Het andere Youtubers-/bloggerstopic #7

Lensimplantaten. Laseren kan bij haar niet.

1 like

Net als bij Saske dus. Kreeg die het ook gesponsord eigenlijk?

1 like

Volgens mij wel ja!

Kunnen we weer lekker pillenbekkies spotten in de instagram Stories :smile:

10 likes

Nou dit dacht ik ook precies haha! Het is nog niet helemaal voorbij als je kinderen hebt hoeraaaa

voordat er nu moeders boos worden. Ik denk niet écht dat het leven dan over is hoor. Genoeg mensen die ken die leuke dingen doen met hun kinderen maar vond dit van de Huismuts wel een fijne afwisseling tegenover bijv. Kelly Caresse oid.

12 likes
2 likes

Uhm nou volgens mij postte ik hier laatst dat ik haar vlogs weer leuk vond om te kijken en ik twijfelde dus oprecht of ik dat boek zou gaan kopen of niet.
Ik vind het aanhalen van die zin “mannen moeten hun zaad kwijt” gewoon zo jammer dat ik denk: laat maar zitten

Prima, ieder zijn ding. Maar die uitspraak is al uit haar vorige boek hè, dus niet uit No filter. En ze verwees er nu meer naar met een knipoog als ‘grapje’ omdat juist die uitspraak zoveel controverse opleverde na de release van haar vorige boek.

2 likes

Jawel die staat dus nu wéér in haar stories. De vorige keer was het ook met “knipoog”, het zal wel, maar ik vind dat geen leuke grap

2 likes

Haha ja ik zag Willem al verdwaasd naar zn pakje sigaretten staren

11 likes

Haha heeeerlijk

Oh ik vind dat ook een verademing om te zien tussen andere bepaalde type bloggers. No mom-shaming verder.

1 like

Josh heeft het in haar vlog steeds over slaappillen alsof het snoep is. Natuurlijk moet je dat gewoon gebruiken als je het nodig hebt en voorgeschreven hebt gekregen, maar ik vind het echt fout om het op deze manier steeds te noemen.

Ze laat de kinderen van Nick trouwens ook steeds meer zien in de vlog terwijl ze die eerst altijd heel bewust met hun gezicht buiten beeld liet.

@MakeFezHappen
Nee vind ik niet. Sommige denkbeelden zijn gewoon niet ok. Ook niet op individueel niveau.
*overigens vind ik het niet per se haar schuld. Allemaal slachtoffer van het zelfde systeem enzo.

5 likes

He gadver, ik heb een fobie voor ogen. Nu durf ik youtube niet te openen, zie je iets naars op de thumbnail al direct? (Zonder teveel details)

1 like

Je ziet dat er 2 stokjes uit haar ogen steken. Klinkt enger dan het eruit ziet.

1 like

Het zijn volgens mij zelfs papiertjes.

2 likes

Ja deed me denken aan van die teststrips voor het zwembad

1 like

Ik heb zo het vermoeden dat Willem echt zo’n gast is die altijd ruzie krijgt om niks als ie wasted is. :see_no_evil:

8 likes

Zo herkenbaar! Ook dat mensen er dan grappen over gaan maken en voorbeelden gaan geven. Bah, en inderdaad ik ken ook niemand anders die het heeft.

2 likes

En @Foxy maar er zijn toch zoveel mensen die niks aan ogen kunnen aanzien? Of hebben jullie echt een fobie? En hoe uit zich dat dan? Niet als oordeel he, ben gewoon benieuwd.

Ik kan bijvoorbeeld qua operaties en andere gore echt heel veel zien in het echt en op beeld al helemaal. Maar zodra er iets met ogen aan de hand is vind ik dat echt vreselijk en kan ik totaal niet naar kijken. Iemand zijn hand er half af, geen probleem om te zien. Iemand die oogdruppels krijgt, verschrikkelijk!

4 likes