Hebben jullie dat toen ook mee gekregen met die rare video’s van haar in 2016
Oh heerlijk, daarom hou ik zo van het forum, vanwege deze dingen. Het altijd voordoen van zo leuk en liefdevol te zijn, maar in werkelijkheid
Ik heb het huis laats opgezocht en de vraagprijs is 450000 geweest. Dus viel me eigenlijk nog mee voor zo’n mega groot huis.
Wat betreft Diana, als dat huis 3 ton is en ze werken allebei fulltime en wetende dat Diana influencer is is 3 ton niet heel gek en onmogelijk.
En ondanks dat ze influencers zijn geeft de bank hun niet opeens veel meer geld, het laat alleen maar wederom zien hoe-veeel geld er in om gaat.
Ja daar staat me nog iets van bij. Toen dachten mensen dat ze werd vastgehouden ergens en dat ze in haar filmpjes steeds tekens en hints om hulp gaf. Daar waren toen hele complottheorieën over. Ook dat ze werd gedrogeerd enzo. Al dachten sommigen ook dat ze gewoon door eigen toedoen knetter stoned was. Wist nooit wat ik daar van moest geloven, al vond ik het wel heel apart en ook wel een beetje freaky.
Heftig om nu te lezen dat ze vermist is. Hopelijk wordt ze snel levend en wel gevonden. Zeker met die hele voorgeschiedenis wordt dit wel een heel raar/naar verhaal. Straks zijn die theorieën van toen misschien toch wel waar? Niet dat ik daar zo meteen van uit ga, maar stel je voor dat het wel zo zou blijken.
Oh wauw, dat was toen zo eng! Heel naar ook. Hoop dat ze snel weer opduikt. Wel bijzonder dat het weer dezelfde tijd van het jaar is als toen.
Ik geloof dat de politie destijds wel is langsgeweest bij haar thuis en niks kon vinden. Het is trouwens wel zo dat mensen nog altijd onder video’s bleven terugkomen op wat er toen gebeurd was, dus misschien haakt ze daar op verder, of ze is het helemaal zat. Dat kan ook natuurlijk. Ik hoop echt dat ze iniedergeval veilig is.
Oh dat heb ik blijkbaar gemist toendertijd. Wat een raar verhaal. En inderdaad rond dezelfde tijd weer. Ik weet niet…iets aan dit verhaal geeft mij kriebels. Zowel die filmpjes als het verhaal eromheen. Om dan nog maar te zwijgen over de soms absurde complottheorieën die mensen hebben bedacht
Volgens mij zegt haar vriend (??) dat ze niet vermist is, maar de politie heeft wel een officieel bericht naar buiten gebracht. Echt een hele rare situatie.
Ik hoop dat ze haar gauw vinden, maar ik vrees wel het een en ander
Misschien hadden ze gewoon hun dag niet, of waren ze moe? Ik ben ook wel eens onredelijk pissig Ik ken ze niet, maar ik zou ze graag het voordeel van de twijfel geven
Misschien hebben ze geen geld meer om een dikke nieuwe keuken te plaatsen? Wat opzich niet heel raar is?
Als er geen plek meer is op het terras kan je weggaan of binnen zitten? Hoef je toch niet pissig om te zijn/moeilijk over te doen? Ook al heb je een off day? Zeker in adam is er altijd te weinig plek op terrassen bij mooi weer.
Ja oke, dat is waar
Waarschijnlijk wachten ze op een samenwerking met keukenkampioen
Teske zegt in dr nieuwe vlog dat ze blij is dat Kalvijn meedoet aan Expeditie Robinson, maar dat is officieel nog helemaal niet bekend? :’)
Al zijn er natuurlijk wel geruchten. Typisch hoor
Ja dat wist ik ook wel, maar dus nog niet bevestigd
Misschien gaat ze zelf ook alleen maar af op die geruchten en die post die overduidelijk is. Volgens mij hebben die twee nou niet echt contact.
Ze zegt dat ze vrienden zijn, dus ja. Ik denk dat het onder de YouTubers allemaal niet meer zo geheim is en het zal me ook niets verbazen als ze al weten hoe ver ze zijn gekomen.
ik vind diana erg leuk maar ik kan de housetour nieeeet afkijken, ze praat extreem hoog en lijkt constant buiten adem waardoor ze telkens midden in een zin een teug adem neemt. haha waarschijnlijk is dit mijn probleem hoor, maar een video zonder geluid kijken is ook zo wat
Ik vind die verbouwing van creachick zooo leuk. Leuk dat ze zoveel zelf doen, denk echt dat het supermooi wordt!
crea chick en crea rick haha love it