Het andere Youtubers-/bloggerstopic #6

Neurotoxisch gif werkt op de zenuwen, waardoor prikkels niet meer worden doorgegeven. Hierdoor stopt je lichaam dus uiteindelijk met ademenen. Dit soort gif is niet pijnlijk.
Cytotoxisch gif werkt op de weefselcellen, die gaan dood en er onstaat necrose. Hierdoor moet dan bijvoorbeeld je arm geamputeerd worden. Dit gif doet wel heel erg pijn want je weefsel rot gewoon weg.
Hemotoxisch gif veroorzaakt bloedingen en veroorzaakt in eerste instantie geen pijn aangezien dit gif langzaamwerkend is.

De positie van de tanden: achterin de bek (gif helpt vaak bij vertering), voorin de bek, buisvormig die in verbinding staan met de gifklieren)

70 likes

Hierom houd ik zo van het forum!

Waar het ook over gaat, er is altijd wel iemand die er superveel verstand van heeft. En zo steek je in een topic wat in eerste instantie bedoeld is om over bloggers en youtubers te roddelen ineens vanalles op over de werking van gif bij slangen.

75 likes

Maar wat is hier het langere termijn effect van?

Als het gif sterk genoeg is ga je gaat dood aan inwendige bloedingen.

4 likes

Wauw hoe weet je dit allemaal? Werk je met dieren en/of slangen?

3 likes

Ik ben dierwetenschapper!

120 likes

Daaraan zie je toch wel dat ze bij Magnum géén idee hebben waarover ze spreken (of toch iig de persoon die de social media doet), hoe kun je er dan op vertrouwen dat ze verder wel alles in het werk hebben gesteld om de slang geen stress te bezorgen? Niet. Dit is gewoon zo’n standaard berichtje om zich hieruit te lullen. (Nog los van het feit dat zo’n beest sowieso niet op zo’n evenement hoort.)

7 likes

Edit: oh m’n gif doet het niet, weet niet hoe ik dat moet doen op mobiel.

Haha exact dit! Ik denk ook echt dat zij haast wel de enige in haar omgeving is die de naam op deze manier uitspreekt.

Vind alle bijnamen voor skhaddie ook echt vreselijk.

2 likes

Als ik @Loxodonta mag geloven moeten we daar allemaal heel blij mee zijn

44 likes

Nouja helemaal fout is het niet hahah

Wie is Chuck Taylor?

1 like

Chuck Taylors zijn All Stars. Converse heeft ze ontworpen nav de wensen van Chuck Taylor, een basketballer in begin 20e eeuw. Ze worden hierom ook vaak Chucks genoemd ipv All Stars.

8 likes

Ja dit denk ik eigenlijk ook? Maar ik ben niet een slangenkenner haha dus ik weet het niet zeker. Had mij wel echt vet geleken om deze slang vast te houden #gaatnaarhetbiechttopic

1 like

Gio heeft een nieuwe vriendin

Ken haar verder niet maar ze heeft wel 138k dus zal ook wel een influencer zijn

1 like

hahaha ik kwam haar al wel eens tegen op insta en moest altijd wel lachen om die fotos en te opgespoten lipjes. Echt zo trashy.

2 likes

Omg ja ik vind haar instagram ook zo irritant en oppervlakkig. Zulke goedkope foto’s.

2 likes

Ja maar ze is een model. Dat is ook wel een van de meest oppervlakkige beroepen die bestaan denk ik

3 likes

Aaai dat weet ik zo net niet.
Er komt best wel wat bij kijken.

Ja oké, een topmodel zal best zakelijk inzicht hebben oid maar het draait altijd om je uiterlijk

5 likes