Het andere Youtubers-/bloggerstopic #7

mijn haar is droog overal, al zou ik het millimeteren dan zou het nog droog zijn. overigens krijg ik er wel altijd complimenten over hoor, maar de structuur is gewoon 4 ever droog. wat ik ook doe.

3 likes

Je haarstructuur kan best droog zijn maar je ziet hier toch een duidelijk verschil tussen de aanzet - middenstuk en punten

2 likes

ik zie dat niet zo, bovenop is het ook droog. Ik vind het er best prima uitzien, ze heeft het ook duidelijk laten stijlen, dan lijkt het ook snel droger in de punten.

2 likes

Ja maar ook al knip je het af, die punten slijten gewoon snel of het is daar droger. Mijn haar is ook heel droog, mijn hoofdhuid ook en zeker de onderkant. Ook al knip ik het een stuk korter

1 like

Ik vind zelfs als zij net van die kapper vandaan komt dat het ook nog droog lijkt. En dan gaat ze ook nog naar een redelijk prijzige kapper volgens mij.

1 like

Why not both?!

Voorbeeld: ik

32 likes

Daar weet @GEEZ wel een truc voor denk ik

7 likes

10cm +/- er af zou veel mooier zijn. Of het nou “gewoon” droog is of dood is, die punten zijn gewoon dun en zou mooier zijn om er wat af te knippen.

En er zijn trouwens veel mensen die dit zo wel mooi(er) vinden hoor. Ik krijg er ook veel in de salon die het zo hebben en alleen de uiterste puntjes er af willen.

10 likes

De zusjes van Serena hebben een webshop geopend. Ze verkopen oa sieraden en interieur dingen en er komt later misschien nog kleding bij. Heb even gekeken naar de sieraden en die vind ik leuk!

1 like

:joy: paar steekjes 5 minuten werk.

ik dacht echt wtf, waarom ben ik hier getagd

10 likes

Hahahaha ja sorry :joy: niks aan het handje

1 like

Ik kan serieus geen link vinden (hun blog wil niet laden)… Wil vooral kijken of het allemaal AliExpress meuk is.

Ramptoerisme weetjewel.

2 likes

Haha, same! Blog laadt bij mij ook niet

Dit is de link, maar hij laadt bij mij ook niet:
https://www.endlessweekend.nl/product
Dit zijn de artikelen die in de blogpost staan

1 like

Het is een opscheplepel blijkbaar, lijkt me niet heel praktisch nee haha
Net als dit schelpen saladebestek

6 likes

Oh wat gek. Bij mij doet ie het nu ook niet meer,vanmorgen nog wel.

De sieraden maken ze volgens mij zelf (samen met hun moeder). Dat vind ik dan nog wel leuk. De interieur dingen snap ik niet zo.

2 likes

Kan ik je opvegen met het saladebestek?

De ringetjes die de hanger aan de ketting bevestigen zijn veel te groot, oogt echt heel erg DIY. Een prijs boven € 6 zou ik pure oplichting vinden.

8 likes

Ze zijn € 29.95

En de opscheplepel “Coco” is slechts € 4.95 !

1 like

Huh Tana en Jake Paul zijn getrouwd? Is dit echt of weer voor de views?

Sowieso voor de clout
Vind het echt dom

2 likes