Ja ik dacht ook dat ze geen vrienden meer waren, enkel nog contact ivm Reggie. Maar ik volg ze nu al een tijd niet meer. Of was dit ook eenmalig speciaal voor hun hond? Zou wel heel lief zijn.
Dit is t meest random vergezochte bruggetje naar een sponartikel, lol
Ja true! Lijkt me sowieso âvervelendâ (zacht uitgedrukt haha) wanneer je ondernemer bent, je ziek wordt (voor langere tijd) of wat dan ook, dat je inkomen compleet wegvalt.
Als influencer lijkt het me zo makkelijk om meer inkomsten te genereren? Alleen dan moeten ze wel wat meer videoâs gaan uploaden. Vast genoeg merken en bedrijven die de videoâs willen sponsoren. Zo lang het niet sneaky is en âgewoonâ op zân Amerikaans aangekondigd met âDeze video is mede mogelijk gemaakt door X. Later in de video gaan we er nog uitgebreid op in.â Zou zo relaxed zijn als Nederlandse YTâers het ook zo deden. Dan kan ik reclame veel meer waarderen!
Trouwens wat Sylvie in haar bio heeft staan in het Duits: âDit profiel bevat advertentiesâ vind ik ook heel goed zeg!
edit: disclaimer: als je ziek bent kun je niet werken natuurlijk. Maar voor mijn gevoel maken die meiden heel weinig videoâs waar ze geld aan kunnen verdienen.
Ik denk dat het in Duitsland verplicht is te melden. Alle Duitse influencers die ik volg hebben: anzeige of werbung boven hun posts staan. Misschien is het wettelijk verplicht?
Ik denk ook dat het heel goed verdient! Stel je maakt 2 videoâs per week en hebt 10.000âen subs en je vraagt 500 euro om voor iets reclame te maken dan verdien je al 4000 euro per maand. En 500 euro voor 1 reclame voor 10.000âen mensen klinkt als heel weinig geld?
Klopt, sommige accounts hebben ook, als ze een merk laten zien wat niet spon is, staan dat het reclame zonder betaling is.
Zouden bedrijven er geen berekening op los laten van: okay je hebt zoveel volgers/abonnees en we verwachten dat er daadwerkelijk minstens zoveel mensen het ook gaan kopen en op basis daarvan stellen wat ze eraan verdienen? Sowieso, sommige reclame zoals op Insta wordt pas achteraf betaalt? (A.d.h.v. hoeveelheid views?)
Ik heb overigens geen idee hoor, dit zijn mijn eigen hersenspinsels
Volgens mij hebben de meeste influencers gewoon een mediakit die je op kan vragen via hun agent. Daar staan de prijzen in voor een story/post of vernoeming in video. Die prijzen zijn natuurlijk wel gebaseerd op views/likes.
Ik vond de vlogs van Roosmarijn Koster altijd wel vermakelijk. Maar ik vind het zoveel herhaling, wat natuurlijk logisch is want iedereen werkt en doet boodschappen etc. Maar bij haar valt het me ook op qua dingen die ze zegt. Veel kledingstukken hebben dan bijvoorbeeld allemaal âeen rijke stofâ of ze is opzoek naar iets met een âboxy fitâ. Daarnaast heb ik ook het idee dat ze had verwacht dat Youtube haar sneller geld zou opleveren dan dat het nu doet. Maar misschien vergis ik me daar wel in hoor.
HHAHAHA nou zoiets ja! Dat het zo vierkant valt
Ik denk dat een managment ook wel een groot deel van zoân bedrag krijgt en ze hebben natuurlijk nog andere kosten. En als ze slim zijn hebben ze iets geregeld qua pensioen en arbeidsongeschiktheid. Maar alsnog verdienen ze natuurlijk bizar veel.
Ik vind dit echt heel interessant om te luisteren, ze is heel open en ik weet blijkbaar echt weinig over zwangerschap (en de periode daarna)
Ik zie die story niet, maar bedoelde ze het niet als grapje?
Oh wow, soms lijkt het echt alsof mensen contact met de werkelijkheid zijn verloren? Als je zo graag vans wil en daar iemand over wil spreken, kan je er zelf naartoe gaan.
Ik vind het juist heel naar om meteen zodra ik een winkel instap besprongen word
Wow wat overdreven dan! Idioot om je daar zo over op te winden ook. Ze had zelf idd ook haar vragen aan het personeel kunnen stellen
Ja, dat viel mij ook op 5 winkels in gaan en nergens zelf hulp vragen? Lijkt mij hemels, als er geen verkopers op je afkomen tijdens het winkelen.
Ik dacht wel dat het een grapje was, of in ieder geval zwaar overdreven. Zo is Emma altijd wel.