Het andere Youtubers-/bloggerstopic #7

ja dat zou ik eerlijk gezegd echt ongepast vinden :stuck_out_tongue:

5 likes

Ja echt he, ik zou in m’n woede echt alles online gooien als ik zo’n bereik had en m’n vriend ging vreemd :’)

5 likes

Haha hoe zou je dat ook vragen dan. Yo ik ken je amper, maar kun je even aan die en die vragen of hij vreemd is gegaan met die chick uit Barca? Graag namen en details.

13 likes

Ja denk ik ook! Maar ik denk dat het vooral bij influencers is omdat zij zich dat al eerder kunnen veroorloven (die financiele stabiliteit). Dan is de volgende stap sneller gemaakt.

Door Alwins vriendinnenspam op insta heb ik al gelijk geen zin om die nieuwe video van hem te kijken.

14 likes

Dan zou ik eerder denken aan geregistreerd partnerschap, en dat vind ik dan weer niet zo gek. Huizenprijzen zullen in Nikkies wereld niet zo belangrijk zijn :stuck_out_tongue:

Ik vind het echt fijn dat Teske nu allemaal vegan dingen eet voor proefwerk! Ik vind het ook leuk dat Mert altijd veel mee probeert, want ze vraagt hem vaak of dingen zoals de echte variant smaken dus volgens mij is hij zelf geen vegan (?)

1 like

Nou ik zou ook lachen om zo iemand. Ik vind hardop mopperende mensen altijd grappig.

7 likes

Ja ik wilde hier gister in het ergernistopic iets over zeggen, maar toen dacht ik; tja bonnie stelt hier wel ook de vraag of mensen op vakantie gaan. Mogelijk dat er zo’n zielige reactie op terugkomt

Hahah, dat zie ik anders eigenlijk. Ik vind dit wel een beetje een zielig verhaal ophangen

16 likes

Ik vind die ā€˜sterkte’ van Bonnie eerder een beetje gek?

13 likes

Ja ik ook. Ik weet niet of Bonnie deze volger kent, maar zonder context komt het over alsof het heel erg is om nooit op vakantie te gaan.

1 like

:joy: oke dat vind ik dan wel dom, klinkt inderdaad als zielig doen. Als je het zo erg vind dan zorg je toch dat je gewoon op vakantie kunt? Ipv klagen onder een youtubevideo.

Hahahahahah

1 like

Misschien gaat ze niet op vakantie, maar ā€˜reist’ ze. Tegenwoordig gaan veel mensen niet meer op vakatnei, maar ze ā€˜reizen’. Dat is zeker geen vakantie. Het is veel zwaarder en je wordt echt deel van de cultuur!

103 likes

ik ga niet op vakantie, ik ga op reis

8 likes

Wanderlust!

4 likes

Ik ben ook al jaren niet op vakantie geweest. Ben niet zielig, dit is geen zielige post, maar er kunnen allerlei redenen zijn waarom mevrouw van de reactie niet op vakantie is geweest.

3 likes

oftopic over het woord vakantie, reizen enzo

Samenvatting

Ja of ze gaat niet op vakantie maar ā€˜gaat herinneringen maken’ :face_vomiting:
Ik kan Ć©cht zo slecht tegen deze uitspraak… alsof je alleen herinneringen maakt als je (ver) van huis bent. En dan vooral in de context van een zin als: ā€œwij sparen om elk jaar herinneringen te kunnen maken met het gezinā€ of ā€œik wil wel een paar keer per jaar herinneringen makenā€

:face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting:

einde rant, sorry voor deze plotselinge zuurheid

33 likes

Tuurlijk, dat lijkt mij ook behoorlijk pittig! Maar ik vind ā€˜sterkte’ terwijl de initiĆ«le commenter niks zegt over hoe zwaar ze dat vindt een beetje gek klinken.