En eieren zijn nog wel twee weken langer houdbaar dan op het doosje staat
Toevallig had ik een wat āouderā ei vandaag, maar die plopte juist heel hard naar de bodem? Harder dan mān verse eieren. Dacht toen: shit deze is heel oud (ik had de regel blijkbaar omgekeerd onthouden). Alsnog opgegeten met een wat minder smakelijk gevoel
Hahah aw, A for effort. Als een ei rot is ruik je het trouwens echt wel haha, dat kan je niet missen
Ohhh mmm hahah. Het is wel zo (schijnbaar, heb hier geen wetenschappelijk onderzoek naar gedaan ofzo) dat als een ei āplatā op de bodem gaat liggen hij het meest vers is en als het ei met het puntje naar de bodem zakt is hij wat minder vers. Maar een echt rot ei ruik/proef je wel echt.
Ik volg sinds kort de huismuts op Instagram (geen idee waarom) maar mannnnn wat is zij vervelend, zo quasi nonchi en alles is spon
Wanneer je een cliche Youtube-video opneemt met je rescue alligator.
Oh goed om te weten! Dat wist ik ook niet.
Dit werkt voor mij altijd. En zolang het niet naar boven drijft is het prima
Ja die methode is top inderdaad!
Bovendien zijn verse eieren altijd vet kut om te pellen. Beter als ie een beetje rechtop zwemt
Nou ja ze mogen ze volgens mij niet meer verkopen als ze niet minimaal 7 dagen houdbaar zijn (herinner me zoiets van een ver verleden, supermarktbaantje) dus al eet ze er 5, dan zijn er nog steeds 5 eieren gegeten die anders weg gegooid zouden worden.
Plus je kunt pannenkoeken cake taart of wafels bakken. Dan ben je er ook al wat kwijt.
Nu ook weer een spon reis. Dat je soms met zān tweetjes even weg wilt kan ik me voorstellen, maar om dan een kindje achter te laten voelt toch een beetje gek!
Moet hieraan denken door al die verhalen, zo mooi
https://www.ad.nl/video/minima-mogen-gratis-kamperen-bij-appie~p93707
Ik dacht bij de AH? Haha⦠Maar een super mooi initiatief en fijn dat er mensen zoals hem bestaan.
Ja ik vond het ook raar. Vroeg zelfs nog aan mijn man of hij dat ooit zou doen, mocht er überhaupt een 2e komen. Zijn antwoord: āWat denk je zelf? Natuurlijk nietā.
Waarom, dat boeit die baby toch geen hol
Baby wil toch ook graag bij de ouders zijn of niet? Die wordt ineens weg gerukt uit zijn vertrouwde omgeving zonder enig besef te hebben van hoe en wat.
Maar dit zou ook zijn als zij mee ging op die spon reis. Wat betreft je eerste vraag denk ik wel dat je gelijk hebt inderdaad.
Zag dit passeren op Twitter: https://twitter.com/KEEMSTAR/status/1159125336791093249?s=19
Ik ken de YouTuber zelf niet, maar foute edits online zwieren heeft duidelijk consequenties (je hond mishandelen ook).
Video van Paymoneywubby erover:
Op haar eigen Twitter heeft ze al soort van verontschuldigingen geplaatst voor de geĆÆnteresseerdenā¦
Weet jij of de hond al bij haar is weggehaald?
Ik dacht dat de politie een onderzoek is gestart, weet niet of dat impliceert dat de hond er ook al weg is.
Ik heb zelf btw geen ervaring met honden als huisdieren (in het dierenasiel wandel ik ook specifiek op eigen vraag enkel met de oude, kalme honden) dus weet niet in hoeverre haar gedrag enigszins een beetje te verantwoorden valt zoals ze probeert te doen in haar tweets, maar ik vond het echt shockerend en naar om te zien!