Het andere Youtubers-/bloggerstopic #6

Ben ook benieuwd hoe lang dit soort influencer shit nog lucratief is. Inmiddels hebben al die meiden toch zo’n zelfde account

2 likes

Hahaha dat krijg je dus.

9 likes

hahaha die serie die ze er van gaan maken lijkt me leuk :star_struck:

2 likes

noor is echt heel eerlijk in deze video over dingen haha!

vanaf 4:00 geeft ze antwoord op de vraag van wie ze niet snapt waarom diegene zo groot is op insta. (haar antwoord is Dee ‘is me een groot raadsel, ik vind het er echt helemaal niet uitzien, zij ziet er wel als een leuk meisje uit maar haar foto’s zien er niet uit, ze heeft bijv geen vette kledingstijl of artsy etc’ ze zegt vervolgens ook dat het niet kan komen door enzo omdat zij veel meer engagement heeft vergeleken met hem

3 likes

Ik vind hun allebei zo onsympathiek overkomen.

22 likes

Zij samen zijn echt m’n middelbare school nachtmerrie.

80 likes

Noor kan niet geloven dat iemand die een beetje normaal doet op insta ook volgers krijgt? Misschien kan ze nog wat van Dee leren.

26 likes

Maar maar maar ik vind het dan weer weer tof dat Noor gewoon iemand noemt. Bij deze vraag antwoorden YouTubers altijd met Snapking ofzo.

11 likes

Hahahahaha ja echt een toepasselijke omschrijving

Volgens deze zin zou ze haar eigen succes ook een groot raadsel moeten vinden met haar kledingstijl die de standaard crap is die elke influencer draagt. En 367 filters over een foto waar je ondersteboven een krant leest is natuurlijk ontzettend artsy :roll_eyes:

5 likes

Ik vind dit zo’n gare serie: op random momenten gaan ze wel draaien. Dus bij normale vragen helemaal dramatisch doen. Ze kunnen alles liegen: bankrekening, wie ze stom vinden en wat ze vroeger hebben gedaan. En dan vreten ze de meest ranzige dingen op met veel gekrijs.

1 like

Dit klopt toch ook niet? Sowieso komen heel veel volgers van Dee van Enzo af en ze zal nu heus zelf ook wel volgers erbij krijgen zonder Enzo. Volgens mij heeft Dee ook heel veel van die jonge jochies als volgers omdat ze op der geilen. Die reacties onder Dee der foto’s zijn ook zo bizar. Ook allemaal accounts die zeggen dat ze naaktfoto’s van der hebben.

1 like

Oh ik vind het ook best raar dan Kelvin aan NIna het nummer heeft gegeven van het meisje waar hij mee vreemd is gegaan. of begrijp ik het verkeerd en heeft ze die van iemand anders gekregen.

Ja ooit een keer niet recent haha, Nina ook trouwens. Hebben ze wel vaker benoemd in video’s.

1 like

Ja heel bitchy.

3 likes

Normaal ben ik erg tegen een vrouw jaloers noemen die kritiek heeft op een andere vrouw. Maar dit klinkt gewoon jaloers.

5 likes

Snap wel dat Noor jaloers is. Dee hoeft haar foto’s niet eindeloos te ensceneren en photoshoppen voor likes en volgers.

19 likes

Oops, niet gezien, dankje!

Ik vind de toon van Noor door de hele video naar. Wat komt ze hier als een rot persoon over zeg.

5 likes

Ik vind haar zelden sympathiek overkomen. Ze kan ook zo ongeinteresseerd doen naar haar vriend.

12 likes