Het andere Youtubers-/bloggerstopic #7

Ik deel je ergernis

1 like
Dit bericht bekijken op Instagram

šŸ’Œ

Een bericht gedeeld door NOOR (@queenofjetlags) op 1 Aug 2019 om 10:38 (PDT)

Huh plaatst ze deze foto nou alweer? Ik kan me herinneren dat ze eens eerder knielde voor kunst endat was toen nog een heel discussiepunt haha

Ja 10 mei 2018

Viel me ook op! Heel fijn, minder vocal fry!

1 like

Ik vind 't goed dat ze het onder de aandacht brengt, maar het is 't inderdaad zo net niet…

1 like

Dat je dus serieus deze ā€˜challenge’ zo gaat plannen dat je niks buiten de deur hebt. Doe het dan gewoon niet. Dit is toch geen challenge?

29 likes

Pfff ik vind Scarlet wel lastig hoor. Ik snap wel dat mensen altijd reageren met dat ze chagrijnig is. Ze moet echt alles tegenspreken.

3 likes

Ik vond die vega challange ook al super lame, aangezien ze heel vaak zei dat ze sowieso weinig vlees had en vroeger als kind ook al zo at. Doe dan vegan om jezelf uit te dagen, dit was zo saai.

Maar ik vind haar sowieso altijd heel moeilijk ā€œdit is een uitdagingā€ doen over normale alledaagse dingen. Zo’n klein wereldje.

26 likes

Nou inderdaad.
Ik ging vroeger ook niet vaak zonder make up de deur uit, nu eigenlijk 90% zonder make up zonder daarbij na te denken. Is niet iets heel knaps ofzo, ik vind dat geen challenge. Daag jezelf dan echt uit.

1 like

Kan me wel voorstellen dat als je bijv een hele onzuivere huid hebt en echt Ɣltijd makeup draagt dat het een challenge kan zijn, maar als je 9/10 keer al niets eens makeup draagt slaat het nergens op.

1 like

@anon46493654

Precies dit. Voor sommige vrouwen/meiden (waaronder ik) is het wel een hele uitdaging om zonder make-up de deur uit te gaan. In het geval van Lotte vind ik het inderdaad ook geen challenge.

3 likes

Voor mij zou dit wel een echte challenge zijn hoor. Dat is voor jou geen challenge is zegt toch niks over hoe een ander dit ervaart?

1 like

Wat ben ik onwijs blij om dit nu te weten

119 likes

Uhhhh ok meiden is goed.

7 likes

Ik begrijp je reactie niet helemaal. Ja ze heeft het over Lotte dat ze beter een grotere challenge aan kan gaan, en ik zeg daar weer op dat het voor mij ook een grote challenge zou zijn, en zo ook misschien voor Lotte. Al gaat het over Lotte, ik mag daar toch gewoon op reageren met een persoonlijke ervaring als voorbeeld? Of begrijp ik je gewoon verkeerd, kan ook natuurlijk.

Ah, nu snap ik het beter. In het geval van Lotte dus, omdat zij al vaak geen make-up draagt.

1 like

Kan deze challenge ook als je nooit make-up draagt???1!!!

12 likes

Ja je kunt het ook doen als je nooit/weinig vlees eet!!!1!!!

4 likes

Hahahha mooi

Het zou voor mij een grote challenge zijn om juist een week met make up en net haar de deur uit te gaan. :joy:

76 likes