Het andere Youtubers-/bloggerstopic #7

Voor de mensen zonder Instagram. Dit is de foto van Monica met blonde haren.

41 likes

Mooi vind ik! Maar alles staat haar echt. Was ze niet ooit in een ver verleden ook blond? (Dasha tijdperk)

3 likes

Estee Lalonde. Wat een mooie naam is dat eigenlijk!

8 likes

Hmm ik vind het niet zo heel mooi. Vind dat donkere haar veeeel mooier staan. Het oogt ook heel droog :thinking: Zonde

Hier nog 2 foto’s:

Ik vind het echt te gelig/oranje en het laat haar huid/gezicht niet zo mooi uitkomen, maar aan alle positieve reacties te zien is dit een onpopulaire mening haha. maar goed als ze er zelf maar blij mee is :blush:

18 likes

Je kan het ook bijna niet NIET geel krijgen als je zo in een keer van donker naar licht gaat

Edit: maar ik vind het ook niet mooi hoor

1 like

Volgens mij was dat meer een balayage (toen nog omver genoemd haha). Als ik het goed herinner. Vind dit heel mooi!

Oh op die twee foto’s hierboven vind ik het ook niet heel mooi. Zal ik even een spoeling voor d’r sponnen🤪?

2 likes

Nee want dan krijg jij het veel te druk door haar en dan ben je te goed voor ons

4 likes

Lars :heart_eyes:

4 likes

Dan kunnen jullie het wel over mij hebben als ik in een kapper vlog kom! Win win.

2 likes

Monica had toen inderdaad balayage van Sheross oid? Daar waar Manon Tilstra ook altijd heen ging. Die kleur heeft ze niet lang gehad, vond ik haar ook niet echt mooi staan.

Ik moet altijd aan deze video denken daarbij:

Ik vind Monica’s haar niet per se lelijk maar ik vind haar nu zo dertien in een dozijn qua uiterlijk. Vond dat donkere haar veel mooier en daardoor sprong ze er veel meer uit voor mijn gevoel, ten opzichte van de massa zeg maar.

2 likes

Ik las ‘ten opzichte van Massa’ en ik was ff confuus

38 likes

Hahaha toen ik het typte dacht ik zelf ook “hm is dit niet te verwarrend” maar heb de gok gewaagd

11 likes

Haha ik las die opsomming even alsof Emmy dat allemaal doet. Bij huishouden kreeg ik het vermoeden dat het niet klopte.

2 likes

Ik twijfel heel erg of ik die meaux meaux oorbellen wil kopen, maar ben een beetje bang dat het weer Ali-spul is… Vind ze vét leuk.

Ik heb twee kettingen van meauxmeaux en draag ze al een half jaar ofzo bijna dagelijks, slaap er geregeld me en ga er ook vaak genoeg mee onder de douche en er is nog niets veranderd aan kwaliteit of kleur. Weet niets over deze oorbellen maar ben in ieder geval positief verrast over de kwaliteit van de kettingen!

4 likes

Ik heb ook oorbellen van hen, prima kwaliteit. Draag ze ook al maanden bijna dagelijks. Moeite waard!

Als je ze via imagesearch zoekt op ali kom je ook soortgelijke tegen!

Jaa, heb er al ‘n paar besteld, maar heb nog nooit specifiek die kunnen vinden… :laughing:

Deze lijken er heel erg op!

https://s.click.aliexpress.com/e/cfdw8IrO

6 likes