Het andere Youtubers-/bloggerstopic #7

Haha wilde het net aanpassen!!! Waarom kan je die naam op zoveel verschillende manieren schrijven

3 likes

Wel jammer dat de verlovingsring niet opvalt :stuck_out_tongue:

58 likes

He, voor mijn gevoel is ze zo kort samen met haar nieuwe vriend.

14 likes

Ja sinds januari

Ik hoop dat dit haar liefde is!

Ik wil sowieso niet trouwens hoor, maar ik snap niet zo goed waarom iedereen maar zo jong en in zo een korte relatie al wil trouwen? Voelt zo gehaast.

27 likes

Ik heb ook al een “tijdje” het idee dat men weer steeds jonger gaat trouwen en settlen. Ach, als zij gelukkig is, is dat hartstikke mooi voor haar!

4 likes

Ze maakte het in januari bekend gemaakt dat ze een relatie heeft. Volgens mij heeft ze toen niet gezegd hoelang ze al heeft.

Zo leuk voor Nikkie!!!

Hier ben ik het wel mee eens. Moet er echt nog niet aan denken.

2 likes

Ja ik weet het ook niet hoor, haar vriend heeft er op Facebook een datum in januari aan gegeven.

Ik kan die vriend nieteens vinden. Weet ook niet hoe die heet. Ze heeft hem niet getagged ook dus geen idee haha

1 like

1,5 minuut en ik had zijn FB en de datum. Sorry Dylan! Moet je het maar afschermen :woman_shrugging:t3:

8 likes

Leuk voor haar!! Zag haar ex nog op de kermis van het dorp waar ik woon(waar nikkie ook woont) vind het wel een beetje apart gastje sinds dat relletje van 2 jaar geleden allemaal.

2 likes

Hahahaha

Wie is haar vriend?? Ik dacht dat ze nog met Rick was haha

1 like

Wel jammer ook dat we nu nooit meer te horen krijgen waarom het uit is. Al vind ik het heel classy van Nikkie om er niks over te zeggen, misschien zijn ze ook wel gewoon als vrienden uit elkaar gegaan.

2 likes

ik dacht dat hij vreemd was gegaan? Er waren toch allemaal screenshots? of verbeeld ik me dit allemaal…

4 likes

Ja met een meisje uit Barcelona ofzo, maar nooit een bevestiging vanuit Nikkie.

2 likes

Vind ik ook netjes van Nikkie. Ik ken wel via via iemand die bevriend is met hem, vind het alleen niet zo netjes om het te vragen :thinking:

2 likes