Ik vind je kinderen uitbuiten dus eigenlijk ook kindermishandeling. (Die mensen gaan allemaal echt veel te ver natuurlijk)
Is Dionne samen met Ruud? Had die combi niet zo verwacht!
Wat ik mij dus afvraag is wat het motief is om op dit forum te posten.
Open het Beautytopic en lees DAGENLANGE opmerkingen over alles wat Mascha fout doet, in jullie ogen. Ze hoeft alleen maar, bij wijze van, haar mandarijn verkeerd te pellen en er is iemand hier die dan zegt âIk erger me hier zo aanâ.
Hoe kun je je in hemelsnaam ergeren aan zulke onzinnige dingen? âIk vraag even op twitter wat een leuke boot is tijdens Gayprideâ en meteen aangevallen worden. Het is zo zuur allemaal en het riekt oprecht naar jaloezie. 90% wat hier besproken wordt is wat youtubers fout doen, en HEEL soms zie je eens een leuke comment. Wat is dit? Waarom?
Oh je bent er nog
Ik denk dat je het merendeel van de antwoorden kan vinden buiten dit topic.
Het waren een mooie 28 dagen
Ja volgens mij wel inderdaad! Had het ook niet verwacht, maar ze zien er gelukkig uit.
Over dramatische rentrées gesproken
Maar beantwoord nou eens mijn vraag? In plaats van alleen maar âUgh, een troll, negerenâ comments.
Ik ben oprecht benieuwd wat nou de lol ervan is om elk lullig dingetje wat iemand âniet goed doetâ te bespreken terwijl er zoveel leuke en veel vrolijkere dingen zijn om over te praten.
Het lijkt oprecht alsof jullie youtubers alleen maar zien als mensen met een wijd bereik en alles wat ze fout doen even lekker te analyseren.
Vind het raar en het lijkt me enorm zonde om je energie zo uit te delen.
Waarom lees je alles en plaats je de hele tijd hier zulke berichten terwijl je je er duidelijk aan ergert? Vind het raar en lijkt me enorm zonde om je energie zo uit te delen.
Laten we dit lekker negeren. We zijn aan niemand verplicht om ons te verantwoorden. Daar is het bovendien veel te warm voor.
Dit bedoel ik. Dit Is geen antwoord. Jullie reageren hier alleen maar defensief.
Ik ben gewoon oprecht benieuwdâŠwat is het concept van dit forum (subforum, fair enough) en waarom.
Waarom commentaar leveren op wat mensen niet goed doen in plaats van wat ze wel goed doen. Wat is de lol ervan.
Ja, dit wilde ik ook net zeggen.
Plus ik vind dat we best kritisch mogen zijn op wat youtubers posten. Het voorbeeld van Mascha die vroeg welke boot het leukst is met pride en de discussie die daarna volgde, vond ik best interessant om te lezen omdat ik zelf daar nooit over had nagedacht.
Ik heb ook het idee dat er inhoudsloze kritiek of echt kwetsende opmerkingen snel genoeg ook vanuit het topic zelf commentaar komt.
Ik zie ook genoeg leuke (complimentjes) berichten hier voorbij komen maar oke.
Ik vind dat jij hetzelfde doet bij ons. Verspil er dan zelf ook geen energie aan.
Ik hou gewoon van een beetje gezond zeuren en klagen op zijn tijd. Moet daar een reden voor zijn? Denk niet dat Mascha er wakker van ligt dat wij haar ergeren aan haar mandarijn. En ja soms gaat het te ver en daar wordt dan over het algemeen ook altijd wel wat van gezegd.
Vraag je dit ook op ieder ander forum, een roddel magazine, roddel Instagram accounts etc? En waarom kom je hier zelf m mee lezen en vervolgens over Ăłns klagen? Beetje dubbel wel.
Nou, neeâŠik stel deze vragen puur omdat ik heb gemerkt dat wat er hier gaande is zo extreem negatief en jaloers is dat het een invloed heeft op de mensen over wie het gaat. Jullie moeten je hier bewuster van worden. Je kan wel klakkeloos zeggen âWat belachelijk hoe een familielid hierop reageertâ of âHoe ze met de kinderen omgaanâ of âDe hoeveelheid hagelslag op t broodjeâ maar als we de rollen omdraaien en jullie op film zouden staan dan ben ik ZEER benieuwd wat er over blijft van de meningen.
Thatâs all.
Geniet van de heerlijke zomeravond en wees wat zachter voor elkaar:)
Nou ik vind het heerlijk om soms te zeuren over het simpele leven van bijv. de foefs, hoe zij hun dagen vullen met squishy slimy fluffy dingen en er bakken met geld mee verdienen. Of ik daar jaloers op ben? Zeker.