Wat huh? Ik dacht dat het zo’n karikatuurschets was
Volgt iemand Romy van Anna op insta? Ze klaagt op haar stories de hele tijd al dat ze haar muren moet oververven en dat ze nu ‘geen weekend heeft’, meid je hebt zelf die achterlijke dingen op je muur geverfd, en wie z’n billen brandt…
Ik ben het nooit eens met omschrijvingen van millenials maar zij is er wel eentje zeg. Weeeer geen weekend zegt ze, na een rits instastories op de gaypride. Het moet nou eenmaal, zeik niet zo.
Hoe gaat het eigenlijk met haar? Het ging een paar maanden geleden wat minder met haar toch?
Oh dat weet ik niet, kwam haar tegen via de ‘explore’ plek op insta!
Hahaha ja precies dit
Wow… Filmpje nog niet gekeken maar wat heftig…
Ja ik kan er echt ontzettend slecht tegen (en toch blijf ik hatewatchen ). Een ander voorbeeld is dat ze altijd moet melden dat ze alweer 3 dagen niet heeft avondgegeten, nou poe poe wat stoer. En daarnaast al die dingen over dat ze zo ‘clumsy’ is
Ik zie dit net bij m’n aanbevolen video’s, wat zielig! Vinger van haar zoontje kwam tussen een putdeksel en moest geamputeerd worden.
Kijk voor het eerst vlogs van Charlotte Blitzblum. Ik kom er bijna niet doorheen. Wat hangt zij aan andermans mening, zo komt het op mij over in ieder geval. Hoe vaak ze ook tegen de camera zegt; wat zouden jullie doen? Wat vinden jullie hier van?
Mn beste vriendin vind dit en dit en dat.
Zij is volgens mij ook vriendinnen met Lotte loves beauty. Misschien verklaard dat waarom ik dit slecht trek, want trek Lotte ook erg slecht
Kijk dan haar verhuisvlogs. Heeft ze allemaal best ‘kinderlijke’ woonaccessoires gekocht en steeds zegt ze erbij ‘en het is totaal niet kinderachtig, het is totaal niet kinderachtig’.
Eh, daar zijn de meningen duidelijk over verdeelt.
Nou precies dit. Jeetje hey…
Ik weet niet of je de video gezien hebt, maar ze vlogt niet he, ze zit nu voor de camera het verhaal te vertellen, het is nu al een paar weken geleden. Ze kreeg ook als advies om er juist over te praten, voor de verwerking. Als zij het dan graag met haar volgers wilt delen is dat prima toch
Ik vond de vlogs leuk toen ze nog 20 min waren maar 50 min vind ik veeel te lang
Wow ik dacht dat het clickbait was aangezien hij we vaker van dat soort “grapjes” heeft gemaakt (oke niet zo heftig) maar bijvoorbeeld dat hij in zijn vinger snijdt en dan geen vinger meer heeft
Piemelparty!
Shifra heeft echt altijd wat met het uploaden van de vlogs. Het wordt nu wel echt super ongeloofwaardig dat er elke keer iets is met haar laptop of een of andere smoes. Prima als het niet lukt of als je geen zin hebt, maar geef dan gewoon geen vaste upload dag aan denk ik dan.
Vorige week zei ze nog: volgende week gewoon weer vlogs! Niet dus. Ze heeft echt zoooo vaak een smoesje.
Jeetje, lijkt op die vrouwen die lachen met een bak sla.
Helemaal mee eens, alleen ik vermoed (helaas) wel dat Anna met dit poseren heel wat meer centen binnenharkt dan wij met ons werk.
… maar wil die tandenborstel eigenlijk wel