Dat zwart witte filmpje! Misschien ver gezocht dan
Ja ik zie het ook in dat filmpje
Wat een belediging voor de vriend van Claire haha
Hoe zou het eigenlijk met Enzo gaan? Complete radiostilte. Kan natuurlijk, als je zonder internet zit maar ik vind het niets voor hem ofzo.
Ach laten we hopen dat ie een lekkere vis heeft gevangen en daarmee de bosjes in is gedoken
Ik lig gewoon alleen in bed?
Hè balen
Beetje flauw dit.
In zie de gelijkenis ook wel hoor! Bepaalde gezichtskenmerken die overeen komen.
Kijk eens bij recent #enzoknol op instagram
Ik vind hem echt heel aantrekkelijk! Jaap, effe voor de duidelijkheid.
Omg dit is de camping waar de Huismuts op staat. Zelfs die fucking camping is dus bijzonder bij haar…
De 1450 plekken voor seizoensgasten zijn erg gewild onder Amsterdammers; er bestaat een levendige handel in. Camping Bakkum werkt tegenwoordig met een geïnteresseerdenlijst – “Geen wachtlijst, daarin zit een hiërarchie.” Komt er een plek vrij, dan krijgen alle geïnteresseerden bericht en kunnen ze solliciteren.
Solliciteren naar een campingplek? :’) Wat een elitair gedoe.
Je kan weer rustig ademhalen. Eerste staat online:
En zo te zien weer met Bas.

Haha zo afschuwelijk, want bij een sollicitatieprocedure heb je vast geen hiërarchie of selectie effect.
Geen concessies
Zo heeft hij voor deze zomer met zijn team de voorstelling Twee Musketiers bedacht. “Niet drie, dat is zo gewoon. In onze versie gaan er twee op zoek naar de derde.” Hij wil graag paarden in het stuk. “Grote, zwarte paarden. Dus ik heb samen met een stagiair maneges gebeld, maar we konden alleen pony’s krijgen. Ik doe niet aan concessies, dus dat gaat niet door.”
Prinses op de erwt joh. En werken voor 65 euro per week, 8:30-20:00 maar tussendoor lange pauze. En even erna zegt ie dat hij de stagiairs adviseert naar huis te gaan want als je op je camping bent ben je aan het werk. Doe ff normaal man.
Het zijn stagiairs he, geen werknemers. Reiskosten worden meestal ook wel vergoed bij stages. Ik vind €260 per maand ook weinig hoor, maar er zijn ook stages waar je helemaal geen stagevergoeding krijgt. Het is iets
(Ben het verder met je eens dat het een belachelijk artikel & manier van werken is, heb het nu alleen even over de stagevergoeding).
Ik denk dat je het meer als zakgeld moet zien dan als salaris. Als je via een grote onderneming als animatiemedewerker aan het werk gaat verdien je toch ook geen drol @Maestoso?
Lijkt me niet de bedoeling hier een half boek te delen.
Ja hier dacht ik ook meteen aan, ik heb mijn stage zelfs zonder vergoeding gelopen Of wat dacht je van co-assistenten, die hebben twee jaar lang een onbetaalde baan van 60 uur per week, waar ze ook nog eens naast moeten studeren.
Eigenlijk allemaal niet oké, maar niet heel uitzonderlijk dus helaas.