Het andere Youtubers-/bloggerstopic #7

Maar dat je ergens ook geen vergoeding krijgt maakt dit niet oké. Het is allemaal uitbuiting en allemaal verkeerd. Niemand zou gratis moeten werken.

17 likes

Neem dit terug. Ricky Martin is een Fucking godenzoon en Enzo moet niet in dezelfde adem genoemd worden. Nee.

11 likes

Haha dit doet me denken aan een paar weken geleden toen ik uit eten was in Amsterdam. Een ventje van 6/7 jaar oud met typisch Amsterdamse rijke ouders kon 3 minuten nadat ze binnen kwamen zonder op de menukaart te hebben gekeken “melanzane voor en pasta vongole als hoofd met extra brood” bestellen en daarna bestelde hij zonder het aan zijn ouders te vragen tiramisu door naar een medewerker bij de bar te lopen. Het was zo afschuwelijk decadent en ik kon gewoon niet bedenken of ik heel hard moest lachen of huilen. Vooral door terug te denken aan de vreugde die ik vroeger voelde als we met de hele familie in de zomervakantie bij de pizzeria gingen eten en mijn moeder dan daarvoor zei dat ik me even lekker op kon tutten met mooie kleding en haar om er speciaal uit te zien voor de gelegenheid :sob::sob:

62 likes

Ben blij dat ik binnenkort naar een camping ga waar al dit soort ellende niet is. Kinderen mogen tegenwoordig niet meer simpel spelen, alles moet groots en voorgekauwd. Alsof mijn kleuter weet wie die profvoetballer is? En als ze dat wel zou weten zou er sowieso druk achter staan om indruk te willen maken. Speel gewoon lekker in de zandbak, knutsel een zoutdeeg diertje en dans op kabouter plop in de avond disco.

Heb het idee dat dit een ‘instagram perfect’ camping is. Ben blij dat ik niet hoef te solliciteren om daar m’n tentje op te zetten in ieder geval haha

31 likes

20 jaar terug heb ik ook een aantal keer op de camping in Bakkum gestaan, het spannendste wat er toen gebeurde was dat er een fazant langs liep ipv influencers.

26 likes

Ik ben ook een zomer animatrice geweest via een grote organisatie en verdiende toen 850 per maand als ik het me goed herinner. Zat geen eten bij in, maar wel een slaapplek en ik hoefde natuurlijk niet 24/7 te werken dus had ook best wat vrij.

1 like

Ja, of je zegt gewoon dat je geen interesse hebt?! :roll_eyes:

16 likes

Ik kijk nu de laatste 50304 stories :thinking:

Hahaha kom je hierop door de insta van Tim den besten of is dit gewoon toeval?

Eigenlijk vind ik het vooral heel sneu voor haar. Ze zit totaal in de knoop met zichzelf en als het dan op liefdesgebied ook al jaren niet lekker loopt is dat ook gewoon flink kut. Je wilt toch ergens die bevestiging dat ook jij er mag wezen en als die uitblijft is dat moeilijk om mee om te gaan. Ik zou daar ook negatief en sarcastisch van worden.

7 likes

Ja maar als er dus een jongen meerdere pogingen doet via zo’n app om haar te versieren is dit niet een super handige reactie daarop

1 like

Ze probeert het nu ook goed te praten door te zeggen dat ze niet op tinder zat omdat ze met iemand bezig was.

Dit! En zeker omdat het om een ‘normaal’ gesprek gaat. Hij stelt geen gekke vragen en stuurt geen dickpics oid. Waarom moet ene jongen die gewoon nette vragen stelt zo op twitter gezet worden…

11 likes

Ik ben benieuwd wat Claire(Lucia) gaat doen als ze weer terug is in Nederland. In haar vlog vertelt ze dat ze een soort opleiding heeft gevolgd aan het Fashion Institute of Technology in NY maar ze wil nog geheim houden wat voor cursus ze precies gedaan heeft. In de comments wordt gespeculeerd dat ze een eigen merk gaat beginnen.

Ben benieuwd, lijkt me best raar om na zo’n lange tijd in NY weer naar huis te komen.

1 like

Toeval! Ik was mijn laatste blendle moneyz aan t opmaken nu het nog kan haha

1 like

Ik denk het… ik vind de reactie van Laura Brijde wel mooi. Haha. “ Daarom is ‘ie er nog steeds na al die jaren.”

7 likes

Ik ook. Hoewel ik mij verbaasde over hoe veel samenwerkingen de Blonde Tigers indertijd kregen nadat ze na ongeveer 3 jaar NYC weer in NL kwamen. Denk dat je die “ ik heb in NYC gewoond” - stempel eerst wel even kan behouden.
Vind een eigen merk ook wel echt iets voor haar.

Nee, ze vind het gewoon jammer dat haar kind niet voor de leuke roze glitter opblaasbeesten gaat maar voor een ‘saaie’ krokodil. Denk dat het niet zoveel met Instagram te maken heeft. Vergelijk het met dat je allemaal leuke schattige lieve mooie kleertjes voor je kindje koopt, en hij/zij/they wil ze niet aan en gaat liever in pyjama of oude vodden naar buiten. :stuck_out_tongue: Is altijd balen, of het nou op Instagram komt of niet. Snap het wel!

4 likes

Ik hoop juist ergens dat als ik een kind krijg deze ook gewoon ‘normaal’ het meest blij is met een opblaaskrokodil ipv een of ander duur fancy ding voor de gram/heb. The simple things in life. Juist zo mooi aan kinderen dat ze bijvoorbeeld niet merkgevoelig zijn of enorm materialistisch. (denk ik)

33 likes

Waar! Kijk naar kleine kinderen; die zijn blij met cadeaupapier ipv het cadeau zelf. Mijn dochter van 7 wordt nog steeds intens blij van een grote lege kartonnen doos (want: hut!)

11 likes