Het andere Youtubers-/bloggerstopic #7

Niet heel boeiend misschien maar ik zie net Rutger, Thomas en hun hondje voorbij lopen. Was toch best gek om ze in het echt te zien ineens haha

6 likes

Ze heeft ook wel dingen gepost, alleen voornamelijk via instagram stories. Denk dat zij wel echt aan haar amandelen is geopereerd, ze heeft zo vaak keelontstekingen dus is wel voor de hand liggend.

1 like

Als wil of tien aan een tv-programma zou meedoen dan zouden ze ook nooit zo casual vermelden dat ze ziek is. Het zou gepaard gaan met 5 video’s over een MYSTERIEUS en GEHEIM project, wat ze dan giebelend komen vermelden.

20 likes

Ook dit inderdaad :joy::joy::joy:

Ik ben er heel blij mee. Is echt een fijne planner.

2 likes

Ohh Dionne in Expeditie Robinson vind ik écht heel leuk!

1 like

Ik denk dat ik het ook ga doen als ik mijn salaris binnen heb. Die van Cynthia schaam ik me ook niet zo voor haha, die Beutygloss planner zou ik dan weer niet zo snel doen (en vind ik ook oprecht minder mooi + onhandig met die ringband)

1 like

Ik wil die lightplanner in panterprint :smirk: welke heb jij besteld?

1 like

Ik heb juist de Mascha planner omdat die door de ringband makkelijker open te laten liggen is op de tafel (geen Nederlandse zin volgens mij, weet niet hoe ik het anders moet verwoorden, haha!) Mijn agenda’s/planners liggen namelijk altijd open op de tafel en neem ik nooit ergens mee naar toe. Vind die van Cynthia dan net even wat onhandiger.
Maakt mij dan ook niks uit wiens naam erop staat, verder ziet toch niemand hem, haha!
Grappig om te zien hoe juist iedereen iets anders ervaart.

De panterprint is LE. Weet dus niet hoe lang die er is. Heb deze ook besteld terwijl de roze nog lang niet vol is.

1 like

Het moet voor Cynthia echt heerlijk zijn om zoiets te lezen! Superleuk als een project zo succesvol is toch :smiley:

6 likes

Hahaha Bonnie “Dan heb ik nog iets neps gekocht tenminste… ik ga ervan uit dat het nep is want het was heel goed koop. Maar ik zie geen verschil”
Tovert vervolgens de meest neppe sneaker te voorschijn .

Oke er staat fila op en heeft een beetje die vorm maar ik zie zoveel verschil haha.

23 likes

Ja hahahahaha afschuwelijk

1 like

Ik vind het ook grappig dat ze zegt “ik vind het helemaal niet erg om iets nep te hebben”. Daar gaat het toch niet om, of jij het erg vindt of niet, het gaat toch om de schade aan het merk en designers?

Boeit me verder niet zo maar normaal vind ik dat ze wel van de (goede) principes is maar nu overwint blijkbaar het cheap zijn

18 likes

Vind dit ook echt zo dom, doe gewoon je gordel om.

87 likes

Huh, het is toch over het algemeen al jaaaaaren bekend dat je achterin ook een gordel om moet?
In de jaren 60-80 deed je dat niet nee. Waaay back time dus.
Kan me zelfs een reclame over het ‘gordeldier’ herinneren, halverwege de jaren 2000. Was zo’n beest die je aan je gordel kon klikken om het leuk te maken met als slogan ‘Doe je gordel om, ook achterin!’

71 likes

Waaar?
Op de achterbank
Jaaaa daar!!

62 likes

Ik vind jullie vrouwen echt giga goed als je zelf je gordel omdoet!

9 likes

Hoe is het papier, is het van dat gladde papier? Of gewoon mat, stroef.

Wow ik herkende Jiami hier echt niet in? Vind het wel echt een verschrikkelijke pose

21 likes