Het andere Youtubers-/bloggerstopic #7

Hebben jullie soms ook van die momenten dat je net een duur huis in Amsterdam hebt gekocht en enkele meubels van Made nog graag wilt hebben maar die zelf moet kopen? Gelukkig bestaat daarvoor SPON. SPON is volledig veilig en goed voor de financiële gezondheid. Ik raad je aan om het dagelijks 1 keer te bekijken. Heb je nog meer vragen, kijk dan naar de financiële bijsluiter.

Ja wat erg. Die spon geeft mij echt koffietijd vibes. Zullen Cynthia, Diana en iemand anders daar niet over 10 jaar eindigen als Instagram etc. dood is? Dames als jullie geld willen verdienen via Instagram allemaal prima, maar wees dan een beetje creatief.

5 likes

Maar maar… ze hebben ALLEBEI een moedervlek op hun linker schaamlip?!

3 likes

De echte vraag is: hoe hebben ze dit ontdekt?

8 likes

I call bulllshit

1 like

Het er weleens over gehad? Ik weet ook van mijn beste vriendin dat zij er daar een heeft en ik heb er daar ook een.

2 likes

Waneer waren de opnames? Ze heeft een tijdje alleen normale video’s gemaakt en pas sinds kort weer vlogs toch. Dus op zich goed te doen qua vooruit plannen

Nicolette was volgens instagram van 19 juni tot 22 juli weg voor opnames

Niet heel boeiend misschien maar ik zie net Rutger, Thomas en hun hondje voorbij lopen. Was toch best gek om ze in het echt te zien ineens haha

6 likes

Ze heeft ook wel dingen gepost, alleen voornamelijk via instagram stories. Denk dat zij wel echt aan haar amandelen is geopereerd, ze heeft zo vaak keelontstekingen dus is wel voor de hand liggend.

1 like

Als wil of tien aan een tv-programma zou meedoen dan zouden ze ook nooit zo casual vermelden dat ze ziek is. Het zou gepaard gaan met 5 video’s over een MYSTERIEUS en GEHEIM project, wat ze dan giebelend komen vermelden.

20 likes

Ook dit inderdaad :joy::joy::joy:

Ik ben er heel blij mee. Is echt een fijne planner.

2 likes

Ohh Dionne in Expeditie Robinson vind ik écht heel leuk!

1 like

Ik denk dat ik het ook ga doen als ik mijn salaris binnen heb. Die van Cynthia schaam ik me ook niet zo voor haha, die Beutygloss planner zou ik dan weer niet zo snel doen (en vind ik ook oprecht minder mooi + onhandig met die ringband)

1 like

Ik wil die lightplanner in panterprint :smirk: welke heb jij besteld?

1 like

Ik heb juist de Mascha planner omdat die door de ringband makkelijker open te laten liggen is op de tafel (geen Nederlandse zin volgens mij, weet niet hoe ik het anders moet verwoorden, haha!) Mijn agenda’s/planners liggen namelijk altijd open op de tafel en neem ik nooit ergens mee naar toe. Vind die van Cynthia dan net even wat onhandiger.
Maakt mij dan ook niks uit wiens naam erop staat, verder ziet toch niemand hem, haha!
Grappig om te zien hoe juist iedereen iets anders ervaart.

De panterprint is LE. Weet dus niet hoe lang die er is. Heb deze ook besteld terwijl de roze nog lang niet vol is.

1 like

Het moet voor Cynthia echt heerlijk zijn om zoiets te lezen! Superleuk als een project zo succesvol is toch :smiley:

6 likes

Hahaha Bonnie “Dan heb ik nog iets neps gekocht tenminste… ik ga ervan uit dat het nep is want het was heel goed koop. Maar ik zie geen verschil”
Tovert vervolgens de meest neppe sneaker te voorschijn .

Oke er staat fila op en heeft een beetje die vorm maar ik zie zoveel verschil haha.

23 likes

Ja hahahahaha afschuwelijk

1 like