Maakt niet uit haha, het zou natuurlijk wel kunnen maar dan zou ik zelf niet zo’n verhaal er omheen maken. Lijkt mij trouwens wel vet lastig voor hem om te daten.
Ja ik vond dit zooo raar. Eigenlijk vind ik het ook belachelijk mocht ze hierna een echte kopen. Wat gooit zij een geld weg aan prullaria en ondoordachte aankopen zeg.
Ook met die drone toen, die had ze toch verkocht en een andere gekocht ofzo. En zo’n dure rugzak erbij en die drone ligt echt ergens te verstoffen nu.
57.000 toch? Dat is nog lang geen half miljoen maar alsnog veel inderdaad!
Bij mij staat er “57,1 thousand”! Ik vat dat zelf op als 57,1 duizend en niet als 571 duizend. Maar misschien ligt dat aan mij hoor haha. Zou kunnen.
Als je de boeken nog hebt, graag!
Nikki is verloofd?
Nikkie!!!
Haha wilde het net aanpassen!!! Waarom kan je die naam op zoveel verschillende manieren schrijven
He, voor mijn gevoel is ze zo kort samen met haar nieuwe vriend.
Ja sinds januari
Ik hoop dat dit haar liefde is!
Ik wil sowieso niet trouwens hoor, maar ik snap niet zo goed waarom iedereen maar zo jong en in zo een korte relatie al wil trouwen? Voelt zo gehaast.
Ik heb ook al een “tijdje” het idee dat men weer steeds jonger gaat trouwen en settlen. Ach, als zij gelukkig is, is dat hartstikke mooi voor haar!
Ze maakte het in januari bekend gemaakt dat ze een relatie heeft. Volgens mij heeft ze toen niet gezegd hoelang ze al heeft.
Zo leuk voor Nikkie!!!
Hier ben ik het wel mee eens. Moet er echt nog niet aan denken.
Ja ik weet het ook niet hoor, haar vriend heeft er op Facebook een datum in januari aan gegeven.
Ik kan die vriend nieteens vinden. Weet ook niet hoe die heet. Ze heeft hem niet getagged ook dus geen idee haha
1,5 minuut en ik had zijn FB en de datum. Sorry Dylan! Moet je het maar afschermen