Ik vond de vlogs leuk toen ze nog 20 min waren maar 50 min vind ik veeel te lang
Wow ik dacht dat het clickbait was aangezien hij we vaker van dat soort “grapjes” heeft gemaakt (oke niet zo heftig) maar bijvoorbeeld dat hij in zijn vinger snijdt en dan geen vinger meer heeft
Piemelparty! 
Shifra heeft echt altijd wat met het uploaden van de vlogs. Het wordt nu wel echt super ongeloofwaardig dat er elke keer iets is met haar laptop of een of andere smoes. Prima als het niet lukt of als je geen zin hebt, maar geef dan gewoon geen vaste upload dag aan denk ik dan.
Vorige week zei ze nog: volgende week gewoon weer vlogs! Niet dus. Ze heeft echt zoooo vaak een smoesje.
Jeetje, lijkt op die vrouwen die lachen met een bak sla.
Helemaal mee eens, alleen ik vermoed (helaas) wel dat Anna met dit poseren heel wat meer centen binnenharkt dan wij met ons werk.
… maar wil die tandenborstel eigenlijk wel
neee wat schattig 

Ik had volgens mij in dat topic gereageerd maar mijn reactie daar is weg? En die van meerderen.
Of dat was ook in dit topic, ik weet het niet meer.
Oh wacht. Zie hem al staan. Alleen hij staat random ergens tussen en niet onderaan 
Ook even hier, maar Dionne doet dus mee aan expeditie robinson.
Romy d’fonseca gaat nep Chanel badpakken verkopen? Dit mag toch helemaal niet?
Hoe komt zij hier in hemelsnaam mee weg?
Geen afgunst hoor. Leuk voor der en der kopers maar oprecht nieuwsgierig.
Yvonne Coldeweijer was dat geloof ik
Zoiets herinner ik me ook. Zij kreeg toen een flinke boete dacht ik
Vind het blonde haar toch wel heel tof! Maar Monica kennende is ze over 4 weken weer donker 
Ze is met de kapper bezig om het in stappen blonder te maken. Dat gaat niet in 1 keer. Maar het is in ieder geval een vrij uitgewerkt plan.
Jennie from the Blog is blijkbaar ook bezig met een huis kopen volgens haar diary (maar zijn nog niet echt stappen gezet).
Ik vind het best bizar om te bedenken dat iemand van 25 die net een auto heeft gekocht en een financiele tegenvaller had (dat blad dat ze opgezet had maar helaas toch niet zo succesvol bleek) dat blijkbaar kan overwegen 
Ben wel benieuwd naar het huisje, volgens mij is het ergens in de natuur?
Nu heeft een kijker een mooi voordeeltje door ze voor de helft van de prijs te kunnen kopen. Ook leuk toch.
Ik vond het met die nep-merkspullen zo vreemd. Ze zegt dat zíj het niet erg vind om nep spullen te dragen. Maar het gaat juist om het merk(enrecht).
Dat is echt mijn grootste irritatie bij youtubers en ze doen het bijna allemaal, ze proberen het altijd voor zichzelf goed te praten in plaats van gewoon toe te geven dat het niet zo netjes is / goede keuze is etc.