Het andere Youtubers-/bloggerstopic #7

Ja hihi wel eentje hoor want hihi de kilootjes hè!

10 likes

huh ja zij vertelde laatst toch een keer in een primark haul ofzo dat ze minder wilde kopen enz en bijna nooit meer ging shoppen. haast in iedere vlog wel een shoplogje, jammer hoor

1 like

haha echt een gedoe dus om zulke foto’s te krijgen

28 likes

Whut ze zou het liefst zelf ook zo op instagram verschijnen? :fearful:

2 likes

Je gedrag veranderen is anders zo gebeurd, je moet het gewoon doen. Hoe moeilijk is het om níet maandelijks een hele nieuwe garderobe bij Primark te shoppen?

Ik vind zij die zich ~bewust~ zijn van hun schadelijke gedrag en er vervolgens niks aan doen net het ergst. Het is gewoon codetaal voor “ik weet het maar het kan me eigenlijk geen barst schelen”.

18 likes

Ja vooral dit. Als je er bewust van bent weet je heel goed wat je doet. Net als roken, vroeger was het niet zo bekend dat roken slecht was, toen was het nog mogelijk om onbewust ongezond bezig te zijn door te roken. Tegenwoordig kan je er gewoon niet meer omheen, iedereen die nu rookt is er bewust van dat het ongezond is.

Sommige mensen zijn ook onbewust van het feit dat er zoveel plastic in de zee terecht komt. Maar als je je wel bewust bent van plastic in de zee en je blijft alsnog 100 rietjes per dag gebruiken, dan weet je dus wel heel goed dat je minder goed bezig bent.

Dus dat lotte bewust is van haar koopgedrag en de invloed die dit heeft op de wereld (zowel natuur als de mensen die de kleding maken) maakt het naar mijn idee alleen maar erger.

Edit: ja ik snap, we zijn niet allemaal perfect en het is ook lastig om iets te veranderen dat je eigenlijk heel leuk vindt om te doen. Maar dan is er alsnog een verschil tussen stiekem op je balkon roken of op YouTube je nieuwe sigarettenstash showen voor allemaal kijkers. Hetzelfde geldt voor kleding.

4 likes

Huh haha maar over wat voor maatregelen hebben we het dan? Want ik ben 100% niet dat en slaag er toch in op kleine manieren bij te dragen aan het niet-vernietigen van onze planeet. (90% vegetarisch, bio/lokaal/seizoen groenten en fruit, beperken van wegwerpplastic, minder en verstandiger winkelen…)

5 likes

Ik vind het ook echt een beetje gekke video… Het nadoen van de foto’s is op zich wel grappig, maar dan eindigt ze de video simpelweg dat ze hoopt dat de foto’s veel likes op Insta gaan krijgen want ze merkt dat dit soort foto’s altijd veel likes krijgen. En dat ze misschien maar meer van dit soort foto’s moet gaan plaatsen.
Ik vind het niet helemaal bij haar kanaal passen? Omdat ze volgens mij ook best veel jonge kijkers heeft. Nou vallen de foto’s best wel mee, maar ze kan toch ook best kort als boodschap meegeven dat niet alles om Instagram en likes draait in het leven ofzo. En dat het eigenlijk nogal belachelijk is dat meer naakte foto’s en foto’s in sexyere houdingen meer likes krijgen.

9 likes

Huh die videoclips en die video van Gaby is toch gewoon sarcastisch? Ging ik vanuit haha

1 like

Dat dacht ik eerst ook maar na de video van gister twijfel ik, vooral door wat ze vertelt over extra likes. Als dit sarcastisch was, dan was de video denk ik wat anders (‘grappiger’ zeg maar) geworden.

2 likes

Naar hoe je menselijk gedrag het beste/snelste/meest blijvend kan veranderen zijn een miljoen wetenschappelijke studies gedaan dus lijkt me niet zo simpel.

7 likes

Ah ja! Deze wilde ik nog delen. Echt vreselijk.
Volgens mij was ze ook echt pas 7 weken oud ofzo toen de politie kwam checken of ze niet mishandeld werd.
Mensen zijn echt niet goed bij hun hoofd!

Op gurugossip staat een thread voor “bewijs van kindermishandeling”, een van die kinderen zou bijvoorbeeld epileptische aanvallen hebben.

Ik denk inderdaad dat veel van deze mensen via gurugossip komen. Ik lees daar sporadisch mee (niet over sacconejoly) maar vind het er op verschillende threads zó ongenuanceerd en fel aan toegaan. Ook bij threads over andere youtubers wordt gewoon gepraat over waar mensen wonen, kinderen op school zitten, etc

1 like

Zou Anna hierom ermee gestopt zijn

1 like
off topic

Ik vind het echt zoo jammer dat dit in Noord komt :frowning: ik wil dat Noord blijft zoals het is (en dat ze de a’damtoren ook ergens anders zetten, maar die lijkt iig nog weinig toeristen verder Noord in te lokken)

5 likes

Biecht: ik wil hier een keer naartoe

Ik vind je kinderen uitbuiten dus eigenlijk ook kindermishandeling. (Die mensen gaan allemaal echt veel te ver natuurlijk)

6 likes

Is Dionne samen met Ruud? Had die combi niet zo verwacht!

Wat ik mij dus afvraag is wat het motief is om op dit forum te posten.
Open het Beautytopic en lees DAGENLANGE opmerkingen over alles wat Mascha fout doet, in jullie ogen. Ze hoeft alleen maar, bij wijze van, haar mandarijn verkeerd te pellen en er is iemand hier die dan zegt “Ik erger me hier zo aan”.
Hoe kun je je in hemelsnaam ergeren aan zulke onzinnige dingen? “Ik vraag even op twitter wat een leuke boot is tijdens Gaypride” en meteen aangevallen worden. Het is zo zuur allemaal en het riekt oprecht naar jaloezie. 90% wat hier besproken wordt is wat youtubers fout doen, en HEEL soms zie je eens een leuke comment. Wat is dit? Waarom?

2 likes