neee wat schattig
Ik had volgens mij in dat topic gereageerd maar mijn reactie daar is weg? En die van meerderen.
Of dat was ook in dit topic, ik weet het niet meer.
Oh wacht. Zie hem al staan. Alleen hij staat random ergens tussen en niet onderaan
Ook even hier, maar Dionne doet dus mee aan expeditie robinson.
Romy d’fonseca gaat nep Chanel badpakken verkopen? Dit mag toch helemaal niet?
Hoe komt zij hier in hemelsnaam mee weg?
Geen afgunst hoor. Leuk voor der en der kopers maar oprecht nieuwsgierig.
Yvonne Coldeweijer was dat geloof ik
Zoiets herinner ik me ook. Zij kreeg toen een flinke boete dacht ik
Vind het blonde haar toch wel heel tof! Maar Monica kennende is ze over 4 weken weer donker
Ze is met de kapper bezig om het in stappen blonder te maken. Dat gaat niet in 1 keer. Maar het is in ieder geval een vrij uitgewerkt plan.
Jennie from the Blog is blijkbaar ook bezig met een huis kopen volgens haar diary (maar zijn nog niet echt stappen gezet).
Ik vind het best bizar om te bedenken dat iemand van 25 die net een auto heeft gekocht en een financiele tegenvaller had (dat blad dat ze opgezet had maar helaas toch niet zo succesvol bleek) dat blijkbaar kan overwegen
Ben wel benieuwd naar het huisje, volgens mij is het ergens in de natuur?
@flwhrs zei begin Juni dit:
Bonnie heeft even drie paar sandalen gekocht. Ze had al een paar zwarte maar ze wilt er niet elke dag hetzelfde uitzien…
Ik zei toen dat ik het best begrijpelijk vond als ze ze fijn vond en veel zou dragen.
Maar ze zijn de deur alweer uit op instastories zegt ze dat ze er toch te veel had gekocht. Op een gegeven moment ken je jezelf toch wel ongeveer??
Pure shop-shaming dit maar ik zou me echt een beetje schamen om dit aan mijn volgers te laten zien?
Nu heeft een kijker een mooi voordeeltje door ze voor de helft van de prijs te kunnen kopen. Ook leuk toch.
Ik vind dingen doorverkopen (of naar de kringloop brengen, nog zo’n mooie) het niet minder erg maken dat je veel meer koopt dan je nodig hebt? Je stimuleert er nog steeds de verkoop mee.
Summary
Ook in die Vietnam shoplog: ze laat zien dat zij en Nick bananenpakken gekocht hebben, maar ze weet niet wanneer ze die ooit gaat dragen. Ok, kan als leuk aandenken aan de vakantie en om daar te dragen!
Ze wist niet of ze een broek en shirt moest nemen of een jurk, dus ze neemt ze maar allebei. Ok?
En aan het eind zegt ze dat ze vindt dat ze best nog zo’n outfit van zichzelf mocht kopen omdat ze het zo leuk vond.
Ik vond het allemaal best leuke spullen trouwens, zeker die rode, maar als je twijfelt of je er wel één gaat dragen waarom koop je er dan meteen drie?
En ik vind Bonnie dus echt leuk en op veel vlakken bewust maar op koopgebied doet ze soms dingen waarvan ik denk ???
Van de andere kant wil ik iemand die sommige dingen goed/bewust doet ook niet constant afkraken op dingen die ze niet perfect doet maar de logica die ze er zelf aan geeft slaat echt nergens op naar mijn idee.
Ik vond het met die nep-merkspullen zo vreemd. Ze zegt dat zíj het niet erg vind om nep spullen te dragen. Maar het gaat juist om het merk(enrecht).
Ja met die tas was de logica ook behoorlijk krom. Ze vindt nep een goede manier om te kijken of iets bij haar past (want goedkoop denk ik, op zich begrijpelijk). Maar ze had al een “echte” van die tas in het rood en daarna al een neppe gekocht in het geel. En nu dus weer een neppe in het lila?
Dan is het toch niet om te kijken of iets bij je past dan wil je gewoon nieuwe kleurtjes erbij en maar ben je niet bereid om de volle mep te betalen
Edit: Als ze nu straks een lila echte gaat kopen neem ik het terug trouwens! Dan klopt het wel
Dat is echt mijn grootste irritatie bij youtubers en ze doen het bijna allemaal, ze proberen het altijd voor zichzelf goed te praten in plaats van gewoon toe te geven dat het niet zo netjes is / goede keuze is etc.
Ik heb de indruk dat ze oprecht niet weet dat dat een belangrijke reden is (of dat deze reden überhaupt bestaat).
Ik keek in Bonnies comments, omdat iemand haar daarop aansprak. Maar die comment je weg. Twee mensen spreken haar aan op vloggen op de fiets en ze zegt: ‘doe jij nooit iets dat officieel niet mag?’. Ik vind dat zij regelmatig gekke dingen doet en als ze er kritiek op krijgt echt vreemde antwoorden geeft. Op met dat op het dak zonnen, bijvoorbeeld.
Comment over dat merkengedoe bedoel je?
Zo goed volg ik haar niet… Valt me wel een beetje tegen, als ik het zo lees! Ik vind haar alleen wat naïef overkomen soms, dus daarom dacht ik dat het haar misschien was ontgaan.
Seccie2 dagen geleden
Die Fila’s zijn wel vrij duidelijk nep hoor, hebben een heel ander model. Snap niet dat er altijd zo veel opspraak is als een design van een kleine ontwerper wordt nagemaakt, maar dat het bij grote ontwerpers opeens zo geaccepteerd wordt dat er nagemaakt wordt (los van de video hoor haha).
Jaaa ik snap wel wat je bedoelt
Als ze dan maar niet gaat zeuren als ze een keer een boete krijgt.