Het andere Youtubers-/bloggerstopic #7

Ja met die tas was de logica ook behoorlijk krom. Ze vindt nep een goede manier om te kijken of iets bij haar past (want goedkoop denk ik, op zich begrijpelijk). Maar ze had al een “echte” van die tas in het rood en daarna al een neppe gekocht in het geel. En nu dus weer een neppe in het lila?
Dan is het toch niet om te kijken of iets bij je past :no_mouth: dan wil je gewoon nieuwe kleurtjes erbij en maar ben je niet bereid om de volle mep te betalen :sweat_smile:
Edit: Als ze nu straks een lila echte gaat kopen neem ik het terug trouwens! Dan klopt het wel

6 likes

Dat is echt mijn grootste irritatie bij youtubers en ze doen het bijna allemaal, ze proberen het altijd voor zichzelf goed te praten in plaats van gewoon toe te geven dat het niet zo netjes is / goede keuze is etc.

8 likes

Ik heb de indruk dat ze oprecht niet weet dat dat een belangrijke reden is (of dat deze reden überhaupt bestaat).

1 like

Ik keek in Bonnies comments, omdat iemand haar daarop aansprak. Maar die comment je weg. Twee mensen spreken haar aan op vloggen op de fiets en ze zegt: ‘doe jij nooit iets dat officieel niet mag?’. Ik vind dat zij regelmatig gekke dingen doet en als ze er kritiek op krijgt echt vreemde antwoorden geeft. Op met dat op het dak zonnen, bijvoorbeeld.

10 likes

Comment over dat merkengedoe bedoel je?

Zo goed volg ik haar niet… Valt me wel een beetje tegen, als ik het zo lees! Ik vind haar alleen wat naïef overkomen soms, dus daarom dacht ik dat het haar misschien was ontgaan.

Seccie
2 dagen geleden
Die Fila’s zijn wel vrij duidelijk nep hoor, hebben een heel ander model. Snap niet dat er altijd zo veel opspraak is als een design van een kleine ontwerper wordt nagemaakt, maar dat het bij grote ontwerpers opeens zo geaccepteerd wordt dat er nagemaakt wordt (los van de video hoor haha).

Boncolor 1 dag geleden

Jaaa ik snap wel wat je bedoelt

Als ze dan maar niet gaat zeuren als ze een keer een boete krijgt.

Ja, dat het kwalijk is voor het merk en dat de erg veel koopt. Diegene was teleurgesteld in haar.

Kelvin doet ook mee aan expeditie

6 likes

Nou leuk influencer expeditie …
Edit: of expeditie influencer

15 likes

Er doen er twee mee?

2 likes

Dionne ook!

Ja dat bedoel ik. Kalvijn en Dionne. Dan is het niet meteen expeditie influencer

Oh dacht dat ze nog bezig waren met onthullen wie er allemaal mee zouden doen , maar iedereen is al bekend?

Nou tot nu toe twee dus. Vind dat soort reacties altijd een beetje overdreven.

2 likes

Oh, ja dat mag natuurlijk

2 likes

Ze hebben elkaar twee keer gezien?

Lijkt mij trouwens echt irritant dat als er een meisje in je video voorbij komt, je comments er alleen maar over gaan of het je vriendin is of dat ze zo leuk zouden zijn samen.

3 likes

Dat ze twee keer in de vlog is geweest betekent niet dat ze elkaar maar twee keer hebben gezien. Denk niet dat Enzo zijn dates filmt :sweat_smile:. Mocht het zijn nieuwe vriendin zijn, heeft ie wel een bepaald type haha.

Ze had zelf ergens gereageerd dat ze hem de vorige keer voor het eerst had ontmoet en dat mensen er teveel achter zochten haha.

1 like

Ah sorry, dat wist ik niet. Dan heb ik niks gezegd :scream:

1 like