WTF.
Ik vind het idee wel cute van die kettinkjes. Maar als ik zo een zou willen zou ik eerder een van de vele cheap versies halen van AliExpress, zoals:
en je kon voor $50 toegang tot de livestream kopen.
ka- ching
Ja misschien suf, maar ik vind die webshop best leuk eigenlijk Hoewel ik geen fan ben van al die prullaria, hebben ze imo wel goede stijl, qua interieur en kleding.
En als de kettinkjes idd zelfgemaakt (ipv in china) en echt zilver zijn, vind ik dat ook wel leukk.
Ben waarschijnljjk in de minderheid, maar vind het wel een slimme move van ze
Maar is hun zelfgemaakt niet gewoon ingekochte Chinese bedels en kettinkjes ingekocht bij het WTC? Kan me niet voorstellen dat ze zelf ijzer gieten, ofzo. Inkoopprijs: 50 cent ps, voor 80 keer zoveel verkopen.
Hahaha nee true. Maar is dat op ali echt zilver dan? Heb geen idee hoor
What the hell is er trouwens met Laura Ponticorvo? Haar gezicht lijkt zo anders, zo nep?! (Ik kijk haar video’s niet maar zag bij popular post op Insta voorbij komen)
Nee, ook niet, maar kost 40 cent.
Dit is zo’n grote ergernis van me. Een hangertje aan een ketting hangen is niet “zelf gemaakt”.
Okee wow. Ik vermeed Teske altijd angstvallig omdat ik haar stem echt het allerirritantste van de hele wereld vond, maar het is zóveel beter te doen! Die hele sterke Gooische R en die harde S is er een beetje uit. Nog steeds licht irritant, maar echt te handelen!
Kaaspretpark Na het Spa Theme Park.
Waar zou je liever mee naartoe gaan met Safiya?
- Cheese Theme Park
- Spa Theme Park
- Ik blijf lekker in Nederland en ga liever stroopwafels eten bij Van Wonderen
0 stemmers
Echt een gemiste kans dat je niet met een ronde kaas van de glijbaan af gaat.
Ja, dit is echt het halve werk. Alsof de ideeën betreffende het pretpark nog niet goed genoeg gerijpt waren.
Toevallig ook afgelopen dagen wat video’s gekeken. Voor het eerst in heel veel jaar. Vond het ook prima te kijken!
Ba-dum tss.
Voor mij hetzelfde! Ze vond het dus zelf ook
Kunnen mensen ff HEEL GAUW nokken met doen alsof ze ouders worden terwijl ze een hond krijgen? Fak.
O echt? Zegt ze dat in d’r filmpje? Oeps haha