Het andere Youtubers-/bloggerstopic #7

Ik heb die video nu ook gekeken maar ze zegt dat er drie mensen mee doen die ze kent en over Kelvin heeft ze een tekst in beeld dat het een gok is…

Kelvin kan volgens mij ook een boete krijgen als ie wat zegt.

Huuuh je hebt gelijk, ik heb dat net helemaal niet gezien? Wat gek.

1 like

Het ging ook wel heel snel haha

Daarom verkoopt ze waarschijnlijk ook nu die Teva’s.

Ok ik geef Scarlet wel gelijk toen ze zei dat ze nachtmerries kreeg van dat ‘food festival’. Wat een misère.

Hahaha die edit maakt het ook niet beter

4 likes

Wow ff off topic, maar die haarkleur staat haar echt leuk :blush:

1 like

Is eigenlijk bekend waar Teske en Mert heen zijn verhuist?

Ik heb het idee richting Limburg. Niet dat ik dat ooit gehoord heb, maar dat zusje van Mert is nu veel vaker bij hen en volgens mij woont zij nog in Limburg. Maar ook spreken ze naar mijn idee vaker met Dylan en Marit af en zij wonen ook in Limburg.

2 likes

Limburg dat plaatste Saske een keer in haar story en ik heb het idee de plaats waar Mert vandaan komt.

1 like

Ligt niet per se aan jou hoor, ik vind het ook irri haha. Ik heb het zonder geluid gekeken. Het leek nu ook nog erger dan normaal :joy:

2 likes

Ik kijk nu 2 minuten en krijg al intens de neiging om in één beweging al die glazen parfumflesjes van dat kleed af te flikkeren. Tot zover weer genoeg ASMR voor mij :upside_down_face:

8 likes

Voor iemand met zo veel parfums heeft ze echt een basic smaak. Een beetje alsof ze iedere promoknaller koopt ofzo.

(Dit baseer ik op het plaatje trouwens, ik word te agressief van asmr om de video te kijken)

11 likes

Ik denk dat ze niks koopt, maar alles toegestuurd krijgt? Dan krijg je inderdaad vaak de kopstukken van grote merken.

4 likes

En slijt dat ook niet supersnel? En het lijkt me zo slecht voor de wond, infecteert dat niet snel?

1 like

Holy crap, wat lijkt de vriend van claire lucia op george van serena???

2 likes

Heh?? Nee joh

Ik weet niet hoe je insta fotos hierin zet, maar in claire haar feed staat een foto dat ze voor een meer staan en als je daar swiped zie je het misschien

Ik zie wel wat je bedoelt ja!

1 like

Ik ook wel! Bij ons huis moeten de keuken en de badkamer… Kiezen eerst maar voor de keuken. Dure geintjes!