Het andere Youtubers-/bloggerstopic #7

Vind ze beiden zo knap dat ongeveer alles staat.

20 likes

Ik vind het Teske heel mooi staan, misschien nog mooier wanneer het een balayage zou zijn. Wil het zelf ook wel, maar het lijkt me toch wat prijzig.

Maar maakt het niet minder spon toch?

1 like

Mooi dat haar van Teske! :slight_smile: Staat haar wel!

Een YouTube kanaal dat ik pas ontdekt heb, weet even niet waar ik het anders moet posten dus daarom maar hier :sweat_smile:: https://youtu.be/zQ4kMvDG2u8. Gaat om mannen die huizen schoonmaken, van vieze badkamers en balkons vol duivenpoep tot kamers waarin mensen zijn overleden en een ruimte waarin een leiding onploft is… oh en hoarders! Valt voor mij in de categorie Dr Pimple Popper, iets wat ik wel en niet wil zien haha.

Misschien vinden anderen dit kanaal ook interessant haha. Vind het super interessant hoe ze het weer schoonkrijgen enzo.

Triggerwarning; er zitten ook video’s tussen waar ze een kamer schoonmaken na een zelfmoord.

18 likes

Love. It.

1 like

Dat kan toch ook met een kantoorbaan. Genoeg mensen met een kantoorbaan die 3-4 weken vrij hebben in de zomer. Dat kun je gerust na een festival plannen als je dat wil. Één week lijkt me niet echt een probleem.

1 like

Dankjewel! :slight_smile:

1 like

Bedankt aan degene die Alice Olsthoorn hier ooit heeft geplaatst. Ik zit haar filmpjes te bingewatchen en ben intens aan het genieten. Zij is zo grappig :joy:
En ze heeft een hele prettige manier van praten :smiley:

12 likes

Ik heb ook een paar van die collega’s, maar zou ze het liefst nog een week naar huis willen sturen, want niemand heeft er iets aan dat ze nu alweer aan het werk zijn :joy:

2 likes

Weg - wordt al in het andere topic besproken :stuck_out_tongue:

Bedoel je mijn berichten naar Breezer?

Ik zie je bericht niet meer, maar DANKJE! Ik geniet zo erg van zulke video’s <3 nu kan ik weer even vooruit. Is ook het eerste kanaal dat ik zie in het Nederlands met dit soort video’s.

1 like

Tja, misschien was ik wat bot en had ik dat niet moeten doen. Het doet me gewoon echt zeer zulke dingen te lezen, het waren geen ‘normale’ comments over een bepaalde YouTuber maar gewoon flink bashen en oordelen op iemands kunnen. Dat is op geen enkele manier oke, dacht ik zo. En omdat ik het zelf dagelijks mee maak (maar je bent zo vrolijk, je kan toch gewoon werken!? huh maar je mankeert toch niks aan je handen?!) ging het me aan het hart :slight_smile: ik moet er niet aan denken Lisanne te zijn en dan zulke comments over mezelf hier te lezen terwijl ik mijn best doe om mijn leven op de rit te krijgen met maar weinig energie.

En dan ook nog zo’n “RUSTAGH!1!!” comment, waar haal je het lef nog vandaan…

Nogmaals, ik kan me beter stil houden in dat soort situaties, maar dat kan ik niet. En ik wil het niet.

19 likes

Dit inderdaad. En dan ook nog de comment: ze ziet eruit alsof ze elk moment psychisch in kan storten.
Sorry maar wat?

7 likes

Zijn er weer reacties verwijderd? Want ik zie persoonlijk alleen maar terechte reacties/discussie naar mijn mening. En wat de moderators er mee te maken hebben snap ik ook niet zo goed? Als iemand zegt dat “iemand eruit ziet alsof die psychisch in gaat storten” snap ik wel dat daar meerdere reacties op komen dat je dat niet zo kan zeggen.

Ja ja spuit 11 is weer aanwezig

5 likes

Er is niks verwijderd.

1 like

En ik doelde niet op jouw post haha! Ik dacht dat ik een of andere heftige discussie (of erger?) had gemist aangezien er zo wordt gesproken over dat we aardig voor elkaar moeten zijn en dat de moderators hadden moeten ingrijpen.

1 like

Dat was hier ook meen ik mij te herinneren. Maar zoals je zelf al zegt. Het verschil zit hem wel in de woordkeuze. Iets psychisch erbij halen of iemand kinderlijk vinden praten, vind ik wel een heel groot verschil.

2 likes

Wat heeft kinderlijk praten te maken met psychisch instorten?!

1 like

Nevermind. Ben al weg voor ik weer te bot ben :face_with_hand_over_mouth:

1 like