Het andere Youtubers-/bloggerstopic #7

Same

1 like

Leonie van wateenstudenteet (of zo iets) had vandaag een post op insta over doelen steunen die zich inzetten voor de lhbtq+ community als je zelf geen struggels hebt ervaren met je seksualiteit, maar wel het feestje meeviert. Wel een goede post vond ik eigenlijk!

9 likes

Vond ik ook!

1 like

Whyyyy

Haha grappig dit. De Huismuts doet een date oproep voor haar vriend Randy omdat hij vrijgezel is, staat er dit in de reacties:

112 likes

1 like

Dee wil met haar vriend een huis kopen. Ik vind het ergens zo bizar dat ze dat gewoon kan, volgend schooljaar gaat ze verder studeren en haar vriend is volgens mij alleen tennisleraar maar doordat ze influencer is kunnen ze gewoon een huis kopen.
11 likes

Ja bizar, ik ken een familielid van een influencer die iets van 1/3e van Dee’s aantal volgers heeft en diegene verdient naar het schijnt 300k per jaar, echt achterlijk veel. Kan er niet een Balkenende norm voor influencers komen?

14 likes

Ja dat vond ik ook bizar en ze is ook nog best wel jong. Ik ken niemand in mijn omgeving die toen al een huis kon kopen.

3 likes

En het ergste is dan nog dat ze straks waarschijnlijk ook een complete inboedel bij elkaar gespont krijgt en wij op onze kapotte Klippan banken wegrotten.

62 likes

Wat een goed idee eigenlijk! Ik ga dit jaar voor de tweede keer met een grote vriendengroep aan de kant staan om naar de parade te kijken en feest te vieren. Zo’n 25% van de groep valt onder de lhbt+ers, maar ik zelf niet. Nooit eraan gedacht om ook zo iets bij te kunnen dragen! Heb net meteen een (klein) bedrag gedoneerd aan COC.

9 likes

Ik rol echt met mijn ogen van die spon van Diana vandaag :persevere:

12 likes

Oh maar echt ook. Niet te doen dit. Had echt de neiging haar te ontvolgen op instagram :see_no_evil:

1 like

Hebben jullie soms ook van die momenten dat je net een duur huis in Amsterdam hebt gekocht en enkele meubels van Made nog graag wilt hebben maar die zelf moet kopen? Gelukkig bestaat daarvoor SPON. SPON is volledig veilig en goed voor de financiƫle gezondheid. Ik raad je aan om het dagelijks 1 keer te bekijken. Heb je nog meer vragen, kijk dan naar de financiƫle bijsluiter.

Ja wat erg. Die spon geeft mij echt koffietijd vibes. Zullen Cynthia, Diana en iemand anders daar niet over 10 jaar eindigen als Instagram etc. dood is? Dames als jullie geld willen verdienen via Instagram allemaal prima, maar wees dan een beetje creatief.

5 likes

Maar maar… ze hebben ALLEBEI een moedervlek op hun linker schaamlip?!

3 likes

De echte vraag is: hoe hebben ze dit ontdekt?

8 likes

I call bulllshit

1 like

Het er weleens over gehad? Ik weet ook van mijn beste vriendin dat zij er daar een heeft en ik heb er daar ook een.

2 likes

Waneer waren de opnames? Ze heeft een tijdje alleen normale video’s gemaakt en pas sinds kort weer vlogs toch. Dus op zich goed te doen qua vooruit plannen

Nicolette was volgens instagram van 19 juni tot 22 juli weg voor opnames