Ik vind de vriendin van Alwin heel erg op Denise van iamtheknees lijken!
Wat een leuke hond heeft die vriendin van Alwin!!
Ik kwam via Instagram (hoe typerend) op dit filmpje terecht. Leuk concept, maar vind vooral de uitvoering, het filmen en het editen, erg geslaagd! Zit goed in elkaar.
Hahahah die comments ook
Wat? Geen lange mouwen?
Oooh Yes theory vind ik echt zo tof. Heb het toevallig deze week ontdekt en ben al de hele week filmpjes aan het kijken. Heb zelfs een paar keer wat tranen weggepinkt, goede boodschap dragen ze uit bij sommige videoâs
Die vent waait toch ook met alle winden mee? Wat op dat moment âinâ is. Koken, sporten, reizen en nu die planten.
Ik vind het gemeen van mezelf, maar ik denk, als ik de stories van Lisanne Leeft zie, alleen maar: âGa. Werken.â Ze koopt zoooo veel, en nu gaat ze wonen in ân enorm huis, streamt/speelt ze de hele dag Sims en koopt Action-meuk. Bitch is living the dream.
Leuk meisje die vriendin van Alwin. Weet niet hoe oud ze is, maar ze komt volwassen over.
Onbedoeld denk ik dat ook vaak bij haar. Maar ik denk dan toch dat het vanaf Instagram moeilijk te oordelen is hoe zij zich voelt met haar ziekte, dus probeer ik dat ook niet te doen. Alsnog ben ik soms gewoon heel jaloers op haar want ik zou ook willen dat ik met mijn chronische pijn niet fulltime zou moeten werken om niet op een houtje te bijten financieel.
Als ik haar story kijk vraag ik me altijd af hoelang het nog duurt voordat ze in elkaar stort (psychisch). Maar dat is gewoon haar manier van praten
Maar ondertussen kan ze wel een cursus doen. En simsen. En shoppen. Ik denk dat ze wel iets kan doen, niet zoveel als âgemiddeldâ, maar heus wel iets.
Op dezelfde manier waarop mensen nog vlees en zuivel eten âomdat het lekker isâ, elke dag troep bij de Action kopen âvoor de leukâ, of stoppen met rietjes gebruiken tegen de plastic zee maar nog nog wel vis eten. Een gigantische blinde vlek die helaas het grootste deel van de bevolking bezit.
Ik ben het zeker niet eens met zijn gedrag, maar vind niet dat hij het nou zoveel slechter doet dan de gemiddelde Nederlander.
Die âbitchâ heeft een chronische ziekte en is volledig afgekeurd. Dat kun je niet serieus een droom noemen. Ze is echt niet mijn favoriete persoon en dat ze nu de kans heeft in een mooi huis te wonen met een man die ze leuk vindt, is inderdaad geweldig, maar neemt niet weg dat ze nooit zal werken of een carriĂšre opbouwen, en zich waarschijnlijk heel vaak alleen en geĂŻsoleerd zal voelen. Dat is geen droom, dat komt dichter bij een nachtmerrie.
Hoe is dat anders dan iemand die een kookboek over vlees schrijft? Of een blog over de beste manier om een goedkope auto te vinden en er zo veel mogelijk in te rijden? Of aliexpress shoplogs en dan je volgers opjutten het ook te kopen?
Ik ben het met je eens dat het niet oké is wat hij doet, maar de rest van ons doet het nou niet per sé beter.
Nou dit inderdaad⊠Ik ben zelf volledig afgekeurd en dat is echt niet zo leuk als het klinkt.
Daarnaast zie je maar een klein deel van haar dag online en is het makkelijk om je voor insta even beter voor te doen. Niemand weet hoe zij zich voelt behalve zij.
Volg Lisanne ook niet verder, maar zulke uitspraken als âliving the dreamâ schieten bij mij in het verkeerde keelgatâŠ
Maar degene die al niet zoveel vliegen doen het toch al âbeterâ dan hem ookal doen ze andere dingen ook nog niet âgoedâ.
Je wordt niet zomaar volledig afgekeurd, daar zijn ze heel streng in. Het is niet aan âonsâ om op basis van wat instagramstories te oordelen dat ze heus wel een beetje zou kunnen werken.
Dat is geen excuus. Ik ken iemand die grotendeels is afgekeurd en toch werkt. Hij probeert het er beste van te maken.
Ik zeg ook niet dat ze moet kijken naar een baan van 40 uur. Maar iets kan ze wel, dat laat ze sowieso zien nu.
Grotendeels of volledig. Is nogal een verschil, lijkt me.