Het andere Youtubers-/bloggerstopic #6

Naar het account van iemand gaan, rechtsboven op de puntjes klikken, dempen en en dan verhaal dempen.

Tering wat een ongemakkelijk gesprek tussen Scarlet en Joyce in de vlog, wat begint met de vraag wat ze aan elkaar zouden veranderen als ze iets van plastische chirurgie moesten kiezen.

1 like

Zo onstaan de eerste ruzies :joy:

2 likes

Maar de voorwaarde is dat je iets MOET kiezen

1 like

Zo maar echt. En wat irritant hoe bang ze voor alles is? Ze durft zelfs niet in die Dombo vliegtuigjes :roll_eyes: En vervolgens gaat ze in de kinderachtbaan en dat vond ze vreselijk maar ze stelde zich niet aan hoor!!

5 likes

Haha Scarlet laat in de vlog allemaal ā€˜natuurlijke’ chips zien, gemaakt van kikkererwten enzo. Zegt ze vervolgens: ā€˜Ik heb ook nog deze, deze lijkt me alleen een beetje smerig. Hier staat op ā€˜lentil’, zou het dan echt van uien gemaakt zijn?’

18 likes

Walvis zelfs

Kijken er hier leuten naar Saar Koningsbergen? Ik vond haar eerst ontzettend leuk om te kijken, maar nu irriteer ik me mateloos. Ze trekt van die rare gezichten en rare stemmetjes, kan me niet voorstellen dat je echt zo praat tegen je vrienden.

Ja ik kijk haar video’s ook regelmatig en vind haar en haar dochtertje echt heel leuk maar inderdaad die stemmetjes en dat overdreven gedoe maakt me gestoord. Ook vind ik haar gesponsorde stukjes altijd overduidelijk (is wel handig want dan kan ik het snel overslaan) maar dan doet je nog 3x extra overdreven.

Het wordt hier niet vaak gezegd, maar lekker bezig Sanne!

25 likes

Ja sowieso! Als je op haar reactie klikt dan zie je die reactie van magnum zelf staan.

1 like

Ja, ik ben om die reden afgehaakt. Ik trek die stemmetjes echt niet. En dan die manier waarop ze SCAHHDY zegt ipv Scottie, brrr.

5 likes

Het is haar kind? Zou ze zelf niet weten hoe ze de naam van haar kind moet uitspreken?

12 likes

Ik heb hetzelfde inderdaad…
Ben om die reden toch ook wƩƩr gestopt met het kijken van Claire. Lijkt me echt een leuke meid de edits van haar video vind ik erg leuk, maar ik heb het idee dat het Ā“gekke dolle meidĀ“ gehalte met stemmetjes en gezichtsuitdrukkingen steeds erger wordt… Of ik word een oude lul, dat kan natuurlijk ook :stuck_out_tongue_winking_eye:

8 likes

Ik snap wel dat je een Engelse naam niet op z’n plat Nederlands uitspreekt, het gaat ook niet zozeer om de klank van de naam. Het klinkt alleen heel overdreven middenin een Nederlandse zin. Kan me ook niet voorstellen dat alle mensen die dat kind later tegen gaat komen haar ook zo gaan noemen, dat heb je nou eenmaal als je zo’n naam kiest. Ik erger me gewoon aan dat overdreven gepraat van haar, zo hysterisch.

1 like

Ja die spon… zo lang ook😁. Jammer want op tv is ze zo leuk.

Hahaha ja ik ook doen. Maar als mijn vrienden zo zouden praten voor me, dan mep ik ze :wink:

Weet je wat vooral grappig is, een slang eet maar een x aantal keer per week/maand (Ligt aan de soort). Als de slang net heeft gegeten, kan je hem niet hanteren omdat hij aan het verteren is.
Voldoende voer aanwezig tijdens de avond is dus best wel… niet waar
Daarnaast is poseren met een koningspython nou niet echt een ā€˜risk’. Ja gebeten worden doet even pijn maar ze zijn totaal ongevaarlijk voor mensen.

36 likes

Ze worden niet langer dan een meter of anderhalf, ze zullen een mens niet als prooi zien en wurgen ons dus ook niet.

2 likes

Dat hangt helemaal van het soort gif af dat een slang heeft (Neurtoxisch, hemotoxisch, cytotoxisch) en de soort tanden die ze hebben (Opisthoglyfe, proteroglyfe, solenoglyf).

13 likes