Het moet voor Cynthia echt heerlijk zijn om zoiets te lezen! Superleuk als een project zo succesvol is toch 
Hahaha Bonnie âDan heb ik nog iets neps gekocht tenminste⊠ik ga ervan uit dat het nep is want het was heel goed koop. Maar ik zie geen verschilâ
Tovert vervolgens de meest neppe sneaker te voorschijn .
Oke er staat fila op en heeft een beetje die vorm maar ik zie zoveel verschil haha.
Ja hahahahaha afschuwelijk
Ik vind het ook grappig dat ze zegt âik vind het helemaal niet erg om iets nep te hebbenâ. Daar gaat het toch niet om, of jij het erg vindt of niet, het gaat toch om de schade aan het merk en designers?
Boeit me verder niet zo maar normaal vind ik dat ze wel van de (goede) principes is maar nu overwint blijkbaar het cheap zijn
Huh, het is toch over het algemeen al jaaaaaren bekend dat je achterin ook een gordel om moet?
In de jaren 60-80 deed je dat niet nee. Waaay back time dus.
Kan me zelfs een reclame over het âgordeldierâ herinneren, halverwege de jaren 2000. Was zoân beest die je aan je gordel kon klikken om het leuk te maken met als slogan âDoe je gordel om, ook achterin!â
Waaar?
Op de achterbank
Jaaaa daar!!
Ik vind jullie vrouwen echt giga goed als je zelf je gordel omdoet!
Hoe is het papier, is het van dat gladde papier? Of gewoon mat, stroef.
Wat huh? Ik dacht dat het zoân karikatuurschets was 
Volgt iemand Romy van Anna op insta? Ze klaagt op haar stories de hele tijd al dat ze haar muren moet oververven en dat ze nu âgeen weekend heeftâ, meid je hebt zelf die achterlijke dingen op je muur geverfd, en wie zân billen brandtâŠ
Ik ben het nooit eens met omschrijvingen van millenials maar zij is er wel eentje zeg. Weeeer geen weekend zegt ze, na een rits instastories op de gaypride. Het moet nou eenmaal, zeik niet zo.
Hoe gaat het eigenlijk met haar? Het ging een paar maanden geleden wat minder met haar toch?
Oh dat weet ik niet, kwam haar tegen via de âexploreâ plek op insta!
Hahaha ja precies dit
Wow⊠Filmpje nog niet gekeken maar wat heftigâŠ
Ja ik kan er echt ontzettend slecht tegen (en toch blijf ik hatewatchen
). Een ander voorbeeld is dat ze altijd moet melden dat ze alweer 3 dagen niet heeft avondgegeten, nou poe poe wat stoer. En daarnaast al die dingen over dat ze zo âclumsyâ is 
Ik zie dit net bij mân aanbevolen videoâs, wat zielig! Vinger van haar zoontje kwam tussen een putdeksel en moest geamputeerd worden.
Kijk voor het eerst vlogs van Charlotte Blitzblum. Ik kom er bijna niet doorheen. Wat hangt zij aan andermans mening, zo komt het op mij over in ieder geval. Hoe vaak ze ook tegen de camera zegt; wat zouden jullie doen? Wat vinden jullie hier van?
Mn beste vriendin vind dit en dit en dat.
Zij is volgens mij ook vriendinnen met Lotte loves beauty. Misschien verklaard dat waarom ik dit slecht trek, want trek Lotte ook erg slecht 
Kijk dan haar verhuisvlogs. Heeft ze allemaal best âkinderlijkeâ woonaccessoires gekocht en steeds zegt ze erbij âen het is totaal niet kinderachtig, het is totaal niet kinderachtigâ.
Eh, daar zijn de meningen duidelijk over verdeelt.