Ja het is echt irritant aan het worden! Nooit gedacht dat ik me zou storen aan het te laat zijn van Enzo’s vlogs Eergisteren kwam er helemaal niks, gisteren was te laat, vandaag nog steeds niks?
Hij was met wat vriendrn vissen in the middle of nowhere, misschien is ie daar nog of is er iets persoonlijks aan de hand. Zou het trouwens niet slecht willen noemen als iemand drie dagen niet volgens schema upload terwijl die dat jaren wel heeft gedaan hahah.
Minus belastingdienst, eventueel een medewerker, apparatuur/camera’s etc, kosten hosting/service voor website, abonnementen om te editen etc, kosten voor een management of pr bureau. Dan inkomensbelasting, onvoorziene kosten(risico), zorgkosten, pensioenskosten.
Dit vergeten mensen vaak (en ja ik ben ook ondernemer)
Wat een mooi huis heeft Diana, maar hoe kan ze nou zo een groot huis kopen midden in Amsterdam? Dit soort huizen binnen de ring kosten minstens 6 ton!!
Mijn lamp kostte 30 bij de bolle blauwe en de lakjes 2 euro bij Ali.
Mijn nagels groeien echt hard dus moet het elke 2 weken bijwerken en vind het leuk om te doen.
Het is een appartement toch? En aan het uitzicht te zien ligt het ook niet echt in het centrum. En het heeft echt maar een klein balkonnetje.
Verder echt een mooi huis hoor! Maar het lijkt mij eerder rond de 3 ton ofzo.
Inderdaad. Al is 3 ton nog veel geld natuurlijk
Ben wel benieuwd hoe ze het gaat inrichten… vond de kast in de woonkamer heel mooi maar de kleur die ze erop heeft geverfd héél lelijk. Zal wel in zijn bij vtwonen
Ja ben ook benieuwd. Had eigenlijk wel echt verwacht dat ze voor een huis met tuin zouden gaan ivm de hond. Of toch een groot dakterras ofzo.
Dee heeft ook een bod gedaan op een huis, best snel ook vind ik dat ze iets gaat kopen met der vriend. Blijf het bizar vinden dat al die influencers zo een huis kunnen kopen.
Het onregelmatige uploaden is al langer aan de gang helaas
Ik vind het wel meevallen, het is mij niet echt opgevallen.
Ik snap je wel hoor! Maar de post van @oliverqueen is dan gewoon niet correct berekend.
Zelf moet ik ook meer moeite doen dan 1 post online gooien om zo’n bedrag te kunnen ontvangen.
Als ik dat zou doen dan sowieso bij de salon, dan kan ik gewoon stoppen als ik na vier keer geen zin meer heb, zonder dat ik dan voor 600e heb geïnvesteerd. Wat een bedrag ook joh.
Ik denk dat het huis van Diana idd wel rond de 3 ton was, als het niet meer is! De huizenprijzen zijn op het moment echt abnormaal!
De kleur van de kast vind ik trouwens niet per se lelijk maar ik had de kast juist wel als eye-catcher willen houden door hem wit te laten.
Haha precies dat dacht ik ook… bloedproppen en placenta’s die omhoog gehouden worden. Ik wacht nog even
welkom henk.
Ik zag vanavond N.egin en haar vriend en damn wat waren ze pissig en moeilijk aan het doen dat ze niet op het terras konden zitten maar binnen moesten zitten, oef. Vind dat altijd wel iets geks, iemand herkennen van het internet.
Ik vind de nieuwe notitieboekjes en schoolspullen van Diana echt mega leuk, weet niet of het al besproken is? Vorig jaar had ze allemaal van die dingen met loze quotes erop en ~travel~ maar deze vind ik echt leuk en gezellig
Ik vind het ook een leuke collectie! Maar ik vind de kwaliteit vaak een beetje mweh, de eerdere collecties in elk geval. Washitape die niet plakt bijvoorbeeld.
De washitape heb ik zelf niet, ik heb wel een paar schriftjes/boekjes en die zijn ongeveer hema kwaliteit, dus best prima