Het andere Youtubers-/bloggerstopic #7

Dat dus, had ook echt het gevoel dat ze het er naar haar zin had! Voor haar eigen gevoel ook een beetje haar leven op de ‘rit’ in de zin van een baan die ze leuk vindt, een nieuw huisje etc. Hoop ook echt dat ze snel iets nieuws vindt!

2 likes

In de vlog van vandaag van Roosmarijn Koster had ze haar nagels weer laten doen. Twee shots daarna is er al weer een deel af als ik het goed zag… ook zonde!

1 like

Niet mijn smaak maar veel plezier met je spon reis.

De huismuts heeft sowieso een heel ander leven in vergelijking met het merendeel van ouders in Nederland.

7 likes

Jaa toen ik het zag dacht ik mens, pak de auto of het OV? Vind het zelf ook wel lekker om te fietsen maar dit was wel heel ver haha.

1 like

Tot zover de designer tassen van Willie. Via haar stories wil ze haar designer spullen verkopen

1 like

Heb al een paar keer (ook bij Martine, hoewel zij het wel expliciet benoemd heeft) het idee alsof hun inkomen minder is/minder te besteden hebben. Geen idee waarom, gewoon een gevoel. :stuck_out_tongue:

1 like

Ze droeg toch de hele tijd een petje?

En ze hebben onderweg gezwommen en vaak gestopt om te eten en drinken

4 likes

Wat een vage/ongepaste manier om spon te verwerken. Waarom gebruik je daar zo’n verhaal bij…

41 likes

Sanne heeft NS tickets voor een dagje weg en vraagt tips voor leuke steden die ongeveer 1,5 uur treinen vanaf Rotterdam zijn. Bij ongeveer alle opties antwoord ze met “te ver”, “te dichtbij” of “zijn we al eens geweest”. En dan zegt ze, we doen wel Utrecht want altijd goed? Like, nog geen 45 minuten treinen van Rotterdam en je bent daar al een miljoen keer geweest?!

18 likes

huhhh dat is inderdaad een een afwijkend verhaal als je kijkt naar voor welk merk de spon is…

4 likes

Reggie :broken_heart: :worried:

5 likes

Ja heel vreemd. Zo van: met een persoonlijk heftig verhaal leest iedereen wel door tot het eind?

4 likes

Zo zielig, ik moest een beetje huilen. :frowning: ik vond het zo een leuke hond(en dat heb ik bijna nooit)

Ik had niet verwacht dat Estee en Aslan nog contact met elkaar hadden.

Ja ik dacht ook dat ze geen vrienden meer waren, enkel nog contact ivm Reggie. Maar ik volg ze nu al een tijd niet meer. Of was dit ook eenmalig speciaal voor hun hond? Zou wel heel lief zijn.

Dit is t meest random vergezochte bruggetje naar een sponartikel, lol

2 likes

Ja true! Lijkt me sowieso ‘vervelend’ (zacht uitgedrukt haha) wanneer je ondernemer bent, je ziek wordt (voor langere tijd) of wat dan ook, dat je inkomen compleet wegvalt.

Als influencer lijkt het me zo makkelijk om meer inkomsten te genereren? Alleen dan moeten ze wel wat meer video’s gaan uploaden. Vast genoeg merken en bedrijven die de video’s willen sponsoren. Zo lang het niet sneaky is en ‘gewoon’ op z’n Amerikaans aangekondigd met “Deze video is mede mogelijk gemaakt door X. Later in de video gaan we er nog uitgebreid op in.” Zou zo relaxed zijn als Nederlandse YT’ers het ook zo deden. Dan kan ik reclame veel meer waarderen!

Trouwens wat Sylvie in haar bio heeft staan in het Duits: “Dit profiel bevat advertenties” vind ik ook heel goed zeg!

edit: disclaimer: als je ziek bent kun je niet werken natuurlijk. Maar voor mijn gevoel maken die meiden heel weinig video’s waar ze geld aan kunnen verdienen.

3 likes

Ik denk dat het in Duitsland verplicht is te melden. Alle Duitse influencers die ik volg hebben: anzeige of werbung boven hun posts staan. Misschien is het wettelijk verplicht?

4 likes

20 likes