ja dat zou ik eerlijk gezegd echt ongepast vinden
Ja echt he, ik zou in mān woede echt alles online gooien als ik zoān bereik had en mān vriend ging vreemd :ā)
Haha hoe zou je dat ook vragen dan. Yo ik ken je amper, maar kun je even aan die en die vragen of hij vreemd is gegaan met die chick uit Barca? Graag namen en details.
Ja denk ik ook! Maar ik denk dat het vooral bij influencers is omdat zij zich dat al eerder kunnen veroorloven (die financiele stabiliteit). Dan is de volgende stap sneller gemaakt.
Door Alwins vriendinnenspam op insta heb ik al gelijk geen zin om die nieuwe video van hem te kijken.
Dan zou ik eerder denken aan geregistreerd partnerschap, en dat vind ik dan weer niet zo gek. Huizenprijzen zullen in Nikkies wereld niet zo belangrijk zijn
Ik vind het echt fijn dat Teske nu allemaal vegan dingen eet voor proefwerk! Ik vind het ook leuk dat Mert altijd veel mee probeert, want ze vraagt hem vaak of dingen zoals de echte variant smaken dus volgens mij is hij zelf geen vegan (?)
Nou ik zou ook lachen om zo iemand. Ik vind hardop mopperende mensen altijd grappig.
Ja ik wilde hier gister in het ergernistopic iets over zeggen, maar toen dacht ik; tja bonnie stelt hier wel ook de vraag of mensen op vakantie gaan. Mogelijk dat er zoān zielige reactie op terugkomt
Hahah, dat zie ik anders eigenlijk. Ik vind dit wel een beetje een zielig verhaal ophangen
Ik vind die āsterkteā van Bonnie eerder een beetje gek?
Ja ik ook. Ik weet niet of Bonnie deze volger kent, maar zonder context komt het over alsof het heel erg is om nooit op vakantie te gaan.
oke dat vind ik dan wel dom, klinkt inderdaad als zielig doen. Als je het zo erg vind dan zorg je toch dat je gewoon op vakantie kunt? Ipv klagen onder een youtubevideo.
Hahahahahah
Misschien gaat ze niet op vakantie, maar āreistā ze. Tegenwoordig gaan veel mensen niet meer op vakatnei, maar ze āreizenā. Dat is zeker geen vakantie. Het is veel zwaarder en je wordt echt deel van de cultuur!
ik ga niet op vakantie, ik ga op reis
Wanderlust!
Ik ben ook al jaren niet op vakantie geweest. Ben niet zielig, dit is geen zielige post, maar er kunnen allerlei redenen zijn waarom mevrouw van de reactie niet op vakantie is geweest.
oftopic over het woord vakantie, reizen enzo
Samenvatting
Ja of ze gaat niet op vakantie maar āgaat herinneringen makenā
Ik kan Ć©cht zo slecht tegen deze uitspraak⦠alsof je alleen herinneringen maakt als je (ver) van huis bent. En dan vooral in de context van een zin als: āwij sparen om elk jaar herinneringen te kunnen maken met het gezinā of āik wil wel een paar keer per jaar herinneringen makenā
einde rant, sorry voor deze plotselinge zuurheid
Tuurlijk, dat lijkt mij ook behoorlijk pittig! Maar ik vind āsterkteā terwijl de initiĆ«le commenter niks zegt over hoe zwaar ze dat vindt een beetje gek klinken.