Het andere Youtubers-/bloggerstopic #7

Ja, dat het kwalijk is voor het merk en dat de erg veel koopt. Diegene was teleurgesteld in haar.

Kelvin doet ook mee aan expeditie

6 likes

Nou leuk influencer expeditie …
Edit: of expeditie influencer

15 likes

Er doen er twee mee?

2 likes

Dionne ook!

Ja dat bedoel ik. Kalvijn en Dionne. Dan is het niet meteen expeditie influencer

Oh dacht dat ze nog bezig waren met onthullen wie er allemaal mee zouden doen , maar iedereen is al bekend?

Nou tot nu toe twee dus. Vind dat soort reacties altijd een beetje overdreven.

2 likes

Oh, ja dat mag natuurlijk

2 likes

Ze hebben elkaar twee keer gezien?

Lijkt mij trouwens echt irritant dat als er een meisje in je video voorbij komt, je comments er alleen maar over gaan of het je vriendin is of dat ze zo leuk zouden zijn samen.

3 likes

Dat ze twee keer in de vlog is geweest betekent niet dat ze elkaar maar twee keer hebben gezien. Denk niet dat Enzo zijn dates filmt :sweat_smile:. Mocht het zijn nieuwe vriendin zijn, heeft ie wel een bepaald type haha.

Ze had zelf ergens gereageerd dat ze hem de vorige keer voor het eerst had ontmoet en dat mensen er teveel achter zochten haha.

1 like

Ah sorry, dat wist ik niet. Dan heb ik niks gezegd :scream:

1 like

Maakt niet uit haha, het zou natuurlijk wel kunnen maar dan zou ik zelf niet zo’n verhaal er omheen maken. Lijkt mij trouwens wel vet lastig voor hem om te daten.

1 like

Ja ik vond dit zooo raar. Eigenlijk vind ik het ook belachelijk mocht ze hierna een echte kopen. Wat gooit zij een geld weg aan prullaria en ondoordachte aankopen zeg.
Ook met die drone toen, die had ze toch verkocht en een andere gekocht ofzo. En zo’n dure rugzak erbij en die drone ligt echt ergens te verstoffen nu.

4 likes

57.000 toch? Dat is nog lang geen half miljoen :biggrin: maar alsnog veel inderdaad!

3 likes

Bij mij staat er “57,1 thousand”! Ik vat dat zelf op als 57,1 duizend en niet als 571 duizend. Maar misschien ligt dat aan mij hoor haha. Zou kunnen.

1 like

Als je de boeken nog hebt, graag!

Nikki is verloofd?

2 likes

Nikkie!!!

29 likes