Het andere Youtubers-/bloggerstopic #6

Niks. Je laat je alleen maar kennen + roept ook weer irritatie op bij moeder.

1 like

Ik gun Nappyhairz het voordeel van de twijfel. Dat ze gewoon lekker aan het hiken was.

8 likes


Hmmmmmmm.

Veel plezier Wil

23 likes

Die stories daarna ook. :woman_shrugging:t3:

Edit: en nee Bol, EGF/FF moet commisie krijgen.

10 likes

Ik vind hem eigenlijk een beetje tegenvallen en voel me opgelicht door jullie

43 likes

Noemt iemand het nou echt een ‘genotsknots’? :nauseated_face:

12 likes

“I’m a women”??? :woman_facepalming:t2:

2 likes

Hahahaha wel flauw om haar met haar oude naam te noemen. Volgens mij is ze nu behoorlijk woke.

2 likes

Is dit een biecht?

Edit: Grapje is natuurlijk mening :face_with_hand_over_mouth:

1 like

Geen idee, volg haar niet :woman_shrugging:t4: Vond het al sympathiek van mezelf dat ik haar het voordeel van de twijfel gaf haha.

7 likes

Ik was op precies diezelfde plek 2 weken geleden ofzo en het staat daar helemaal vol met mensen die komen om foto’s maken (ik ook), dus ik betwijfel het.

Maar het ik vind het geen rare outfit, het is 20 graden nu? En ze heeft lange mouwen.

Hahaha wat erg. Ik lees het dan ook automatisch met zo’n lompe steenkolen Engels stem in mn hoofd

Haha ja Willemijn dacht dat ook!
Vond het een grappige story, ook die daarna met haar bril ernaast alsof ze klaar was om m te testen.

2 likes

Hahaha

Soms spiek ik op kreks zijn insta voor de cringe.
Maar zie nu dat hij zijn Amerikaanse schoenmaat in zijn bio heeft staan.

Okay…

6 likes

Waarschijnlijk waren ze gewoon bang voor weer een rechtszaak, aangezien George die toen ook had gewonnen (waardoor die video dus offline moest)

1 like

Ik weet niet wat het is maar eerlijk is eerlijk ze heeft een goed en strak lichaam maar ik vind haar gezicht zo oud lijken.

Godsamme wat een puber.

76 likes

:nauseated_face:

2 likes

En hoe denkt ze dan dat andere mensen denken hoe ze zwanger is geraakt. Wat een kinderachtig dit.

50 likes

Ik snap best dat ze dat denkt. Maar deze story maakt het dan toch alleen maar awkwarder?

3 likes