waarom moeten dames hun best doen? Zodat we altijd leuk zijn om naar te kijken? Ik ben niet op de wereld om het hem naar de zin te maken.

En die kerel zou zich niet helemaal niet moeten bemoeien met het uiterlijk van een vrouw, positief of negatief.

56 likes

Ik denk zelf dat door haar “gemaaktheid” mensen haar onaantastbaar wanen. Mensen hebben géén idee wie ze is en kwaadwillenden denken dat ze een soort niet-menselijk iets is waardoor de grenzen van fatsoen verdwijnen.

1 like

Over Anna’s insta; ik belandde afgelopen weekend in haar 100 stories tijdens het eten bij de moeder van koen kardashian (?denk ik) en daarin liep ze de hele tijd Zus Zus. Maar vond het zo cringy? Heeft iemand anders dat ook? Bij Monica of Koen past het wel ofzo, maar bij haar komt het zo geforceerd over? Alsof ze de oprechte humor hiervoor mist?

image https://www.mememaker.net/api/bucket?path=static/img/memes/full/2015/Jul/21/20/right-in-the-cringe.jpg

19 likes

Hoe durven ze, die andere dames?! Beetje met vet haar en in hun oude kloffie op een openbare plek rond gaan lopen. Beetje rekening houden met de heren aub.

43 likes