Het andere Youtubers-/bloggerstopic #6

Hoezo noemt Sanne zichzelf influencer, ook zoiets geks.

11 likes

Ik vind die 24-uur video’s van Kelvin ook serieus leuk. Af en toe inderdaad wat druk en blij, maar wel tot gemaakt. Heb alleen wel eens (hier?) gelezen dat niet alles ook daadwerkelijk binnen 24 uur gefilmd werd. Maar hij maakt er toch wat leuks van. Vond die van ‘24 uur geen nee zeggen’ echt heel leuk!

2 likes

Hahah ja ik moest dus ook lachen om dat “hij voldoende voer had”, wtf? Mijn zusje heeft ook een python en die eet 1x per week, en koningspythons zijn echt de moeilijkste eters van alle slangen, als ze al een klein beetje stress hebben dan eten ze niet.

Vraag me trouwens wel af of er echt iemand gebeten is? Zijn echt geen agressieve slangen dus dan moet er wel echt een rare en onveilige situatie geweest zijn.

Pythons zijn niet giftig trouwens, het is een wurgslang.

Edit: oja en wat ik weet van slangen is dat ze aanraden niet vaker dan 1 a 2 keer per week vast te pakken. Koningspythons zijn best wel verlegen zeg maar, en ze krijgen wel degelijk stress van deze situaties. Alleen kun je dat dus niet zien aan de buitenkant.

14 likes

Ik kwam er trouwens heel snel achter dat niemand in Amerika ze All Stars noemt, hier zegt iedereen Converse. Of Chucks inderdaad.

2 likes

Huh wacht
 heeft een van z’n kittens nou serieus dezelfde naam als z’n nieuwe vriendin? Die kat heet toch ook Isha?

3 likes

Ik neem aan dat ze uitspraak bedoelt, mensen zeggen vlĂ hk ipv FLOG.

Haha oh please don’t go there. :joy:

1 like

Ik vond het ook heel leuk maar toen ik hier las dat het niet allemaal in één dag was opgenomen ging dat me ineens enorm opvallen en vond ik het veel minder leuk. Het viel me ineens op dat echt iedereen altijd direct beschikbaar was om te filmen bijvoorbeeld en dat die Rico Verhoeven aan de bar zat bij VondelGym was ook één grote act. Toen was bij mij de magie er wel vanaf :stuck_out_tongue:

1 like

‘Koningspythons zijn best wel verlegen’, dat vond ik echt een hartverwarmende schattige zin.

Zie echt zo’n verlegen slang voor me, die zich stotterend en met rode wangen voorstelt op z’n eerste schooldag. :slight_smile:

90 likes

Tati heeft een video van 45 minuten gemaakt met als titel Bye Sister :scream:

Gisteren helemaal gekeken en heb nu geen tijd om een samenvatting te schrijven, kan alleen maar zeggen de dirt is out en ze bracht het zo rustig en classy

4 likes

In het andere topic gaat het hier uitgebreid over.

3 likes

Ik vind dit soort meisjes zo saai, met zo’n dertien in een dozijn Instagram profiel. Lijkt me ook echt kut als je alleen maar dat soort foto’s post.

3 likes

Ben ook benieuwd hoe lang dit soort influencer shit nog lucratief is. Inmiddels hebben al die meiden toch zo’n zelfde account

2 likes

Hahaha dat krijg je dus.

9 likes

hahaha die serie die ze er van gaan maken lijkt me leuk :star_struck:

2 likes

noor is echt heel eerlijk in deze video over dingen haha!

vanaf 4:00 geeft ze antwoord op de vraag van wie ze niet snapt waarom diegene zo groot is op insta. (haar antwoord is Dee ‘is me een groot raadsel, ik vind het er echt helemaal niet uitzien, zij ziet er wel als een leuk meisje uit maar haar foto’s zien er niet uit, ze heeft bijv geen vette kledingstijl of artsy etc’ ze zegt vervolgens ook dat het niet kan komen door enzo omdat zij veel meer engagement heeft vergeleken met hem

3 likes

Ik vind hun allebei zo onsympathiek overkomen.

22 likes

Zij samen zijn echt m’n middelbare school nachtmerrie.

80 likes

Noor kan niet geloven dat iemand die een beetje normaal doet op insta ook volgers krijgt? Misschien kan ze nog wat van Dee leren.

26 likes

Maar maar maar ik vind het dan weer weer tof dat Noor gewoon iemand noemt. Bij deze vraag antwoorden YouTubers altijd met Snapking ofzo.

11 likes