Het andere Youtubers-/bloggerstopic #6

Hahahahaha ja echt een toepasselijke omschrijving

Volgens deze zin zou ze haar eigen succes ook een groot raadsel moeten vinden met haar kledingstijl die de standaard crap is die elke influencer draagt. En 367 filters over een foto waar je ondersteboven een krant leest is natuurlijk ontzettend artsy :roll_eyes:

5 likes

Ik vind dit zo’n gare serie: op random momenten gaan ze wel draaien. Dus bij normale vragen helemaal dramatisch doen. Ze kunnen alles liegen: bankrekening, wie ze stom vinden en wat ze vroeger hebben gedaan. En dan vreten ze de meest ranzige dingen op met veel gekrijs.

1 like

Dit klopt toch ook niet? Sowieso komen heel veel volgers van Dee van Enzo af en ze zal nu heus zelf ook wel volgers erbij krijgen zonder Enzo. Volgens mij heeft Dee ook heel veel van die jonge jochies als volgers omdat ze op der geilen. Die reacties onder Dee der foto’s zijn ook zo bizar. Ook allemaal accounts die zeggen dat ze naaktfoto’s van der hebben.

1 like

Oh ik vind het ook best raar dan Kelvin aan NIna het nummer heeft gegeven van het meisje waar hij mee vreemd is gegaan. of begrijp ik het verkeerd en heeft ze die van iemand anders gekregen.

Ja ooit een keer niet recent haha, Nina ook trouwens. Hebben ze wel vaker benoemd in video’s.

1 like

Ja heel bitchy.

3 likes

Normaal ben ik erg tegen een vrouw jaloers noemen die kritiek heeft op een andere vrouw. Maar dit klinkt gewoon jaloers.

5 likes

Snap wel dat Noor jaloers is. Dee hoeft haar foto’s niet eindeloos te ensceneren en photoshoppen voor likes en volgers.

19 likes

Oops, niet gezien, dankje!

Ik vind de toon van Noor door de hele video naar. Wat komt ze hier als een rot persoon over zeg.

5 likes

Ik vind haar zelden sympathiek overkomen. Ze kan ook zo ongeinteresseerd doen naar haar vriend.

12 likes

Ja, true :joy: Ik ben zelf persoonlijk ook geen enorme fan van Dee, (als in, kijk en volg haar af en toe en vind haar verder overkomen als een spontane meid, maar ben geen diehard fangirl) maar vind het zo kinderachtig hoe Noor over haar praat en haar zo afbrand. En dat voor een “volwassen vrouw”… :sweat:

2 likes

Hmm past beter in boulevard topic denk ik.

3 likes

Ik herinner me ook een stukje uit een vlog dat ze met een jankgezicht ging krijsen (‘Maar ik heb het je drie keer gezegd!’) tegen Kelvin omdat hij geen Lays Sensation Paprika chips had meegenomen (wat een grapje bleek te zijn.) Als vriend zou ik dan denken: Haal het lekker zelf. Vind haar filmpjes ook niet leuk, gewoon net niet?

2 likes

Haha ik bedoelde Noor maar Nina is blijkbaar ook een draak tegen haar vriend?

1 like

Ik heb dit youtube kanaal laatst ontdekt, en ik vind echt dat hij leuke content maakt. Hij test bijvoorbeeld allerlei keukenapparaten uit( die vind ik het leukst) en dan blijkt bijvoorbeeld dat de 1 star rating nog beter is dan de 5 star. Of hij maakt een hele dag alleen maar gerechten van gordon Ramsay, Oprah winfrey, een hele dag vegan eten etc. En ik vind het ook overkomen als een lieve, rustige jongen die niet zo irritant extra is. :tired_face: Nouja ik ben iig enthousiast haha dus ik dacht ik deel het ff voor de liefhebber.
14 likes

Haha nee Noor viel niet ineens tegen Kelvin uit over chips, ik bedoelde Nina dus :rofl:

Haha, dat filmpje over food hacks used in tv commercials. Vet leuk om te zien.
En idd fijn om naar te luisteren ook!

1 like

Die body language in die video, Noor zet echt de hele video van Nina weggedraaid, vind het heel awkward ofzo om naar te kijken.

2 likes